Pastor Maldonado si je celkem jistý tím, že auto Williamsu pro rok 2012 bude lepší než letošní. Podle něj totiž horší než letošní FW33 ani být nemůže.
"Byl jsem jako nováček ve velmi špatné pozici, protože nic nefungovalo," řekl Maldonado pro Total Race, který si letos v týmu Williams zažil svou první sezonu ve Formuli 1.
"Je to obtížné, protože jsem se musel naučit mnoho věcí. Přesto jsem se dokázal ubránit Rubensi Barrichellovi. Bylo to složité, protože je zkušenější a už tým znal."
Williams nedávno potvrdil, že Venezuelan bude jezdcem týmu i v roce 2012, což Maldonada jistě potěšilo a nabudilo jeho sebevědomí.
"Byl jsem dobrý. Ukázal jsem to a dodal si sebedůvěru. Po tom roce se změnilo hodně věcí a tým na mě spoléhá. Naplňuje mě to hrdostí, protože to znamená, že mi věří."
A jak to vlastně vidí s autem pro příští sezonu, nástupcem neúspěšného modelu FW33, který měl být podle slov jeho tvůrců před sezonou revoluční a lepší než FW32?
"Týmu věřím, protože horší než letos to už být nemůže. Jsem si jistý, že se zlepšíme, tvrdě na tom pracujeme. Doufám že auto bude lepší, chceme bojovat o body a důležitá umístění."
Před debutem motorů pro sezonu 2026 vznikla již první kontroverze. Spekuluje se, že Mercedes díky šedé zóně dokáže ze své pohonné jednotky získat o 15 koní víc.
Mercedes odstartoval společně s Hondou očekávání sezony 2026 krátkou ukázkou zvuku své nové pohonné jednotky ve Formuli 1.
Oscar Piastri se ohlíží za svou sezonou 2025 ve Formuli 1 a poukazuje na to, že mu tento rok přinesl cenné lekce a nové zkušenosti.
Carlos Sainz poděkoval Williamsu za jejich pokrok v sezoně 2025. Týmu předal dárky a dopis oslavující jejich páté místo v hodnocení konstruktérů.
Fred Vasseur přiznal, že přechod Lewise Hamiltona z Mercedesu do Ferrari byl náročnější, než očekával, a zdůraznil, že rozdíly v kultuře, týmu a technice ovlivnily jeho první sezonu ve Scuderii.
Sezona Formule 1 2026 přinese zásadní technické změny a nové možnosti strategie, které mohou proměnit podobu závodů. Mercedes a další týmy vstupují do této éry s očekáváním, že nový přístup k aerodynamice a pohonným jednotkám otevře fascinující kapitolu sportu.
Ferrari odhalilo plán uvedení svého monopostu pro sezonu 2026, přičemž šéf stáje Fred Vasseur nastínil strategii týmu pro náročnou předsezonní přípravu.
Bývalý šéf Haasu Guenther Steiner nabídnul mistru světa Lando Norrisovi test na KTM MotoGP motocyklu. Tento neobvyklý krok zřejmě nebude po chuti šéfovi McLarenu Zakovi Brownovi.
Max Verstappen se ohlíží za napínavou sezonou 2025 a popisuje, proč boj o titul Formule 1 nebyl takový, jaký si představoval. Přiznává, že soupeři měli výraznou převahu, a naznačuje, jaké lekce si z toho odnáší.
Sergio Pérez vyjadřuje optimismus ohledně nadcházejícího debutu Cadillacu ve Formuli 1 a věří, že tým dokáže „překvapit“ ostatní soupeře na startovním roštu, přičemž si klade ambiciózní cíle pro svou první sezonu.
Aston Martin se připravuje na zásadní změny pro sezonu 2026 a s novou technikou a designem týmu se očekává zvýšená konkurenceschopnost. Pozornost se soustředí i na jezdecké složení, přičemž Lance Stroll zůstává v týmu i nadále, přestože jeho výkony vyvolávají různé debaty.
Jacques Villeneuve komentuje, jak by mohl Oscar Piastri prožívat náročné okamžiky po průběhu letošní sezony. Podle něj určitá situace může zanechat silný emocionální dopad.