Rubens Barrichello odmítá, že by měla být letošní VC Brazílie jeho posledním závodem v kariéře závodníka F1. Dokáže však najít pro příští sezonu místo?
Setrvání ve Williamsu nevypadá jako pravděpodobná varianta. Britská stáj podle všeho usiluje o získání finského mistra světa z roku 2007, Kimiho Raikkonena. A do druhé sedačky nejspíš počítá s Maldonadem, který díky svému sponzorovi přináší do týmu velké peníze. Otázka tedy zní: Bude 326. Velká cena brazilského veterána i jeho poslední?
"Zůstávám pozitivní. Ještě se nechci loučit," říká Barrichello. Letos sice dojel jen dvakrát na bodech, ale věří, že 12. místo v Abú Zabí ukázalo, že má stále dostatečnou rychlost a motivaci.
"Myslím, že si místo zasloužím. Nejezdím pro peníze, nejezdím, abych byl jen dalším z pilotů F1. Chci jezdit, protože jsem konkurenceschopný a po dvaceti sezonách si zasloužím tu být. Chci tu být a odvádět co nejlepší práci."
Z jeho slov je poznat, že Brazilec určitě netrpí nedostatkem sebevědomí. Hůř na tom byl koncem roku 2008. Tehdy končila stáj Honda a on nevěděl, co se bude dít. Prý ho měl nahradit Bruno Senna, dnes pilot Renaultu. "Tehdy to byla jiná, horší situace. Proto to chci v roce 2012 ještě zkusit."
Začátky Rubensovy kariéry v roce 1993. Bude letošní sezona znamenat její konec?
Barrichello působí ve Formuli 1 už od roku 1993. Začínal v tehdy ještě relativně nové stáji Jordan. V roce 1997 se přesunul ke stáji trojnásobného mistra světa Jackieho Stewarta. Výkony v roce 1999 si zasloužil přestup k Ferrari, kde šest sezon kryl záda Michaelu Schumacherovi. Pak následovala léta trápení ve slabém týmu Honda.
V roce 2009 se tým přejmenoval na Brawn GP a Barrichello skončil v celkovém pořadí šampionátu třetí. Po přejmenování týmu na Mercedes však odešel k Williamsu, kde působí i v letošní sezoně.
Charles Leclerc se ohlíží za sezonou 2025 s kombinací spokojenosti a kritického pohledu. Poté přinesl svůj pohled na budoucnost.
První sezona Lewise Hamiltona ve Ferrari byla poznamenána výzvami a adaptací na nový tým, přičemž výrazné úspěchy se objevily jen zřídka. Insideři odhalili, jaký je skutečný stav vztahů a atmosféra uvnitř týmu.
Třídenní akce McLaren F1 Teamu a společnosti Allwyn proměnila pražské Holešovice v interaktivní centrum Formule 1. Fanouškům nabídla bezplatný a otevřený pohled do světa F1.
Honda Racing poprvé poodhalila zvukovou identitu své pohonné jednotky pro Formuli 1 od roku 2026. Krátká zvuková ukázka nabízí autentický náhled na to, jaký projev budou mít monoposty nové generace
Lando Norris převzal v Taškentu trofej za titul mistra Formule 1 v sezóně 2025. Ceremoniál završil jeho úspěšnou sezonu a oslavil triumf McLarenu v Poháru konstruktérů.
Dosavadní prezident FIA si zajistil další čtyřleté funkční období v čele federace. Pokračuje tak kontinuita vedení jedné z klíčových institucí světového motorsportu.
Odchod Helmuta Marka znamená pro Red Bull i Maxe Verstappena konec klíčové kapitoly moderní éry týmu. Muž, který stál u zrodu týmu současné dominance, zanechává výraznou stopu.
Jack Doohan měl náročný start v Super Formuli a během testů v Suzuce havaroval dva dny po sobě v zatáčce Degner 2. Debut tedy rozhodně neprobíhal podle jeho očekávání.
Lewis Hamilton má za sebou první rok u Ferrari, který se od předsezónních očekávání výrazně lišil. Pro slavného jezdce to byla náročná sezóna, jež ostře kontrastovala s jeho ambiciózním příchodem do Maranella.
Bývalý pilot Formule 1 Ralf Schumacher se vyjádřil k budoucnosti jednoho z jezdců Aston Martinu a otevřeně komentoval jeho postavení v šampionátu.
Yuki Tsunoda pogratuloval Landu Norrisovi k zisku titulu v sezóně 2025. Britský pilot z McLarenu porazil svého týmového kolegu z Red Bullu Maxe Verstappena.
Šéf Ferrari Fred Vasseur se nenechává znepokojit veřejnými komentáři svých jezdců a zdůrazňuje, že jeho hlavním zájmem je práce týmu a příprava na další sezonu.