Blízký přítel Felipeho Massy, Rubens Barrichello, očekává, že jeho krajan bude v F1 působit ještě spoustu let. Jezdec Ferrari se minulý víkend objevil v Sao Paulu na závodech Indy Car (navštívil zde právě Rubense), média hned začala spekulovat o možném přestupu.
Massa bojuje o svou budoucnost u Ferrari v roce 2013. Sám dobře ví, že pokud se chce v týmu udržet, tak se musí zlepšit ve své výkonnosti. Zatím se mu však nevede, z prvních 4 závodů získal pouhé 2 body (to je o 41 méně než jeho kolega Alonso). I to nadále posiluje spekulace o jeho výměně (naposledy byl s Ferrari spojován Mark Webber).
O víkendu se Felipe ukázal na závodu Indy Car v Sao Paulu, kde na trati závodil právě bývalý jezdec F1, Rubens Barrichello. Média začala spekulovat, že by se i on mohl pro příští sezonu přesunout do této americké série. Felipe to však odmítá. Barrichello však teď prohlásil, že si je jistý budoucností svého krajana ve Formuli 1 a jedním dechem dodal, že návštěva na závodě Indy Car byla pouze společenskou událostí.
"Přijel, protože jsem ho pozval. Moc rád jsem ho viděl. Během závodu byl na boxové zídce a napojen na týmové rádio, aby zažil úplně jiný zážitek v porovnání s tím, co zná z F1. A určitě není pravda to, o čem hned spousta lidí začala spekulovat, že zde hledá práci. On bude ještě dlouho závodit v F1," říká Rubens Barrichello.
Podle bývalého jezdce Williamsu navíc ze vzájemné komunikace nevytušil ani náznak toho, že by se Felipe o svou budoucnost v F1 obával: "Pokud čelíte problému, tak se musíte usmívat a být veselými, než dojde k jeho vyřešení. Důležité je, co je v něm. Podle mého vypadal relaxovaně. Rád se přijel podívat na závody."
Pilot McLarenu si zakládá na férovém přístupu a přátelském vystupování, přesto by bylo chybou vnímat jeho slušnost jako nedostatek bojovnosti. Na trati je připraven tvrdě si jít za svým cílem.
Andrea Kimi Antonelli vstoupil do Formule 1 s velkými očekáváními a silnou podporou Mercedesu, který stojí za ním i v případě chyb. Šéf týmu Toto Wolff mu poskytuje plnou podporu, zatímco Valtteri Bottas, jako rezervní pilot a mentor, ochotně sdílí své zkušenosti.
Yuki Tsunoda po třech závodech v Red Bullu ukazuje potenciál, ale jeho plná adaptace ještě není dokončena. Rozdíl oproti Verstappenovi se projevuje nejen v rychlosti, ale i v práci s pneumatikami, stabilitě a konzistenci výkonu.
Šéf Aston Martinu Andy Cowell přiznal, že nové aerodynamické zařízení týmu jim od svého spuštění výrazně rozšířilo obzory. Podle jeho slov poskytl nový větrný tunel cenné poznatky, které Aston Martin plánuje využít k vývoji rychlejšího a konkurenceschopnějšího monopostu.
Gabriel Bortoleto přiznal, že přechod z vítězství v šampionátech F2 a F3 na závodění na chvostu startovního pole Formule 1 pro něj představuje značnou výzvu.
Red Bull Racing se v roce 2026 chystá představit vlastní pohonné jednotky, které vyvinul ve spolupráci s Fordem. Šéf týmu Christian Horner je nadšený z tohoto kroku, i když si je vědom rizika, které s ním souvisí.
Lewis Hamilton čelí jednomu z nejtěžších období své kariéry, což potvrzuje i renomovaný novinář Mark Hughes. V Džiddě utrpěl pravděpodobně svou nejtvrdší porážku od týmového kolegy, což zdůrazňuje složitost jeho současné situace.
Zak Brown očekává, že mezi Norrisem a Piastrim může v budoucnu dojít ke střetu kvůli jejich ambicím. Zdůraznil však, že McLaren má jasná pravidla a silné vedení, aby podobné situace zvládl.
Isack Hadjar musel na cestě do Formule 1 překonat mnoho překážek, ale nyní, když dostal šanci, ji využívá naplno a zanechává silný dojem.
George Russell, pilot Mercedesu, je přesvědčen, že jeho tým je po pěti závodech v sezóně 2025 „mnohem blíže“ lídrovi šampionátu McLarenu, než se původně očekávalo. Podle Russella se Mercedesu podařilo výrazně zúžit rozdíl a teď už je zcela jasné, že McLaren není jediným tým, který má šanci na titul.
Bývalý pilot F1 Gijs van Lennep tvrdí, že Max Verstappen už dávno dokázal svou výjimečnost a není třeba čekat na konec jeho kariéry. Podle něj si Verstappen své místo mezi nejlepšími zasloužil už nyní.
Lewis Hamilton nezažívá ve Ferrari zrovna pohádkový příběh. Teď se k názoru Ralfa Schumachera přidal i bývalý jezdec Red Bullu, který se domnívá, že britský šampion by po sezoně 2025 mohl Formuli 1 definitivně opustit.