Lewis Hamilton by opět rád naskočil do vozu a testoval v Mugellu. McLaren již oznámil, že v Itálii nasadí Garyho Paffetta a Olivera Turveyho, na přání svého závodního pilota možná svůj rozpis upraví.
Hamilton v posledním závodě dojel až na osmém místě, za což mohly pokažené zastávky v boxech, ale i špatná práce s pneumatikami. Opotřebení zadních pneumatik bylo vyšší, než tým čekal, což přispělo k nízké konkurenceschopnosti vozu MP4-27.
"Může se to změnit. Potřebuji se dostat znovu do vozu. Musíme přijít na to, proč pneumatiky tak rychle odcházely. Pokud tam bude třeba otestovat další věci či způsoby, jak na to přijít, udělám to, nenechám to dělat někoho jiného," říká britský pilot pro Telegraph.
Myslím, že jsme ten odstup potřebovali. Máme spoustu práce. Nemá to rychlé řešení. Opravdu musíme učinit velké pokroky s autem, protože v kvalifikaci rychlost máme, ale v závodě, alespoň v Bahrajnu, jsme byli na míle pozadu," dodává Hamilton.
V Bahrajnu se McLarenu nedařilo, Hamilton finišoval až jako osmý(foto: Vodafone McLaren Mercedes)
McLaren s vyhověním jeho přání zřejmě nebude mít problémy. Jenson Button v Mugellu nebude, místo toho se 1. května zúčastní propagačních jízd v centru Budapešti.
Liam Lawson si splnil sen stát se jezdcem Red Bullu, ale po dvou závodech byl rychle přeřazen. Otázkou zůstává, zda dostane šanci vrátit se a znovu ukázat svůj potenciál.
Valtteri Bottas je blízko návratu do Formule 1, když se podle zpráv dohodl na spolupráci s Cadillacem. Americká značka plánuje vstup do šampionátu v roce 2026 a zkušený Fin by měl být jedním z klíčových jezdců projektu.
Toto Wolff čelí kritice ohledně svého přístupu k jednáním s jezdci, kdy prý někdy na chvíli zmizí. On sám ale trvá na tom, že vždy jedná spravedlivě a snaží se vcítit do druhé strany.
Šéf McLarenu Andrea Stella pochválil úsilí celého týmu a přiznal, že ho překvapila jejich dosavadní dominance v sezoně 2025.
Spekuluje se, že Gabriel Bortoleto ze Sauberu by mohl v budoucnu nahradit Lewise Hamiltona ve Ferrari. Mladý Brazilec předvádí stabilní výkony a představuje pro Scuderii zajímavou investici do budoucí generace jezdců.
Mladý jezdec Haasu tvrdí, že úpravy vozu VF-25 během Velké ceny Británie výrazně posílily jeho sebevědomí za volantem F1. Podle něj mu nové technické vylepšení umožnilo lépe ovládat vůz a cítit se jistěji při náročných manévrech na trati.
Charles Leclerc byl první z tří bratrů, který usedl do vozu F1, a nyní si stejný sen splnil i jeho nejstarší bratr Lorenzo, jenž byl zároveň blízkým přítelem Julese Bianchiho.
Ferrari i Red Bull letos čelí vlně spekulací, zatímco McLaren se jim dokázal vyhnout. Podle Frédérica Vasseura je právě tato schopnost klíčovou silou britského týmu.
Lando Norris varoval, že nahrazení DRS aktivní aerodynamikou by mohlo ubrat závodům na autentičnosti. Zdůraznil, že Formule 1 by měla zůstat skutečným sportem a neměla by působit uměle či předem nalinkovaně.
Ralf Schumacher doporučil Lawrenceovi Strollovi, aby zvážil nahrazení svého syna Lance, pokud chce Aston Martin bojovat o špičkové pozice ve Formuli 1. Podle něj by osobní vazby neměly stát v cestě sportovnímu úspěchu týmu.
Alex Albon označil sezónu 2025 za svou nejlepší v kariéře F1, přičemž vyzdvihl svou konkurenceschopnost a zkušenosti získané během čtyř let ve Williamsu.
George Russell naznačil, že jednání o nové smlouvě s Mercedesem nemusí spěchat, přičemž jeho budoucnost po sezoně 2025 zůstává otevřená. Britský jezdec dodal, že chce pečlivě zvážit všechny možnosti, než učiní konečné rozhodnutí, a tým i on si dají čas, aby našli nejlepší řešení.