Ron Dennis včera rezolutně prohlásil, že Jenson Button má s McLarenem ještě dvouletou smlouvu a nadále zůstává na svém postu; o jiných variantách tým vůbec nepřemýšlel. Pokud by to platilo, pětatřicetiletý exmistr světa by setrval v týmu do konce roku 2016.
Klidnou hladinu rozčeřil dopisovatel britského Telegraphu Daniel Johnson. Uvedl, že avizovaná dohoda Buttona s McLarenem není dvouletý kontrakt, nýbrž smlouva na letošní rok plus opce na příští sezónu. Prohlášení Rona Dennise prý není nic jiného než zamlžování faktů, jak ostatně učinil už v jiných případech.
Přidal se k němu i Andrew Benson, tiskový šéf BBC: "Pojďme si tu věc ujasnit - Jenson Button opravdu nemá garantované místo v McLarenu pro sezónu 2016! Dennisovy výroky jsou jak věcně, tak právně zavádějící." Benson dodává, že nynější šéf McLarenu nikdy nebyl mistrem komunikace a jeho poslední vyjádření ohledně budoucnosti Jensona Buttona jsou toho jasným a nejnovějším příkladem.
Odvolává se také na vyjádření Erica Boulliera, který v Silverstone řekl: "Od nynějška, dejme tomu do září, což je mnohem méně času, než jsme očekávali, musíme dosáhnout výrazného zlepšení, jinak bude nutné přijmout rozhodnutí. Piloti jsou zklamaní a pomýšlejí na odchod, pokud se situace nezlepší, není vše jen v našich rukou."
Jsou jednou z příčin peníze?Podle španělského listu El Confidental neztrácí Boullier víru v dobrý konec: "Na příští rok máme dobré prognózy, ale absence úspěchů nám může ublížit. I po finanční stránce, musíme najít způsob, jak pokrýt požadované příjmy."
Button má u McLarenu roční gáži ve výši asi 10 milionů dolarů. Objevily se proto spekulace, že kdyby tým sáhl po některém z mladíků, ať by to byl Kevin Magnussen nebo Stoffel Vandoorne, rozhodně by to pro něj znamenalo finanční úlevu.
Sedminásobný mistr světa dokázal posunout svůj vůz několik příček vpřed a nakonec dokončil závod v Las Vegas desátý.
Christian Horner se podle zpráv řadí mezi hlavní kandidáty na post šéfa týmu Aston Martin, poté co současný CEO Andy Cowell pravděpodobně odejde kvůli neshodám s Adrianem Neweym.
McLaren přiblížil důvody, které v Las Vegas vedly k porušení technických předpisů, a svým jezdcům se za vzniklé komplikace omluvil.
McLaren utrpěl tvrdou ránu po diskvalifikaci, která výrazně otřásla bojem o titul. Tým, který dlouho vedl šampionát, se nyní musí vypořádat nejen se ztrátou cenných bodů, ale i s rostoucím tlakem Maxe Verstappena.
Max Verstappen si vítězstvím udržel šance v boji o titul. Lando Norris však odjíždí ze závodu s ještě bezpečnějším náskokem v čele šampionátu.
George Russell, Andrea Kimi Antonelli a Carlos Sainz si udrží své pozice na startovním roštu Velké ceny Las Vegas.
Charles Leclerc po deštivé kvalifikaci v Las Vegas přiznal, že podmínky byly velmi náročné. Přesto zůstává odhodlaný a soustředí se na nadcházející závod.
Lewis Hamilton má před sebou v Las Vegas Grand Prix mimořádně těžký úkol. Pokud chce uspět, bude muset využít každou šanci a jet naprosto bezchybně.
Lando Norris vybojoval v mokré kvalifikaci na Velkou cenu Las Vegas pole position před Maxem Verstappenem, když skvěle zvládl náročné podmínky.
Nasazení nového motoru pro Maxe Verstappena v Brazílii rozpoutalo spor o to, zda úpravy zaměřené spíše na výkon než na spolehlivost spadají do limitu rozpočtu.
Lando Norris byl nejrychlejší ve druhém tréninku v Las Vegas, ale připouští, že mnoho soupeřů nedokončilo své simulace kvalifikace.
Charles Leclerc se po druhém tréninku na Velké ceně Las Vegas ocitl pod drobnohledem komisařů FIA, kteří vyšetřili jednu událost. Po provedeném šetření nebyly proti němu přijaty žádné další kroky.