Timo Glock, který obvykle díky svému nekonkurenceschopnému vozu bojuje na opačné straně startovního roštu než Sebastian Vettel, věří, že je stejně dobrý jako jeho krajan, jenž letos získal druhý titul mistra světa v řadě.
Se stejnou technikou by dle svých slov dokázal totéž, co Vettel: "Kdybychom oba seděli v Red Bullu, záleželo by pouze na momentální formě," cituje Glocka německý Kölner Express.
Příležitost popasovat se s ním bude mít již tento víkend, kdy je v Düsseldorfu na programu Závod šampionů (Race of Champions). Jak moc se tam bude snažit Vettela porazit? "Hodně! Vím, že jsem zkrátka stejně dobrý, jako Seb. Jsem tedy velmi zvědavý, jak srovnání dopadne."
Glock nedávno podepsal tříletý kontrakt s ruským týmem, který od příštího roku budeme registrovat jako Marussia, nikoliv Virgin. Přestože bojuje na chvostu startovního roštu, dokáže si motivaci udržet.
"Nedávno jsem seděl s jedním starším mechanikem Toyoty. Zeptal se mě, jak dokážu zůstat motivovaný, protože spolu jsme bojovali o pódia a nyní bojuji o 20. místo. Je to jednoduché: když nasednu do auta, vždy mám motivaci. I kdyby se závodilo o dřevěnou lžíci, bojoval bych do posledních metrů," říká Glock.
Timo Glock doma na Nürburgringu (foto: Marussia Virgin Racing)
Red Bull provedl zásadní změnu ve svém vedení, když se rozhodl ukončit spolupráci s Christianem Hornerem. Max Verstappen na tuto nečekanou zprávu reagoval s klidem a zaměřil se na pokračování sportovních cílů týmu.
Nečekané odvolání Christiana Hornera z čela Red Bull Racing může zásadně ovlivnit budoucnost Maxe Verstappena. Verstappen nyní stojí před rozhodnutím, zda zůstane u týmu, nebo využije výstupní klauzuli ve své smlouvě.
Martin Brundle potvrdil, že napjatá atmosféra uvnitř Red Bullu je v paddocku snadno rozpoznatelná. Podle něj není těžké vycítit, že v týmu není vše v pořádku.
Alan Permane se po překvapivých změnách v Red Bull Racing Group stává novým šéfem týmu Racing Bulls, čímž se vrací do klíčové manažerské role. Jeho jmenování je důkazem důvěry v jeho bohaté zkušenosti a schopnost vést tým k stabilitě a růstu po náročném období.
Christian Horner byl po dvaceti letech náhle odvolán z pozice šéfa týmu Red Bull. Tým mu poděkoval za dlouholeté vedení, které přineslo osm jezdeckých a šest konstruktérských titulů.
Gabriel Bortoleto přiznal chybu, když při britské Grand Prix zvolil na začátku závodu suché pneumatiky. Risk v proměnlivých podmínkách mu nevyšel a vedl k jeho brzkému odstoupení.
Pierre Gasly zhodnotil chaotický závod na Silverstonu, v němž dokázal získat body pro Alpine. Francouz ocenil týmovou práci a zvládnutí náročných podmínek.
Charles Leclerc a proměnlivé počasí spolu nejdou dohromady. V nejistých podmínkách často chybuje nebo ztrácí tempo, což ho stojí cenné výsledky. Po Velké ceně Velké Británie sklidil kritiku, zejména od mistra světa Jensona Buttona.
Prezident FIA Mohammed Ben Sulayem naznačil, že Formule 1 by mohla od roku 2029 přejít na dostupnější motorovou formuli. Zároveň znovu otevřel téma dvanáctého týmu, který by mohl pocházet z Číny, což by mohlo výrazně ovlivnit technický i geopolitický směr šampionátu.
Racing Bulls zažil na Velké ceně Británie nepovedený den, když oba jezdci Liam Lawson i Isack Hadjar havarovali a nedokončili závod. Zatímco soupeři ze středu pole bodovali, tým odjíždí bez bodů a s nutností rychle se zlepšit.
Fernando Alonso označil závod na Silverstonu za zklamání a netajil svou frustraci z týmové strategie, která podle něj ovlivnila lepší výsledek. Přestože dojel na bodech, Španěl měl pocit, že Aston Martin nevyužil příležitostí, které se během proměnlivého závodu nabízely.
Red Bull dál tlačí na čelo pole a z RB21 se snaží dostat maximum v každém závodě. Místo velkých balíčků sází na postupné dolaďování výkonu.