Šéf Formule 1 Bernie Ecclestone dal najevo, že by F1 mohla klidně vstoupit na asijské burzy - z důvodu nejistoty na evropské půdě.
Formule 1 se rok od roku posouvá dále od Evropy. Asie je bez debat druhým domovem královny automobilového sportu. V předešlých letech se kalendář každý rok rozrůstal o novou trať v Asii. Unhnout musely kolikrát i závody v Evropě.
Poté, co se mezi roky 1966 a 1973 jela VC Singapuru, slavil závod v roce 2008 svůj comeback. O rok později jel cirkus F1 v Abú Zabí. V roce 2010 se přidala Jižní Korea a letos je jelo poprvé v Indii.
Teď šéf F1 vyslovil další přání. V případě rozhodnutí se vstoupit na burzy by se nerozhodl pro nějakou evropskou. "Kdybych měl dnes společnost odprodat, tak bych to udělal v Singapuru nebo v Hongkongu," řekl 81letý obchodník pro Telegraph.
Dále Bernie dodal, "že by bylo lepší dát společnost do oběhu v Singapuru než jí prodat." Podle něj by se z F1 měla také stáhnout investiční společnost CVC Capital Partners. Na konci 90. let bylo hodně pokusů dostat F1 na burzu v Londýně. Nicméně všechny selhaly, protože nedostaly podporu od Evropské komise, která jim vytýkala soutěžní praktiky.
Před debutem motorů pro sezonu 2026 vznikla již první kontroverze. Spekuluje se, že Mercedes díky šedé zóně dokáže ze své pohonné jednotky získat o 15 koní víc.
Mercedes odstartoval společně s Hondou očekávání sezony 2026 krátkou ukázkou zvuku své nové pohonné jednotky ve Formuli 1.
Oscar Piastri se ohlíží za svou sezonou 2025 ve Formuli 1 a poukazuje na to, že mu tento rok přinesl cenné lekce a nové zkušenosti.
Carlos Sainz poděkoval Williamsu za jejich pokrok v sezoně 2025. Týmu předal dárky a dopis oslavující jejich páté místo v hodnocení konstruktérů.
Fred Vasseur přiznal, že přechod Lewise Hamiltona z Mercedesu do Ferrari byl náročnější, než očekával, a zdůraznil, že rozdíly v kultuře, týmu a technice ovlivnily jeho první sezonu ve Scuderii.
Sezona Formule 1 2026 přinese zásadní technické změny a nové možnosti strategie, které mohou proměnit podobu závodů. Mercedes a další týmy vstupují do této éry s očekáváním, že nový přístup k aerodynamice a pohonným jednotkám otevře fascinující kapitolu sportu.
Ferrari odhalilo plán uvedení svého monopostu pro sezonu 2026, přičemž šéf stáje Fred Vasseur nastínil strategii týmu pro náročnou předsezonní přípravu.
Bývalý šéf Haasu Guenther Steiner nabídnul mistru světa Lando Norrisovi test na KTM MotoGP motocyklu. Tento neobvyklý krok zřejmě nebude po chuti šéfovi McLarenu Zakovi Brownovi.
Max Verstappen se ohlíží za napínavou sezonou 2025 a popisuje, proč boj o titul Formule 1 nebyl takový, jaký si představoval. Přiznává, že soupeři měli výraznou převahu, a naznačuje, jaké lekce si z toho odnáší.
Sergio Pérez vyjadřuje optimismus ohledně nadcházejícího debutu Cadillacu ve Formuli 1 a věří, že tým dokáže „překvapit“ ostatní soupeře na startovním roštu, přičemž si klade ambiciózní cíle pro svou první sezonu.
Aston Martin se připravuje na zásadní změny pro sezonu 2026 a s novou technikou a designem týmu se očekává zvýšená konkurenceschopnost. Pozornost se soustředí i na jezdecké složení, přičemž Lance Stroll zůstává v týmu i nadále, přestože jeho výkony vyvolávají různé debaty.
Jacques Villeneuve komentuje, jak by mohl Oscar Piastri prožívat náročné okamžiky po průběhu letošní sezony. Podle něj určitá situace může zanechat silný emocionální dopad.