 
            Rubens Barrichello, který bojuje o setrvání ve Formuli jedna, odhaluje, že mu neschází motivace ani podpora rodiny.
"Ještě nejsem připravený na to, abych skončil," říká Barrichello poté, co mu minulý týden jeho krajan Felipe Massa poradil, aby své působení v F1 ukončil. Rubens je natolik přesvědčený o tom, že bude pokračovat i v příští sezóně, že po projetí cílem se nechtěl s diváky loučit kroužením dokola a pálením pneumatik.
"Jediná věc, kterou jsem věděl, když jsem zpomalil po projetí cílem, bylo, že bych se s fanoušky mohl rozloučit, ale zkrátka jsem jim jenom mával - vím, že budu zpět.
Ke konci jsem vytáčel motor jako šílený, protože jsem věděl, že za 'koblihy' můžete dostat trest. Pokud by to byl můj poslední závod, dělal bych je všude - musím však myslet na příští rok," říká Barrichello, který si tyto kousky na rozdíl od Massy raději odpustil.
Hovoří se o tom, že poté, co selhala jednání Kimiho Räikkönena s Williamsem, Fin nyní vyjednává s Renaultem a o sedačku Barrichella nyní bojuje Adrian Sutil s Valtterim Bottasem. Brazilec však na spekulace nehledí a věří, že svým výkonem si důrazně řekl o své místo.
"Myslím, že si další rok závodění zasloužím. Letos bylo těžké tým vést, když odešel Sam [Michael] a přišel Mark [Gillan], ale oni vědí, že pokud někdo dokáže vést, pak jsem to já."
Lidé přicházejí a odcházejí, už tolik rychlých pilotů odešlo, protože v F1 nebyli spokojeni. Kolik jich už takových bylo! Když z F1 odešel Montoya, slyšeli jsme, že F1 je nesmysl a že ji lidé nemají rádi - ale já ji miluji.
"Nepotřebuji velký kontrakt, potřebuji jen něco, co mi řekne, že příští rok pojedu v konkurenceschopném monopostu. Chci zkrátka konkurenceschopné auto. Nechci žádné laskavosti a nechci jezdit jen kvůli tomu, abych jezdil." vysvětluje Barrichello.
 
            Bývalý jezdec F1 Christijan Albers zpochybnil, že Lando Norris a Oscar Piastri patří mezi největší talenty současného motorsportu.
 
            Lewis Hamilton se otevřeně podělil o své dojmy z nové kapitoly své kariéry a popsal ji jako mimořádně silný moment.
 
            Po působivém výkonu Olivera Bearmana v Mexiku Martin Brundle vyzdvihl jeho talent a rychlý rozvoj. Podle něj patří mladý Brit mezi jezdce, kteří by mohli zaujmout, pokud se objeví nové šance ve špičkových týmech.
 
            George Russell po podpsisu nové smlouvy s Mercedesem prozradil detaily i ohledně jeho manažeerského týmu.
 
            Valtteri Bottas absolvoval 112 kol na okruhu Autódromo Hermanos Rodríguez při testovacím programu s týmem Mercedes. Pro finského závodníka šlo o důležitou příležitost znovu usednout do monopostu Formule 1 před novou sezonou s Cadillacem.
 
            Mexická národní sportovní autorita OMDAI poskytla komentář k události z minulého závodního víkendu, kdy Liam Lawson zažil nebezpečný moment na trati.
 
            Felipe Massa zahájil u londýnského Nejvyššího soudu spor o 82 milionů dolarů kvůli aféře „Crashgate“ z roku 2008.
 
            Lewis Hamilton byl po Velké ceně Mexika zklamaný z desetisekundové penalizace za souboj s Maxem Verstappenem. Podle něj bylo rozhodnutí komisařů zbytečně přísné.
 
            Martin Brundle naznačuje, že start Mexické Grand Prix měl mnohem dramatičtější podtext, než se zdálo. Podle něj si Max Verstappen zasloužil přísný trest, který by jasně vymezil hranice chování na trati, a poukázal tak na nedostatečné rozhodnutí rozhodčích.
 
            Kandidátka na prezidentku FIA Laura Villars oznámila, že obdržela povolení k mimořádnému soudnímu slyšení v Paříži. Tento krok naznačuje další vývoj v napjaté situaci kolem vedení federace.
 
            Lando Norris z McLarenu prozradil, že v posledních závodech nepoužívá jeden z běžných nástrojů na svém palubním displeji během kvalifikace.
 
            Fernando Alonso kritizoval FIA za postup při startu Velké ceny Mexika. Podle něj nebyla reakce komisařů dostatečně rychlá ani konzistentní.