Majitel jednoho z nejsilnějších týmů posledních let Gerard Lopez bagatelizuje informace o chystaném příchodu Martina Whitmarshe do Enstone. Potvrdil však, že v kontaktu s mužem, který je na odchodu z McLarenu jsou.
Poté co do McLarenu zamířil Eric Boullier z Lotusu se obecně předpokládalo, že opačným směrem zamíří bývalý šéf McLarenu Martin Whitmarsh, který byl u McLarenu kritizován za špatné výsledky z poslední doby, a to zejména z loňské sezóny, kdy jeden z nejúspěšnějších týmů historie skončil v poháru konstruktérů až na ostudné 5. pozici s obří bodovou ztrátou na týmy před sebou.
K úvahám o novém řediteli se nyní vyjádřil také majitel Lotusu Gerard Lopez. Podle jeho slov proběhly první oťukávací rozhovory, ale zdaleka není nic jisté, protože Lotus prý zvažuje nejméně tři další kandidáty.
Komplikací pro Whitmarshův kontrakt se mohou stát finanční požadavky, bývalý ředitel celého McLarenu totiž rozhodně nebude skromný a je otázka, jestli si Lotus bude moci dovolit platit tak drahého manažera v době, kdy má problémy platit i jezdcům a mechanikům.
Finanční problémy by však Lotusu mohl pomoci umořit nový sponzor, ruská firma Yotaphone. Není však jisté, jestli partnerství skutečně přinese Lotusu další peníze. Jde totiž o dceřinou firmu společnosti, která už vlastní podíl v závodním týmu a je tedy možné, že peníze, které šly původně přímo od majitele, nyní do světa F1 zamíří prostřednictvím ruského výrobce chytrých telefonů.
Fernando Alonso odstoupil z italské Grand Prix z boje o sedmé místo poté, co na prvním kole nálet štěrku poškodil zavěšení jeho Aston Martinu. Tým uvedl, že právě tento incident nakonec vedl k jeho odstoupení ze závodu.
Jacques Villeneuve zdůraznil, že druhý pilot Red Bullu musí auto přizpůsobit svému stylu a poskytovat přesnou technickou zpětnou vazbu. Úspěch podle něj nespočívá v kopírování Verstappena, ale v samostatnosti a práci na nastavení vozu.
Formule 1 představila šest okruhů, na kterých se v roce 2026 pojedou sprintové závody. Do kalendáře se vrací Silverstone, naposledy se představí Zandvoort a poprvé se sprint pojede v Montrealu a Singapuru.
David Coulthard nevěří Hamiltonovu tvrzení, že je pro něj Ferrari zatím neznámé. Podle něj jsou základy vozu stejné a sedminásobný mistr světa by se měl dokázat přizpůsobit bez hledání výmluv.
Carlos Sainz označil znovuvybudování Williamsu na vítězný tým za svůj „životní projekt“ a zdůraznil, že je připraven do toho vložit vše. Jeho cílem není jen osobní úspěch, ale návrat celé stáje mezi nejlepší v F1.
Jacques Villeneuve upozornil, že Cadillac bude muset doufat, že najde jezdce srovnatelného s Valtterim Bottasem z Mercedesu. Klíčové bude, aby druhý pilot doplnil Bottasovy zkušenosti a stabilitu pro dosažení špičkových výsledků.
Po vítězství na okruhu v Monze, který byl pro Red Bull v roce 2024 nejproblematičtější, zůstává Helmut Marko optimistický. Věří, že tým dokáže uspět i na dalších náročnějších tratích ve zbytku kalendáře.
Oscar Piastri po GP Itálie potvrdil svou loajalitu k McLarenu a zdůraznil, že důvěra v tým je pro něj důležitější než osobní ambice získat titul mistra světa.
Toto Wolff uznal, že Lewis Hamilton projevuje své emoce naplno, ale jeho výroky po Velké ceně Maďarska označil za nepovedený moment.
Max Verstappen nebude tuto neděli závodit na Nürburgringu. Přestože od komise získal potřebné povolení DMSB Permit A, podle informací se rozhodl ihned odcestovat zpět domů. Jeho krok vyvolává spekulace o dalších plánech a přípravách nizozemského šampiona.
Max Verstappen si v sobotu odbyl premiéru v závodech GT na legendární Nordschleife a okamžitě ukázal, že dokáže držet tempo i mimo monoposty F1. Jeho debut vzbudil velkou pozornost, přestože formální podmínky pro plnohodnotnou licenci ještě nesplnil.
Tým Williams uspěl se svou žádostí o přezkum desetisekundové penalizace, kterou ve Velké ceně Nizozemska obdržel Carlos Sainz.