Red Bull vyvrací, že by ho jakkoli poškodilo rozhodnutí FIA o tom, že monopost RB8 s dírou v podlaze, která byla v posledních dnech předmětem mnoha sporů. Nikdy totiž neplánovali nasadit toto řešení ve VC Kanady.
Při minulém závodě v Monaku se objevilo mnoho diskuzí a protestů proti řešení podlahy vozu Red Bull RB8. Oficiální protest sice nikdo nepodal, ovšem FIA celou věc znovu přezkoumala a řešení prohlásila nelegálním. Zajímavé je, že ačkoli s tímto řešením jezdil Red Bull už od VC Bahrajnu, vlna nespokojenosti se zvedla až minulý týden v Monte Carlu.
Nikdo z rakouské stáje však není jakkoli znepokojen - podle poradce týmu, dr. Helmuta Marka, nikdy nebylo plánováno nasazení podlahy s dírou ve VC Kanady.
"Stejně jsme to v Montrealu nechtěli použít," komentuje lhostejně zákaz tohoto řešení bývalý rakouský závodník. "Připravili jsme odlišnou konfiguraci bez otvoru v podlaze. Proto nepotřebujeme na vozech nic přepracovat. Rozhodnutí FIA tak naše přípravy na závod nijak nenarušilo."
Mercedes odstartoval společně s Hondou očekávání sezony 2026 krátkou ukázkou zvuku své nové pohonné jednotky ve Formuli 1.
Oscar Piastri se ohlíží za svou sezonou 2025 ve Formuli 1 a poukazuje na to, že mu tento rok přinesl cenné lekce a nové zkušenosti.
Carlos Sainz poděkoval Williamsu za jejich pokrok v sezoně 2025. Týmu předal dárky a dopis oslavující jejich páté místo v hodnocení konstruktérů.
Fred Vasseur přiznal, že přechod Lewise Hamiltona z Mercedesu do Ferrari byl náročnější, než očekával, a zdůraznil, že rozdíly v kultuře, týmu a technice ovlivnily jeho první sezonu ve Scuderii.
Sezona Formule 1 2026 přinese zásadní technické změny a nové možnosti strategie, které mohou proměnit podobu závodů. Mercedes a další týmy vstupují do této éry s očekáváním, že nový přístup k aerodynamice a pohonným jednotkám otevře fascinující kapitolu sportu.
Ferrari odhalilo plán uvedení svého monopostu pro sezonu 2026, přičemž šéf stáje Fred Vasseur nastínil strategii týmu pro náročnou předsezonní přípravu.
Bývalý šéf Haasu Guenther Steiner nabídnul mistru světa Lando Norrisovi test na KTM MotoGP motocyklu. Tento neobvyklý krok zřejmě nebude po chuti šéfovi McLarenu Zakovi Brownovi.
Max Verstappen se ohlíží za napínavou sezonou 2025 a popisuje, proč boj o titul Formule 1 nebyl takový, jaký si představoval. Přiznává, že soupeři měli výraznou převahu, a naznačuje, jaké lekce si z toho odnáší.
Sergio Pérez vyjadřuje optimismus ohledně nadcházejícího debutu Cadillacu ve Formuli 1 a věří, že tým dokáže „překvapit“ ostatní soupeře na startovním roštu, přičemž si klade ambiciózní cíle pro svou první sezonu.
Aston Martin se připravuje na zásadní změny pro sezonu 2026 a s novou technikou a designem týmu se očekává zvýšená konkurenceschopnost. Pozornost se soustředí i na jezdecké složení, přičemž Lance Stroll zůstává v týmu i nadále, přestože jeho výkony vyvolávají různé debaty.
Jacques Villeneuve komentuje, jak by mohl Oscar Piastri prožívat náročné okamžiky po průběhu letošní sezony. Podle něj určitá situace může zanechat silný emocionální dopad.
Po ztrátě nároku na startovní číslo 1 musel Max Verstappen pro příští sezonu znovu sáhnout do nabídky čísel. Volba padla překvapivě jinam – ikonická třiatřicítka zůstává stranou.