Problémy se spolehlivostí, havárie Alonsa, která neumožnila vůbec vyzkoušet nový uprgrade v závodním režimu a odstoupení Buttona podtrhlo další černý víkend McLarenu. Mistr světa z roku 2009 připouští, že udržet v týmu optimismus je pořád těžší, ale nikoli nemožné.
Penalizace, nepovedený závod, potřetí za sezónu ani jeden vůz v cíli - to zrovna není důvod k jásotu a Jenson Button to velice dobře ví. Připustil, že motivovat členy týmu k dalším změnám a posunu vpřed je téměř stejně těžké, jako bojovat na trati na nezáviděníhodných pozicích.
"Třeba Fernando měl na svém voze balíček změn, který teď můžeme hodit do koše, obrazně, samozřejmě," stěžuje si Button. "Byl to další velice špatný víkend, ale my si nesmíme připustit, že bychom klesli ještě níž. Ano, není lehké pořád odpovídat na otázky, co se s týmem děje a kdy dojde ke zlepšení, když pak prožijeme to, co v Rakousku. Ale naší povinností je mít pozitivní přístup, lidé v továrně ta interview také vidí, a kdyby z nich měli špatný pocit, tak se všechno ještě zhorší. I my se musíme postarat o dobrou náladu, i když k tomu moc důvodů není. Ale pořád nemůžeme plavat u dna," horuje Button.
"Nechci, aby to znělo jako klišé, teď je naším cílem domácí Grand Prix. Pevně věřím tomu, že na Silverstone to bude docela jiný závodní víkend," burcuje Button tým a připouští, že ačkoliv měl v minulosti hodně těžké sezóny, nepočítal, že právě u McLarenu ve spojení s Hondou klesne natolik dolů. Ale zbraně neskládá.
"Musíme ve zlepšení věřit. Už jsem měl špatné období a bylo rozhodně delší než nyní. Je také naším úkolem působit na ostatní - my jsme jako piloti nejvíc vidět, takže musíme lidem v továrně ukázat, že máme sebevědomí a víru v posun kupředu, že ty změny přijdou," tak trochu naráží na dřívější Alonsovy nářky Jenson. "Lidé věnují spoustu hodin přípravě nových komponentů. Použili jsme některé díly, které byly původně plánovany až pro další závody, takže odvedli skvělou práci a my od nich potřebujeme, aby v ní pokračovali. Bude to dlouhá cesta, ale zlepšení je určitě na dosah," neztrácí naději Button.
James Allison varuje, že i po změně pravidel v roce 2026 zůstanou pneumatiky hlavním limitem výkonu monopostů. Podle něj bude strategie a práce s degradací klíčovější než samotné technické inovace.
Podle amerických médií zvažuje Red Bull možnost přivést do svého týmu F1 šampiona IndyCar Alexe Paloua, který by usedl vedle Maxe Verstappena.
Lewis Hamilton se po letní pauze vrací zpět do dění formule 1 a hned na úvod ho čeká závod, který může zásadně ovlivnit jeho sezonu. Britský šampion tak vstupuje do víkendu s vědomím, že následující velká cena je pro něj i pro Ferrari mimořádně důležitá.
S blížícím se oznámením jezdecké sestavy pro první sezónu týmu Cadillac ve Formuli 1 se podle očekávání tým přiklání ke zkušeným závodníkům. To zároveň značně snižuje šance mladého amerického jezdce Coltona Herty na místo v nové stáji.
Podle neoficiálních zpráv Ferrari připravuje při nadcházející Velké ceně Itálie v Monze speciální poctu k 50. výročí prvního titulu mistra světa Nikiho Laudy.
Lewis Hamilton zažil u Ferrari svůj nejúspěšnější začátek kariéry u nové stáje. Sedminásobný mistr světa zůstává přesto optimistický a věří v dlouhodobou vizi týmu.
Jacques Villeneuve je přesvědčen, že za nedávnou nadvládu Red Bullu stojí především Max Verstappen. Podle něj by si tým měl více uvědomovat, že současné úspěchy nejsou jen zásluhou technické převahy, ale hlavně vynikajících jezdeckých schopností své hvězdy.
Poradce Cadillacu pro Formuli 1, Mario Andretti, vyzval fanoušky, aby brali za pravdu pouze oficiální informace týmu, zatímco stáj chystá oznámení složení jezdeckého dua pro sezonu 2026. Andretti tím reaguje na množící se spekulace a snaží se udržet kontrolu nad komunikací směrem k médiím i fanouškům.
Red Bull plánuje dokončit ročník 2025 s prakticky stejnou specifikací monopostu, jakou představil při Velké ceně Maďarska.
McLaren MCL39 se sice rychle zařadil mezi nejdominantnější vozy sezony 2025, ale zimní testy v Bahrajnu odhalily i jeho slabší stránku. Podle jezdců byl monopost na samotné hranici možností obtížně ovladatelný, což ukazuje, že cesta k současné formě nebyla bez komplikací.
Podle spekulací by Red Bull mohl do dohody o odchodu Christiana Hornera zařadit ustanovení, které by mu znemožnilo vrátit se do Formule 1 v jiné funkci. Pro stáj z Milton Keynes by šlo o preventivní krok, jak zabránit tomu, aby jejich bývalý šéf v budoucnu posílil konkurenci.
Esteban Ocon měl u Alpine těžké období, kdy ho problémy týmu omezovaly. V Haasu naopak našel tým, kde se otevřeně komunikuje a všichni spolupracují, což mu umožňuje jezdit tak, jak umí.