Ještě před pár dny se zdálo, že hráz McLaren - Button je pevnější než slavné čínské Tři soutěsky. Novináři však zjistili, že s kontraktem mistra světa 2009 není vše v pořádku; teď už i Button přiznává, jak se věci mají.
Ještě v Silverstone Ron Dennis řekl novinářům jasné resumé: "Jenson Button má s McLarenem dvouletou smlouvu, proto uvažovat o jiných pilotech by bylo bezpředmětné." Jenže britští novináři záhy vysvětlili šéfovi McLarenu, že Button má dohodu ve formě one-plus-one, tedy do konce roku 2015 s opcí na další ročník.
Další úvahy rozvíjejí možnost, že s ohledem na kontrakt, který Buttonovi vyprší v září 2015, může Brit případně zamířit k Williamsu, pokud se uskuteční dlouhodobě sledovaná výměna Räikkönen - Bottas. Na přímou otázku, zda Dennisův výrok znamenal, že má Jenson v týmu jisté místo, Button odpověděl: "Dané to není - vždycky existuje nějaká další možnost."
Vítěz patnácti Grand Prix však každopádně nechce zatím nějak důkladně přemýšlet o dalších krocích: "Ani já, ani Fernando v tuto chvíli vůbec nemyslíme na příští rok, jde nám o to, jak zlepšit současnou situaci. Nebudu tvrdit, že do tří let získáme titul, protože nevím, co se bude dít za pár měsíců. Takové myšlenky nejsou dobré. Můžeme doufat, že příští rok to bude lepší a ten další také, ale kdo může s určitostí říci jak lepší? Nikdo. Proto je zásadní zaměřit se na současnost."
Button se zúčastnil charitativního Trust Triathlon v Derby jako ambasador firmy Santander Cycles a u příležitosti dotazu na svou budoucnost se vyjádřil i k dalším otázkám, mezi nimi i k nezvykle vysokému počtu 21 Grand Prix v roce 2016: "Pro piloty to asi bude v pořádku, protože rádi závodíme. Daleko obtížněji než my to bude snášet tým a mechanici. Ti se už prakticky nedostanou domů, aby viděli svou rodinu. Proto se domnívám, že co se týče délky chystaného kalendáře F1, měli bychom být více než opatrní," prohlásil Jenson.
Charles Leclerc se ohlíží za sezonou 2025 s kombinací spokojenosti a kritického pohledu. Poté přinesl svůj pohled na budoucnost.
První sezona Lewise Hamiltona ve Ferrari byla poznamenána výzvami a adaptací na nový tým, přičemž výrazné úspěchy se objevily jen zřídka. Insideři odhalili, jaký je skutečný stav vztahů a atmosféra uvnitř týmu.
Třídenní akce McLaren F1 Teamu a společnosti Allwyn proměnila pražské Holešovice v interaktivní centrum Formule 1. Fanouškům nabídla bezplatný a otevřený pohled do světa F1.
Honda Racing poprvé poodhalila zvukovou identitu své pohonné jednotky pro Formuli 1 od roku 2026. Krátká zvuková ukázka nabízí autentický náhled na to, jaký projev budou mít monoposty nové generace
Lando Norris převzal v Taškentu trofej za titul mistra Formule 1 v sezóně 2025. Ceremoniál završil jeho úspěšnou sezonu a oslavil triumf McLarenu v Poháru konstruktérů.
Dosavadní prezident FIA si zajistil další čtyřleté funkční období v čele federace. Pokračuje tak kontinuita vedení jedné z klíčových institucí světového motorsportu.
Odchod Helmuta Marka znamená pro Red Bull i Maxe Verstappena konec klíčové kapitoly moderní éry týmu. Muž, který stál u zrodu týmu současné dominance, zanechává výraznou stopu.
Jack Doohan měl náročný start v Super Formuli a během testů v Suzuce havaroval dva dny po sobě v zatáčce Degner 2. Debut tedy rozhodně neprobíhal podle jeho očekávání.
Lewis Hamilton má za sebou první rok u Ferrari, který se od předsezónních očekávání výrazně lišil. Pro slavného jezdce to byla náročná sezóna, jež ostře kontrastovala s jeho ambiciózním příchodem do Maranella.
Bývalý pilot Formule 1 Ralf Schumacher se vyjádřil k budoucnosti jednoho z jezdců Aston Martinu a otevřeně komentoval jeho postavení v šampionátu.
Yuki Tsunoda pogratuloval Landu Norrisovi k zisku titulu v sezóně 2025. Britský pilot z McLarenu porazil svého týmového kolegu z Red Bullu Maxe Verstappena.
Šéf Ferrari Fred Vasseur se nenechává znepokojit veřejnými komentáři svých jezdců a zdůrazňuje, že jeho hlavním zájmem je práce týmu a příprava na další sezonu.