Odstoupení obou vozů v Grand Prix Kanady rozhodně není důkazem toho, že by se McLaren zlepšoval. Jenson Button se obává, že přes veškerá prohlášení může mít tým potíže i v nadcházejícím závodě v Rakousku.
Britského pilota vede k této úvaze skutečnost, že rakouský Red Bull Ring svou povahou, dlouhými rovinkami a ostrými zatáčkami není pro motor Honda optimální. Veterán, který jezdí formuli 1 od roku 2000 a v roce 2009 se stal na voze Brawn GP Mercedes mistrem světa tak očekává na Spielbergu další těžký víkend.
"Tým bude posuzován podle toho, jak se v neděli umístí. Pokrok v zákulisí, v trénincích, kvalifikaci nebo v přípravě na závod zůstane ve stínu výsledku, je podružný. Někdy je skutečně komplikované po těžké Grand Prix vidět pozitiva. Samozřejmě ale nesmíme zapomenout, jak daleko už jsme došli.
Když oba vozy vypadnou ze závodu, tak výsledek vůbec neodpovídá tvrdé práci, kterou jsme odvedli. Zaměřili jsme se na pokrok, stále provádíme všemožná zlepšení a rozhodně v týmu nepanuje poraženecká nálada, ať už ve Wokingu nebo Sakuře," svěřuje se dále Button.
Přesto vítěz 15 Grand Prix předvídá, že spíš než krok kupředu bude účinkování McLarenu v Rakousku zaměřeno na to, aby s Alonsem vůbec závod dokončili. "Na papíře by Red Bull Ring našemu vozu vyhovovat neměl. Já chci ale zajet dobrý závod a v každé jeho části využít změn, které jsme udělali. Proto se na osmý závod sezóny těším," uzavírá Button.
Jolyon Palmer míní, že těsný bodový rozdíl mezi Landem Norrisem a Oscarem Piastrim není jen odrazem jejich výkonů, ale i výsledkem štěstí. Podle něj Norrisovi v několika případech výrazně pomohly okolnosti, které mu umožnily zůstat v těsném kontaktu s týmovým kolegou.
James Allison varuje, že i po změně pravidel v roce 2026 zůstanou pneumatiky hlavním limitem výkonu monopostů. Podle něj bude strategie a práce s degradací klíčovější než samotné technické inovace.
Podle amerických médií zvažuje Red Bull možnost přivést do svého týmu F1 šampiona IndyCar Alexe Paloua, který by usedl vedle Maxe Verstappena.
Lewis Hamilton se po letní pauze vrací zpět do dění formule 1 a hned na úvod ho čeká závod, který může zásadně ovlivnit jeho sezonu. Britský šampion tak vstupuje do víkendu s vědomím, že následující velká cena je pro něj i pro Ferrari mimořádně důležitá.
S blížícím se oznámením jezdecké sestavy pro první sezónu týmu Cadillac ve Formuli 1 se podle očekávání tým přiklání ke zkušeným závodníkům. To zároveň značně snižuje šance mladého amerického jezdce Coltona Herty na místo v nové stáji.
Podle neoficiálních zpráv Ferrari připravuje při nadcházející Velké ceně Itálie v Monze speciální poctu k 50. výročí prvního titulu mistra světa Nikiho Laudy.
Lewis Hamilton zažil u Ferrari svůj nejúspěšnější začátek kariéry u nové stáje. Sedminásobný mistr světa zůstává přesto optimistický a věří v dlouhodobou vizi týmu.
Jacques Villeneuve je přesvědčen, že za nedávnou nadvládu Red Bullu stojí především Max Verstappen. Podle něj by si tým měl více uvědomovat, že současné úspěchy nejsou jen zásluhou technické převahy, ale hlavně vynikajících jezdeckých schopností své hvězdy.
Poradce Cadillacu pro Formuli 1, Mario Andretti, vyzval fanoušky, aby brali za pravdu pouze oficiální informace týmu, zatímco stáj chystá oznámení složení jezdeckého dua pro sezonu 2026. Andretti tím reaguje na množící se spekulace a snaží se udržet kontrolu nad komunikací směrem k médiím i fanouškům.
Red Bull plánuje dokončit ročník 2025 s prakticky stejnou specifikací monopostu, jakou představil při Velké ceně Maďarska.
McLaren MCL39 se sice rychle zařadil mezi nejdominantnější vozy sezony 2025, ale zimní testy v Bahrajnu odhalily i jeho slabší stránku. Podle jezdců byl monopost na samotné hranici možností obtížně ovladatelný, což ukazuje, že cesta k současné formě nebyla bez komplikací.
Podle spekulací by Red Bull mohl do dohody o odchodu Christiana Hornera zařadit ustanovení, které by mu znemožnilo vrátit se do Formule 1 v jiné funkci. Pro stáj z Milton Keynes by šlo o preventivní krok, jak zabránit tomu, aby jejich bývalý šéf v budoucnu posílil konkurenci.