Ještě před pár dny se zdálo, že hráz McLaren - Button je pevnější než slavné čínské Tři soutěsky. Novináři však zjistili, že s kontraktem mistra světa 2009 není vše v pořádku; teď už i Button přiznává, jak se věci mají.
Ještě v Silverstone Ron Dennis řekl novinářům jasné resumé: "Jenson Button má s McLarenem dvouletou smlouvu, proto uvažovat o jiných pilotech by bylo bezpředmětné." Jenže britští novináři záhy vysvětlili šéfovi McLarenu, že Button má dohodu ve formě one-plus-one, tedy do konce roku 2015 s opcí na další ročník.
Další úvahy rozvíjejí možnost, že s ohledem na kontrakt, který Buttonovi vyprší v září 2015, může Brit případně zamířit k Williamsu, pokud se uskuteční dlouhodobě sledovaná výměna Räikkönen - Bottas. Na přímou otázku, zda Dennisův výrok znamenal, že má Jenson v týmu jisté místo, Button odpověděl: "Dané to není - vždycky existuje nějaká další možnost."
Vítěz patnácti Grand Prix však každopádně nechce zatím nějak důkladně přemýšlet o dalších krocích: "Ani já, ani Fernando v tuto chvíli vůbec nemyslíme na příští rok, jde nám o to, jak zlepšit současnou situaci. Nebudu tvrdit, že do tří let získáme titul, protože nevím, co se bude dít za pár měsíců. Takové myšlenky nejsou dobré. Můžeme doufat, že příští rok to bude lepší a ten další také, ale kdo může s určitostí říci jak lepší? Nikdo. Proto je zásadní zaměřit se na současnost."
Button se zúčastnil charitativního Trust Triathlon v Derby jako ambasador firmy Santander Cycles a u příležitosti dotazu na svou budoucnost se vyjádřil i k dalším otázkám, mezi nimi i k nezvykle vysokému počtu 21 Grand Prix v roce 2016: "Pro piloty to asi bude v pořádku, protože rádi závodíme. Daleko obtížněji než my to bude snášet tým a mechanici. Ti se už prakticky nedostanou domů, aby viděli svou rodinu. Proto se domnívám, že co se týče délky chystaného kalendáře F1, měli bychom být více než opatrní," prohlásil Jenson.
Michael Schumacher ukončil svou kariéru ve Formuli 1 na konci roku 2006 jako jeden z nejúspěšnějších jezdců historie, když dosáhl téměř všech možných triumfů v tomto sportu.
Lewis Hamilton čelí ve Ferrari obrovské výzvě – v legendárním týmu z Maranella se pokusí dosáhnout historického osmého titulu mistra světa, zatímco očekávání fanoušků i tlak konkurence neustále rostou.
Mercedes odhalil první snímky svého nového monopostu W16, se kterým do sezóny 2025 vstoupí George Russell a talentovaný nováček Andrea Kimi Antonelli. Stáj ze Stuttgartu se chystá na další boj v královně motorsportu a naděje vkládá do kombinace zkušeností a mladé dravosti.
Aston Martin v neděli představil svůj nový monopost AMR25 včetně hlavních inovací na svém na autě. Předsezónní představení monopostů obvykle odhalují jen minimální detaily o technických novinkách, přičemž skutečné změny jsou většinou známé až během předsezónních testů.
Carlos Sainz se připojil k George Russellovi jako jeden z mála aktivních jezdců F1, kteří se podílejí na vedení organizace hájící zájmy pilotů.
Lewis Hamilton stojí před jednou z největších výzev kariéry – uspět ve Ferrari, kde mnoho legend na titul nedosáhlo. Sedminásobný šampion si uvědomuje náročnost adaptace a s respektem vzhlíží k těm, kteří to zkusili před ním.
George Russell věří, že Mercedes zahájí nadcházející sezónu silněji než v minulých letech a vyhne se problémům, které tým sužovaly u jejich vozů.
Před startem sezóny 2025 ve Formuli 1 vzbudila FIA rozruch svými kroky k omezení jezdců, které vyvolaly bouřlivé reakce v paddocku. Zároveň se objevují spekulace o možném návratu ikonických motorů V10, což by mohlo změnit dynamiku celého šampionátu a přilákat zpět některé velké hráče.
Stáj z Faenzy využila shakedown na okruhu Enza a Dina Ferrariho, kde Juki Tsunoda a Isack Hadjar absolvovali 200 km za volantem nového VCARB 02. Tento monopost, výrazně inspirovaný technologiemi Red Bullu z Milton Keynes, má ambici prosadit se ve středu startovního pole.
Lewis Hamilton se naplno věnuje přípravám na svou debutovou sezónu ve Ferrari. Před oficiálními testy v Bahrajnu už absolvoval čtyři soukromé testy, aby se co nejlépe sžil s novým prostředím.
Aston Martin se chystá na příchod Adriana Neweyho do továrny. Konstruktér zatím nemohl zasahovat do vývoje vozu Aston Martin pro sezónu 2025, ale od března začne přispívat k vylepšení modelu AMR25.
Euforie tifosi a nadšené úsměvy provázejí Lewise Hamiltona prvními týdny ve Ferrari, na které fanoušci dlouho čekali. Přestože cesta k úspěchu nebude snadná, úvod připomíná pohádkový začátek plný očekávání a radosti. Zůstává však otázkou, zda se tento pohádkový sen promění ve skutečný vítězný příběh.