Švýcar Sebastien Buemi i po ukončení kontraktu u Toro Rosso s Red Bullem zůstává v kontaktu. Příští rok bude působit jako náhradní pilot pro obě stáje vlastněné Red Bullem.
Z loňských pilotů Toro Rosso nezůstal u stáje ani jeden. Sebastienu Buemimu ani Jaimemu Alguersuarimu totiž nebyla nabídnuta nová smlouva. Vozy italského týmu, který je jakýmsi B-týmem Red Bullu, budou pilotovat Daniel Ricciardo a Jean-Eric Vergne. Buemi však Toro Rosso až tak neopouští.
Podle informací švýcarského magazínu Blick by měl být 23letý jezdec v příští sezoně náhradním jezdcem Red Bullu i Toro Rosso. Odpovídající smlouva by měla být připravena k podepsání. Švýcar by tak zůstal pod křídly Red Bullu. Jeho bývalý kolega Alguersuari však zřejmě o veškerou podporu Red Bullu přijde.
Španěl dal najevo svoje zklamání hned po oznámení podpisů smluv s Ricciardem a Vergnem. Údajně se o něj zajímal tým HRT, který by v roce 2012 rád vsadil výlučně na domácí piloty. Již před delší dobou totiž potvrdil příchod Pedra de la Rosy, proto by mladý Jaime mohl být dobrým doplňkem tohoto veterána.
Sébastien Buemi v Brazílii (foto: Scuderia Toro Rosso)
Před debutem motorů pro sezonu 2026 vznikla již první kontroverze. Spekuluje se, že Mercedes díky šedé zóně dokáže ze své pohonné jednotky získat o 15 koní víc.
Mercedes odstartoval společně s Hondou očekávání sezony 2026 krátkou ukázkou zvuku své nové pohonné jednotky ve Formuli 1.
Oscar Piastri se ohlíží za svou sezonou 2025 ve Formuli 1 a poukazuje na to, že mu tento rok přinesl cenné lekce a nové zkušenosti.
Carlos Sainz poděkoval Williamsu za jejich pokrok v sezoně 2025. Týmu předal dárky a dopis oslavující jejich páté místo v hodnocení konstruktérů.
Fred Vasseur přiznal, že přechod Lewise Hamiltona z Mercedesu do Ferrari byl náročnější, než očekával, a zdůraznil, že rozdíly v kultuře, týmu a technice ovlivnily jeho první sezonu ve Scuderii.
Sezona Formule 1 2026 přinese zásadní technické změny a nové možnosti strategie, které mohou proměnit podobu závodů. Mercedes a další týmy vstupují do této éry s očekáváním, že nový přístup k aerodynamice a pohonným jednotkám otevře fascinující kapitolu sportu.
Ferrari odhalilo plán uvedení svého monopostu pro sezonu 2026, přičemž šéf stáje Fred Vasseur nastínil strategii týmu pro náročnou předsezonní přípravu.
Bývalý šéf Haasu Guenther Steiner nabídnul mistru světa Lando Norrisovi test na KTM MotoGP motocyklu. Tento neobvyklý krok zřejmě nebude po chuti šéfovi McLarenu Zakovi Brownovi.
Max Verstappen se ohlíží za napínavou sezonou 2025 a popisuje, proč boj o titul Formule 1 nebyl takový, jaký si představoval. Přiznává, že soupeři měli výraznou převahu, a naznačuje, jaké lekce si z toho odnáší.
Sergio Pérez vyjadřuje optimismus ohledně nadcházejícího debutu Cadillacu ve Formuli 1 a věří, že tým dokáže „překvapit“ ostatní soupeře na startovním roštu, přičemž si klade ambiciózní cíle pro svou první sezonu.
Aston Martin se připravuje na zásadní změny pro sezonu 2026 a s novou technikou a designem týmu se očekává zvýšená konkurenceschopnost. Pozornost se soustředí i na jezdecké složení, přičemž Lance Stroll zůstává v týmu i nadále, přestože jeho výkony vyvolávají různé debaty.
Jacques Villeneuve komentuje, jak by mohl Oscar Piastri prožívat náročné okamžiky po průběhu letošní sezony. Podle něj určitá situace může zanechat silný emocionální dopad.