Odstoupení obou vozů v Grand Prix Kanady rozhodně není důkazem toho, že by se McLaren zlepšoval. Jenson Button se obává, že přes veškerá prohlášení může mít tým potíže i v nadcházejícím závodě v Rakousku.
Britského pilota vede k této úvaze skutečnost, že rakouský Red Bull Ring svou povahou, dlouhými rovinkami a ostrými zatáčkami není pro motor Honda optimální. Veterán, který jezdí formuli 1 od roku 2000 a v roce 2009 se stal na voze Brawn GP Mercedes mistrem světa tak očekává na Spielbergu další těžký víkend.
"Tým bude posuzován podle toho, jak se v neděli umístí. Pokrok v zákulisí, v trénincích, kvalifikaci nebo v přípravě na závod zůstane ve stínu výsledku, je podružný. Někdy je skutečně komplikované po těžké Grand Prix vidět pozitiva. Samozřejmě ale nesmíme zapomenout, jak daleko už jsme došli.
Když oba vozy vypadnou ze závodu, tak výsledek vůbec neodpovídá tvrdé práci, kterou jsme odvedli. Zaměřili jsme se na pokrok, stále provádíme všemožná zlepšení a rozhodně v týmu nepanuje poraženecká nálada, ať už ve Wokingu nebo Sakuře," svěřuje se dále Button.
Přesto vítěz 15 Grand Prix předvídá, že spíš než krok kupředu bude účinkování McLarenu v Rakousku zaměřeno na to, aby s Alonsem vůbec závod dokončili. "Na papíře by Red Bull Ring našemu vozu vyhovovat neměl. Já chci ale zajet dobrý závod a v každé jeho části využít změn, které jsme udělali. Proto se na osmý závod sezóny těším," uzavírá Button.
Red Bull vsadil na odvážnou strategii v nastavení Verstappenova vozu pro britskou Grand Prix – risk se však obrátil proti nim.
Lewis Hamilton letos v sezóně 2025 zatím zápasí s nepříznivými výsledky. Ačkoliv Silverstone přineslo zlepšení, Brit stále hledá formu a není s dosavadním výkonem spokojený.
Oscar Piastri po penalizaci ve Velké ceně Velké Británie chtěl vyměnit pozici s Landem Norrisem, ale uznal, že by to nebylo fér. I přes zklamání respektoval týmové rozhodnutí a chce se z této zkušenosti poučit.
Lando Norris si za výhru v Británii odnesl trofej složenou z 2 717 kostek LEGO. Tradiční RAC Trophy tak dostala moderní a hravý vzhled.
Oscar Piastri byl frustrovaný po deseti sekundové penalizaci, kterou dostal za zpomalení za safety carem. Trest ho připravil o vítězství a proměnil slibně rozjetý závod ve zklamání.
Po 239 startech se Nico Hülkenberg konečně dočkal svého prvního pódiového umístění ve Formuli 1. Trpělivost, vytrvalost a dlouholeté zkušenosti mu přinesly zasloužený úspěch.
Lando Norris využil deštivých podmínek a strategických chyb soupeřů k suverénnímu vítězství na domácí půdě v Silverstone. Zaslouženou pozornost ale sklidil i Nico Hülkenberg, který po letech úsilí získal své první pódium ve Formuli 1.
McLaren zatím zůstává favoritem sezóny, ale šéf týmu Andrea Stella vnímá rostoucí formu Ferrari jako potenciální hrozbu. Podle něj by jejich zlepšení mohlo dodat šampionátu větší napětí.
Max Verstappen po kvalifikaci na Velkou cenu Velké Británie uvedl, že mu Andrea Kimi Antonelli pomohl poskytnutím větrného stínu (tow), což mu mohlo přinést drobné zlepšení času na kolo.
Kimi Antonelli se kvalifikoval na sedmém místě, ale do závodu odstartuje desátý. Nese si penalizaci ztráty tří pozic na startu za kolizi s Maxem Verstappenem v Rakousku.
Fernando Alonso odstartuje do Velké ceny Velké Británie ze sedmé pozice. Posunul se dopředu díky tomu, že Oliver Bearman a Andrea Kimi Antonelli obdrželi penalizace.
Charles Leclerc se postaví na start Velké ceny Velké Británie až ze šestého místa, přestože do kvalifikace vstupoval jako jeden z hlavních kandidátů na pole position. Jezdec Ferrari tak nenavázal na slibnou formu z tréninků a v klíčových chvílích nezajel ideální kolo.