Blízký přítel Felipeho Massy, Rubens Barrichello, očekává, že jeho krajan bude v F1 působit ještě spoustu let. Jezdec Ferrari se minulý víkend objevil v Sao Paulu na závodech Indy Car (navštívil zde právě Rubense), média hned začala spekulovat o možném přestupu.
Massa bojuje o svou budoucnost u Ferrari v roce 2013. Sám dobře ví, že pokud se chce v týmu udržet, tak se musí zlepšit ve své výkonnosti. Zatím se mu však nevede, z prvních 4 závodů získal pouhé 2 body (to je o 41 méně než jeho kolega Alonso). I to nadále posiluje spekulace o jeho výměně (naposledy byl s Ferrari spojován Mark Webber).
O víkendu se Felipe ukázal na závodu Indy Car v Sao Paulu, kde na trati závodil právě bývalý jezdec F1, Rubens Barrichello. Média začala spekulovat, že by se i on mohl pro příští sezonu přesunout do této americké série. Felipe to však odmítá. Barrichello však teď prohlásil, že si je jistý budoucností svého krajana ve Formuli 1 a jedním dechem dodal, že návštěva na závodě Indy Car byla pouze společenskou událostí.
"Přijel, protože jsem ho pozval. Moc rád jsem ho viděl. Během závodu byl na boxové zídce a napojen na týmové rádio, aby zažil úplně jiný zážitek v porovnání s tím, co zná z F1. A určitě není pravda to, o čem hned spousta lidí začala spekulovat, že zde hledá práci. On bude ještě dlouho závodit v F1," říká Rubens Barrichello.
Podle bývalého jezdce Williamsu navíc ze vzájemné komunikace nevytušil ani náznak toho, že by se Felipe o svou budoucnost v F1 obával: "Pokud čelíte problému, tak se musíte usmívat a být veselými, než dojde k jeho vyřešení. Důležité je, co je v něm. Podle mého vypadal relaxovaně. Rád se přijel podívat na závody."
Michael Schumacher ukončil svou kariéru ve Formuli 1 na konci roku 2006 jako jeden z nejúspěšnějších jezdců historie, když dosáhl téměř všech možných triumfů v tomto sportu.
Lewis Hamilton čelí ve Ferrari obrovské výzvě – v legendárním týmu z Maranella se pokusí dosáhnout historického osmého titulu mistra světa, zatímco očekávání fanoušků i tlak konkurence neustále rostou.
Mercedes odhalil první snímky svého nového monopostu W16, se kterým do sezóny 2025 vstoupí George Russell a talentovaný nováček Andrea Kimi Antonelli. Stáj ze Stuttgartu se chystá na další boj v královně motorsportu a naděje vkládá do kombinace zkušeností a mladé dravosti.
Aston Martin v neděli představil svůj nový monopost AMR25 včetně hlavních inovací na svém na autě. Předsezónní představení monopostů obvykle odhalují jen minimální detaily o technických novinkách, přičemž skutečné změny jsou většinou známé až během předsezónních testů.
Carlos Sainz se připojil k George Russellovi jako jeden z mála aktivních jezdců F1, kteří se podílejí na vedení organizace hájící zájmy pilotů.
Lewis Hamilton stojí před jednou z největších výzev kariéry – uspět ve Ferrari, kde mnoho legend na titul nedosáhlo. Sedminásobný šampion si uvědomuje náročnost adaptace a s respektem vzhlíží k těm, kteří to zkusili před ním.
George Russell věří, že Mercedes zahájí nadcházející sezónu silněji než v minulých letech a vyhne se problémům, které tým sužovaly u jejich vozů.
Před startem sezóny 2025 ve Formuli 1 vzbudila FIA rozruch svými kroky k omezení jezdců, které vyvolaly bouřlivé reakce v paddocku. Zároveň se objevují spekulace o možném návratu ikonických motorů V10, což by mohlo změnit dynamiku celého šampionátu a přilákat zpět některé velké hráče.
Stáj z Faenzy využila shakedown na okruhu Enza a Dina Ferrariho, kde Juki Tsunoda a Isack Hadjar absolvovali 200 km za volantem nového VCARB 02. Tento monopost, výrazně inspirovaný technologiemi Red Bullu z Milton Keynes, má ambici prosadit se ve středu startovního pole.
Lewis Hamilton se naplno věnuje přípravám na svou debutovou sezónu ve Ferrari. Před oficiálními testy v Bahrajnu už absolvoval čtyři soukromé testy, aby se co nejlépe sžil s novým prostředím.
Aston Martin se chystá na příchod Adriana Neweyho do továrny. Konstruktér zatím nemohl zasahovat do vývoje vozu Aston Martin pro sezónu 2025, ale od března začne přispívat k vylepšení modelu AMR25.
Euforie tifosi a nadšené úsměvy provázejí Lewise Hamiltona prvními týdny ve Ferrari, na které fanoušci dlouho čekali. Přestože cesta k úspěchu nebude snadná, úvod připomíná pohádkový začátek plný očekávání a radosti. Zůstává však otázkou, zda se tento pohádkový sen promění ve skutečný vítězný příběh.