O volné místo u Williamsu po boku Pastora Maldonada je velký zájem. Podle BBC je nejblíže k získání závodního místa na příští rok Rubens Barrichello.
Dalším volným místem už má pouze HRT, byť se spekuluje také o možnosti nahrazení Trulliho v Caterhamu. O zajímavější sedačku u Williamsu usilují kromě Barrichella také Adrian Sutil, Bruno Senna, Vitantonio Liuzzi či bývalí piloti Toro Rosso Jaime Alguersuari a Sébastien Buemi.
Sutil, který ve druhé polovině sezóny 2011 podával výborné výkony (byť byl týmem obvykle zvýhodněn lepší strategii než Paul di Resta). Němec byl nějaký čas favoritem na místo u Williamsu, to se ale nyní dle Andrewa Bensona z BBC změnilo.
Podle něj se do hry dostává opět Barrichello, u něhož se zdálo, že 19 sezóna bude poslední v jeho bohaté kariéře v F1, a je prodloužení smlouvy nejblíže se všech kandidátů.
Rubens Barrichello si loni s nekonkurenceschopným vozem FW33 příliš neužil(foto: Williams F1 Team)
Podle Brazilce by jeho setrvání u týmu, který prošel v sezóně 2011 obrovskými změnami, mělo velký smysl. "Se všemi těmi změnami před příštím rokem v oblasti motorů a inženýrů by bylo ze strany týmů chytré, kdyby si ponechal své piloty a pokračoval. Netlačím na ně, jen se jim snažím ukázat, jak by se to mohlo udělat."
Na sklonku roku Barrichello na Twitteru naznačil, jaké vnímá své šance, když uvedl, že od Williamsu "očekává dobrou zprávu."
Pilot McLarenu si zakládá na férovém přístupu a přátelském vystupování, přesto by bylo chybou vnímat jeho slušnost jako nedostatek bojovnosti. Na trati je připraven tvrdě si jít za svým cílem.
Andrea Kimi Antonelli vstoupil do Formule 1 s velkými očekáváními a silnou podporou Mercedesu, který stojí za ním i v případě chyb. Šéf týmu Toto Wolff mu poskytuje plnou podporu, zatímco Valtteri Bottas, jako rezervní pilot a mentor, ochotně sdílí své zkušenosti.
Yuki Tsunoda po třech závodech v Red Bullu ukazuje potenciál, ale jeho plná adaptace ještě není dokončena. Rozdíl oproti Verstappenovi se projevuje nejen v rychlosti, ale i v práci s pneumatikami, stabilitě a konzistenci výkonu.
Šéf Aston Martinu Andy Cowell přiznal, že nové aerodynamické zařízení týmu jim od svého spuštění výrazně rozšířilo obzory. Podle jeho slov poskytl nový větrný tunel cenné poznatky, které Aston Martin plánuje využít k vývoji rychlejšího a konkurenceschopnějšího monopostu.
Gabriel Bortoleto přiznal, že přechod z vítězství v šampionátech F2 a F3 na závodění na chvostu startovního pole Formule 1 pro něj představuje značnou výzvu.
Red Bull Racing se v roce 2026 chystá představit vlastní pohonné jednotky, které vyvinul ve spolupráci s Fordem. Šéf týmu Christian Horner je nadšený z tohoto kroku, i když si je vědom rizika, které s ním souvisí.
Lewis Hamilton čelí jednomu z nejtěžších období své kariéry, což potvrzuje i renomovaný novinář Mark Hughes. V Džiddě utrpěl pravděpodobně svou nejtvrdší porážku od týmového kolegy, což zdůrazňuje složitost jeho současné situace.
Zak Brown očekává, že mezi Norrisem a Piastrim může v budoucnu dojít ke střetu kvůli jejich ambicím. Zdůraznil však, že McLaren má jasná pravidla a silné vedení, aby podobné situace zvládl.
Isack Hadjar musel na cestě do Formule 1 překonat mnoho překážek, ale nyní, když dostal šanci, ji využívá naplno a zanechává silný dojem.
George Russell, pilot Mercedesu, je přesvědčen, že jeho tým je po pěti závodech v sezóně 2025 „mnohem blíže“ lídrovi šampionátu McLarenu, než se původně očekávalo. Podle Russella se Mercedesu podařilo výrazně zúžit rozdíl a teď už je zcela jasné, že McLaren není jediným tým, který má šanci na titul.
Bývalý pilot F1 Gijs van Lennep tvrdí, že Max Verstappen už dávno dokázal svou výjimečnost a není třeba čekat na konec jeho kariéry. Podle něj si Verstappen své místo mezi nejlepšími zasloužil už nyní.
Lewis Hamilton nezažívá ve Ferrari zrovna pohádkový příběh. Teď se k názoru Ralfa Schumachera přidal i bývalý jezdec Red Bullu, který se domnívá, že britský šampion by po sezoně 2025 mohl Formuli 1 definitivně opustit.