Bernie Ecclestone, šéf F1, prohlásil, že většina týmu bude s Formulí 1 svázána i po roce 2012.
V oficiálním prohlášení, které bylo zveřejněno na jeho oficiálních stránkách, stojí, že většina stájí současného pole F1 (včetně Ferrari, McLarenu a Red Bullu) souhlasila s novou Concordskou smlouvou. "Jsem velmi potěšen tím, že mohu oznámit, že se nám po obchodní stránce podařilo dosáhnout dohody s většinou týmů ze současného startovního pole, podle níž budou v F1 působit i po vypršení aktuální Concordské smlouvy. Ta vyprší na konci roku 2012," píše ve svém prohlášení Ecclestone.
Tato zpráva přichází po týdnu spekulací, podle kterých Ecclestone nabídl týmům smlouvu, která bude zvýhodňovat Ferrari a Red Bull po finanční stránce a navíc jim zajistí jistou kontrolu nad tímto sportem, protože by se stali vlastníky části akcií, pokud by se F1 vydala na burzu. Podle Autosportu však zatím žádný tým novou smlouvu ještě nepodepsal.
Kromě třech zmíněných týmů je mezi týmy, které s novou smlouvou souhlasily, také Sauber (ten to i potvrdil) a má se za to, že nechybí ani Toro Rosso. Šéf Ferrari, Stefano Domenicali, v Austrálii řekl: "Myslím, že mohu potvrdit, že o nové smlouvě jednáme. Podle mého se tyto diskuse ubírají správným směrem. Ale momentálně toho nic moc víc, co bych mohl říci, není."
Šéf Red Bullu, Christian Horner, dodává: "Jednáme o podobě budoucí Concordské dohodě. Pracujeme na ní s FOM, chceme smlouvu, která nám zajistí budoucnost. Podle mě jednání probíhají velmi rozumně a brzy uvidíme."
Samotný Bernie Ecclestone musel na poslední chvíli zrušit svoji návštěvu GP Malajsie, ale ještě před startem sezony v Melbourne řekl, že chce novou dohodu podepsat co nejdřív to bude možné. "Nechci to nijak brzdit."
Po 15 letech ve Formuli 1 se Nico Hülkenberg konečně dočkal svého prvního pódia a ukončil tak dlouholeté čekání na vysněný výsledek. Německý jezdec předvedl vyzrálý výkon a potvrdil, že vytrvalost se ve světě motorsportu vyplácí.
Ferrari během britské Grand Prix přišlo o GPS signál Hamiltonova vozu a muselo činit strategická rozhodnutí prakticky naslepo. Výpadek dat ovlivnil i načasování přezutí, což stálo Hamiltona cenné sekundy a možný posun na pódium.
Red Bull vsadil na odvážnou strategii v nastavení Verstappenova vozu pro britskou Grand Prix – risk se však obrátil proti nim.
Lewis Hamilton letos v sezóně 2025 zatím zápasí s nepříznivými výsledky. Ačkoliv Silverstone přineslo zlepšení, Brit stále hledá formu a není s dosavadním výkonem spokojený.
Oscar Piastri po penalizaci ve Velké ceně Velké Británie chtěl vyměnit pozici s Landem Norrisem, ale uznal, že by to nebylo fér. I přes zklamání respektoval týmové rozhodnutí a chce se z této zkušenosti poučit.
Lando Norris si za výhru v Británii odnesl trofej složenou z 2 717 kostek LEGO. Tradiční RAC Trophy tak dostala moderní a hravý vzhled.
Oscar Piastri byl frustrovaný po deseti sekundové penalizaci, kterou dostal za zpomalení za safety carem. Trest ho připravil o vítězství a proměnil slibně rozjetý závod ve zklamání.
Po 239 startech se Nico Hülkenberg konečně dočkal svého prvního pódiového umístění ve Formuli 1. Trpělivost, vytrvalost a dlouholeté zkušenosti mu přinesly zasloužený úspěch.
Lando Norris využil deštivých podmínek a strategických chyb soupeřů k suverénnímu vítězství na domácí půdě v Silverstone. Zaslouženou pozornost ale sklidil i Nico Hülkenberg, který po letech úsilí získal své první pódium ve Formuli 1.
McLaren zatím zůstává favoritem sezóny, ale šéf týmu Andrea Stella vnímá rostoucí formu Ferrari jako potenciální hrozbu. Podle něj by jejich zlepšení mohlo dodat šampionátu větší napětí.
Max Verstappen po kvalifikaci na Velkou cenu Velké Británie uvedl, že mu Andrea Kimi Antonelli pomohl poskytnutím větrného stínu (tow), což mu mohlo přinést drobné zlepšení času na kolo.
Kimi Antonelli se kvalifikoval na sedmém místě, ale do závodu odstartuje desátý. Nese si penalizaci ztráty tří pozic na startu za kolizi s Maxem Verstappenem v Rakousku.