Rubens Barrichello, který bojuje o setrvání ve Formuli jedna, odhaluje, že mu neschází motivace ani podpora rodiny.
"Ještě nejsem připravený na to, abych skončil," říká Barrichello poté, co mu minulý týden jeho krajan Felipe Massa poradil, aby své působení v F1 ukončil. Rubens je natolik přesvědčený o tom, že bude pokračovat i v příští sezóně, že po projetí cílem se nechtěl s diváky loučit kroužením dokola a pálením pneumatik.
"Jediná věc, kterou jsem věděl, když jsem zpomalil po projetí cílem, bylo, že bych se s fanoušky mohl rozloučit, ale zkrátka jsem jim jenom mával - vím, že budu zpět.
Ke konci jsem vytáčel motor jako šílený, protože jsem věděl, že za 'koblihy' můžete dostat trest. Pokud by to byl můj poslední závod, dělal bych je všude - musím však myslet na příští rok," říká Barrichello, který si tyto kousky na rozdíl od Massy raději odpustil.
Hovoří se o tom, že poté, co selhala jednání Kimiho Räikkönena s Williamsem, Fin nyní vyjednává s Renaultem a o sedačku Barrichella nyní bojuje Adrian Sutil s Valtterim Bottasem. Brazilec však na spekulace nehledí a věří, že svým výkonem si důrazně řekl o své místo.
"Myslím, že si další rok závodění zasloužím. Letos bylo těžké tým vést, když odešel Sam [Michael] a přišel Mark [Gillan], ale oni vědí, že pokud někdo dokáže vést, pak jsem to já."
Lidé přicházejí a odcházejí, už tolik rychlých pilotů odešlo, protože v F1 nebyli spokojeni. Kolik jich už takových bylo! Když z F1 odešel Montoya, slyšeli jsme, že F1 je nesmysl a že ji lidé nemají rádi - ale já ji miluji.
"Nepotřebuji velký kontrakt, potřebuji jen něco, co mi řekne, že příští rok pojedu v konkurenceschopném monopostu. Chci zkrátka konkurenceschopné auto. Nechci žádné laskavosti a nechci jezdit jen kvůli tomu, abych jezdil." vysvětluje Barrichello.
Charles Leclerc se ohlíží za sezonou 2025 s kombinací spokojenosti a kritického pohledu. Poté přinesl svůj pohled na budoucnost.
První sezona Lewise Hamiltona ve Ferrari byla poznamenána výzvami a adaptací na nový tým, přičemž výrazné úspěchy se objevily jen zřídka. Insideři odhalili, jaký je skutečný stav vztahů a atmosféra uvnitř týmu.
Třídenní akce McLaren F1 Teamu a společnosti Allwyn proměnila pražské Holešovice v interaktivní centrum Formule 1. Fanouškům nabídla bezplatný a otevřený pohled do světa F1.
Honda Racing poprvé poodhalila zvukovou identitu své pohonné jednotky pro Formuli 1 od roku 2026. Krátká zvuková ukázka nabízí autentický náhled na to, jaký projev budou mít monoposty nové generace
Lando Norris převzal v Taškentu trofej za titul mistra Formule 1 v sezóně 2025. Ceremoniál završil jeho úspěšnou sezonu a oslavil triumf McLarenu v Poháru konstruktérů.
Dosavadní prezident FIA si zajistil další čtyřleté funkční období v čele federace. Pokračuje tak kontinuita vedení jedné z klíčových institucí světového motorsportu.
Odchod Helmuta Marka znamená pro Red Bull i Maxe Verstappena konec klíčové kapitoly moderní éry týmu. Muž, který stál u zrodu týmu současné dominance, zanechává výraznou stopu.
Jack Doohan měl náročný start v Super Formuli a během testů v Suzuce havaroval dva dny po sobě v zatáčce Degner 2. Debut tedy rozhodně neprobíhal podle jeho očekávání.
Lewis Hamilton má za sebou první rok u Ferrari, který se od předsezónních očekávání výrazně lišil. Pro slavného jezdce to byla náročná sezóna, jež ostře kontrastovala s jeho ambiciózním příchodem do Maranella.
Bývalý pilot Formule 1 Ralf Schumacher se vyjádřil k budoucnosti jednoho z jezdců Aston Martinu a otevřeně komentoval jeho postavení v šampionátu.
Yuki Tsunoda pogratuloval Landu Norrisovi k zisku titulu v sezóně 2025. Britský pilot z McLarenu porazil svého týmového kolegu z Red Bullu Maxe Verstappena.
Šéf Ferrari Fred Vasseur se nenechává znepokojit veřejnými komentáři svých jezdců a zdůrazňuje, že jeho hlavním zájmem je práce týmu a příprava na další sezonu.