Jestli ho o to tým z Maranella požádá, neřekne ne.
Jules Bianchi připustil, že by mohl být povolán do týmu Ferrari, aby v příští sezoně nahradil Brazilce Felipeho Massu. Prezident Ferrari Luca di Montezemolo vyhlásil, že budoucnost Felipeho je nejistá a Luca Baldisseri, šéf programu Ferrari pro mladé jezdce, naznačil, že by Bianchi v roce 2014 mohl změnit tým.
Francouzský jezdec v současnosti závodí v týmu Marussia a na otázku, co bude s ním v roce 2014, odpověděl: „Ještě je brzo mluvit o budoucím roku. Možnosti zhodnotím až po letošní sezoně.“ Bianchiho manažerem je Nicolas Todt, který pečuje také o kariéru Felipeho Massu.
„Nezapomínám, že právě v týmu Marussia jsem mohl zažít debut ve Formuli 1. Jestli tam zůstanu i v příští sezoně, bude to pro mě dobré. S první polovinou letošní sezony v Marussii jsem spokojený, zejména s několika úvodními závody. Pak se věci trochu zkomplikovaly. Nejdůležitější věcí ovšem je, že jsem za pár posledních měsíců nasbíral hodně zkušeností.“
Zda považuje Ferrari Bianchiho za dost zkušeného jezdce, aby možná nahradil Massu, nebo je bezpečnější volbou například Nico Hülkenberg, nebo zda Felipe zůstane, je zatím otázkou. „Nevím, jaké jsou plány Ferrari,“ zhodnotil Bianchi.
„Jestli se Ferrari na mně obrátí, bude to jejich nápad a já jsem připraven jít do Maranella. Uvidíme, možná to budu vědět v zimě. Jasně, že neřeknu ne! V opačném případě strávím další rok v Marussii, nebo půjdu do jiného týmu nasbírat další zkušenosti. To by byla také dobrá alternativa.“
Před debutem motorů pro sezonu 2026 vznikla již první kontroverze. Spekuluje se, že Mercedes díky šedé zóně dokáže ze své pohonné jednotky získat o 15 koní víc.
Mercedes odstartoval společně s Hondou očekávání sezony 2026 krátkou ukázkou zvuku své nové pohonné jednotky ve Formuli 1.
Oscar Piastri se ohlíží za svou sezonou 2025 ve Formuli 1 a poukazuje na to, že mu tento rok přinesl cenné lekce a nové zkušenosti.
Carlos Sainz poděkoval Williamsu za jejich pokrok v sezoně 2025. Týmu předal dárky a dopis oslavující jejich páté místo v hodnocení konstruktérů.
Fred Vasseur přiznal, že přechod Lewise Hamiltona z Mercedesu do Ferrari byl náročnější, než očekával, a zdůraznil, že rozdíly v kultuře, týmu a technice ovlivnily jeho první sezonu ve Scuderii.
Sezona Formule 1 2026 přinese zásadní technické změny a nové možnosti strategie, které mohou proměnit podobu závodů. Mercedes a další týmy vstupují do této éry s očekáváním, že nový přístup k aerodynamice a pohonným jednotkám otevře fascinující kapitolu sportu.
Ferrari odhalilo plán uvedení svého monopostu pro sezonu 2026, přičemž šéf stáje Fred Vasseur nastínil strategii týmu pro náročnou předsezonní přípravu.
Bývalý šéf Haasu Guenther Steiner nabídnul mistru světa Lando Norrisovi test na KTM MotoGP motocyklu. Tento neobvyklý krok zřejmě nebude po chuti šéfovi McLarenu Zakovi Brownovi.
Max Verstappen se ohlíží za napínavou sezonou 2025 a popisuje, proč boj o titul Formule 1 nebyl takový, jaký si představoval. Přiznává, že soupeři měli výraznou převahu, a naznačuje, jaké lekce si z toho odnáší.
Sergio Pérez vyjadřuje optimismus ohledně nadcházejícího debutu Cadillacu ve Formuli 1 a věří, že tým dokáže „překvapit“ ostatní soupeře na startovním roštu, přičemž si klade ambiciózní cíle pro svou první sezonu.
Aston Martin se připravuje na zásadní změny pro sezonu 2026 a s novou technikou a designem týmu se očekává zvýšená konkurenceschopnost. Pozornost se soustředí i na jezdecké složení, přičemž Lance Stroll zůstává v týmu i nadále, přestože jeho výkony vyvolávají různé debaty.
Jacques Villeneuve komentuje, jak by mohl Oscar Piastri prožívat náročné okamžiky po průběhu letošní sezony. Podle něj určitá situace může zanechat silný emocionální dopad.