Bernie Ecclestone potvrdil francouzskému deníku L’Équipe, že se Formule 1 do Francie v roce 2013 vrátí. Závod, který se bude konat na okruhu Paul Richard (poprvé od roku 1990), však bude pouze alternovat s GP Belgie ve Spa.
I přesto, že byl boss F1 o uplynulém víkendu plně zaměstnán napjatou situací v Bahrajnu, tak si našel čas pro francouzský deník, který ho vyzpovídal. Podle šéfa FOM je teď již oficiální potvrzení návratu Francie do světa Grand Prix pouze formalitou. Jediné, co zatím ještě zdržuje oficiální potvrzení, je schválení okruhu z bezpečnostního hlediska ze strany řídícího orgánu mezinárodního motorsportu - mezinárodní automobilové organizace FIA.
"Smlouva je vytvořena. Na finančních podmínkách jsme se s ministrem sportu, Davidem Douilletem, domluvili v mé kanceláři minulé úterý. Ještě stále pořád jednáme o určitých financích, které se týkají závodu. Naše jednání se nesou v duchu - ty mi dáš to a za to požaduji tohle. Z mého pohledu není pochyb, že to brzy vyřešíme," řekl Ecclestone.
Tato smlouva mimo jiné znamená, že v příští sezoně v kalendáři F1 neuvidíme populární závod v belgickém Spa-Francorchamps. Závod se ale do Formule 1 vrátí v letech 2014, 2016 a tak dále. O závod v Ardenách jsme již ale jednou v minulosti přišli, toto střídání s Francii zabrání opětovnému vytracení známé tratě z MS.
Francie naposledy hostila VC v roce 2008, z vítězství se radoval Felipe Massa. Je jasné, že nějaká ze současných tratí bude muset Francii udělat místo. Nejpravděpodobnějším scénářem potom je, že by se oba španělské okruhy (Barcelona a Valencie) také střídaly.
FIA a Formule 1 oznámily novou terminologii pro sezonu 2026 a zároveň představily první vizualizace monopostů nové generace. Ty naznačují směr, kterým se technická podoba šampionátu v následujících letech ubere.
Lando Norris oslavil svůj premiérový titul mistra světa ve Formuli 1 při závěrečném závodě sezony v Abu Dhabi, přičemž jeho výkon ocenili i samotní soupeři.
Maurizio Arrivabene varoval, že Lewis Hamilton posíláním podrobných „dokumentací“ Ferrari může naznačovat, že jeho vztah s týmem je napjatý. Takový krok často signalizuje, že komunikace a důvěra mezi jezdcem a týmem jsou ohroženy.
Koji Watanabe, prezident Honda Racing Corporation, prozradil, že jeho debaty se záhy nastupujícím šéfem Aston Martinu Adrianem Neweym jsou často velmi živé a intenzivní. Diskuse podle něj slouží k hledání optimálních řešení a posouvání týmu vpřed.
McLaren před závěrečnou Velkou cenou sezony zvolil neobvyklý způsob, jak podpořit svého jezdce Landa Norrise. Na startovní pásku se objevila drobná, osobní zpráva, která měla Norrisovi dodat klid a motivaci v okamžiku, kdy šlo o hodně.
Max Verstappen se ani po skončení sezóny F1 nezastavil a už se objevil za volantem závodního vozu. Zdá se, že jeho vášeň pro rychlost stále hoří naplno.
Formule 1 se po letech vrací na portugalskou půdu. Fanoušky čeká návrat atraktivní destinace, která se v sezonách 2027 a 2028 znovu objeví v kalendáři královny motorsportu.
Charles Leclerc se ohlíží za sezonou 2025 s kombinací spokojenosti a kritického pohledu. Poté přinesl svůj pohled na budoucnost.
První sezona Lewise Hamiltona ve Ferrari byla poznamenána výzvami a adaptací na nový tým, přičemž výrazné úspěchy se objevily jen zřídka. Insideři odhalili, jaký je skutečný stav vztahů a atmosféra uvnitř týmu.
Třídenní akce McLaren F1 Teamu a společnosti Allwyn proměnila pražské Holešovice v interaktivní centrum Formule 1. Fanouškům nabídla bezplatný a otevřený pohled do světa F1.
Honda Racing poprvé poodhalila zvukovou identitu své pohonné jednotky pro Formuli 1 od roku 2026. Krátká zvuková ukázka nabízí autentický náhled na to, jaký projev budou mít monoposty nové generace
Lando Norris převzal v Taškentu trofej za titul mistra Formule 1 v sezóně 2025. Ceremoniál završil jeho úspěšnou sezonu a oslavil triumf McLarenu v Poháru konstruktérů.