Druhá sedačka u Force Indie je stále volná a probíhají spekulace o tom, kdo jí obsadí. Okruh kandidátů se nyní, zdá se, zúžil na dva. Sebastian Buemi je ze hry venku a zbývají tak Adrian Sutil a Jules Bianchi.
Sebastien Buemi prozradil švýcarskému deníku Blick, že jeho vyjednávání s Force Indií je u konce. Informoval ho o tom sám tým. Ve hře byl i Buemiho bývalý parťák z Toro Rosso, Jaime Alguersuari. Ten je ale nyní nejčastěji spojován s místem u týmu BMW v německém šampionátu vozů DTM.
Podle Rogera Benoita, zkušeného redaktora výše zmíněného média, je tak cesta otevřená pro Julese Bianchiho, i když ve hře je stále Adrian Sutil.
Bianchimu nahrávají do karet i spekulace o možné dodávce motorů Ferrari pro Force Indii od roku 2014. On sám pochází z jezdecké akademie italské stáje. Ferrari by mohlo mít zájem svého svěřence dostat na startovní rošt. Příští rok totiž do F1 přijdou nové turbomotory a stále není úplně jasné, který tým zvolí kterého dodavatele a mohlo by to být součástí dohody mezi Ferrari a Force Indií.
Bianchi v pátečním tréninku na VC Koreje(Sahara Force India)
Bianchi se v loňské sezoně několikrát projel s vozem v pátečním tréninku, ale zdá se, že na tým neudělal až tak velký dojem, jako o rok před ním Nico Hülkenberg.
Kdy tým oznámí své jezdecké složení stále není známo, datum odhalení nového vozu ale ano: 1. února v Silverstone, kde má tým svou základnu.
Před debutem motorů pro sezonu 2026 vznikla již první kontroverze. Spekuluje se, že Mercedes díky šedé zóně dokáže ze své pohonné jednotky získat o 15 koní víc.
Mercedes odstartoval společně s Hondou očekávání sezony 2026 krátkou ukázkou zvuku své nové pohonné jednotky ve Formuli 1.
Oscar Piastri se ohlíží za svou sezonou 2025 ve Formuli 1 a poukazuje na to, že mu tento rok přinesl cenné lekce a nové zkušenosti.
Carlos Sainz poděkoval Williamsu za jejich pokrok v sezoně 2025. Týmu předal dárky a dopis oslavující jejich páté místo v hodnocení konstruktérů.
Fred Vasseur přiznal, že přechod Lewise Hamiltona z Mercedesu do Ferrari byl náročnější, než očekával, a zdůraznil, že rozdíly v kultuře, týmu a technice ovlivnily jeho první sezonu ve Scuderii.
Sezona Formule 1 2026 přinese zásadní technické změny a nové možnosti strategie, které mohou proměnit podobu závodů. Mercedes a další týmy vstupují do této éry s očekáváním, že nový přístup k aerodynamice a pohonným jednotkám otevře fascinující kapitolu sportu.
Ferrari odhalilo plán uvedení svého monopostu pro sezonu 2026, přičemž šéf stáje Fred Vasseur nastínil strategii týmu pro náročnou předsezonní přípravu.
Bývalý šéf Haasu Guenther Steiner nabídnul mistru světa Lando Norrisovi test na KTM MotoGP motocyklu. Tento neobvyklý krok zřejmě nebude po chuti šéfovi McLarenu Zakovi Brownovi.
Max Verstappen se ohlíží za napínavou sezonou 2025 a popisuje, proč boj o titul Formule 1 nebyl takový, jaký si představoval. Přiznává, že soupeři měli výraznou převahu, a naznačuje, jaké lekce si z toho odnáší.
Sergio Pérez vyjadřuje optimismus ohledně nadcházejícího debutu Cadillacu ve Formuli 1 a věří, že tým dokáže „překvapit“ ostatní soupeře na startovním roštu, přičemž si klade ambiciózní cíle pro svou první sezonu.
Aston Martin se připravuje na zásadní změny pro sezonu 2026 a s novou technikou a designem týmu se očekává zvýšená konkurenceschopnost. Pozornost se soustředí i na jezdecké složení, přičemž Lance Stroll zůstává v týmu i nadále, přestože jeho výkony vyvolávají různé debaty.
Jacques Villeneuve komentuje, jak by mohl Oscar Piastri prožívat náročné okamžiky po průběhu letošní sezony. Podle něj určitá situace může zanechat silný emocionální dopad.