Rubens Barrichello chce završit své dvě dekády ve Formuli 1, tzn. závodit minimálně i příští sezonu. K tomu mu ale budou muset asi očividně pomoci sponzoři.
Sezona 2011 je pro Rubense Barrichella již jeho 19. v královské třídě motorsportu. Že by se ale jednalo o jeho poslední si Brazilec, který již nastoupl do 321 Grand Prix, což je rekord, nepřipouští. "Tato situace je zcela jednoznačně moji nejsložitější za dobu kariéry v F1. Už vloni byla složitá, ale teď, kdy bylo spousta spolupracovníků propuštěno, je to ještě složitější," přiznává Brazilec.
Harcovník startovního pole F1 už pochopitelně myslí na novou sezonu: "Příští rok mi bude 40 a budu v tomto businesse 20 let. Je to pro mne tudíž absolutní nutnost, abych v F1 zůstal. Udělám úplně vše, co bude v mých silách, abych i příští rok byl na startu Grand Prix. Dělám totiž práci, která mě baví."
Aby Brazilec dosáhl svého cíle, tak se musí spolehnout na pomoc: "Už sem i začal shánět sponzory, kteří by mě dokázaly v F1 udržet, když je tým tolik potřebuje. Chci jednoduše dokázat, že moje místo je za volantem monopostu." Rubens by tedy očividně i příští rok chtěl startovat za volantem Williamsu.
Stáj z Grove zatím nepotvrdila žádného pilota pro novou sezonu. Spekuluje se o Kimim Räikkönenovi nebo třeba Adrianu Sutilovi. Všeobecně se má za to, že Pastor Maldonado, současný kolega Brazilce, v týmu asi zůstane. Ale i u něj zatím není nic potvrzeno.
Zak Brown si znovu rýpl do Alpine a připomněl, že ztráta Oscara Piastriho byla jejich velkým selháním. Vzhledem k Australanově současné formě u McLarenu působí tento přešlap o to bolestněji.
George Russell tvrdí, že kdyby se připojil k Mercedesu hned po vstupu do Formule 1, mohl mít na svém kontě dva tituly. Naznačuje, že čas strávený v menších týmech mohl znamenat ztrátu šampionátů, které by jinak mohl získat.
Lando Norris měl být hlavním tahounem McLarenu v boji o titul, ale drobné chyby ho postupně srážejí a nahrávají jeho klidnějšímu kolegovi Oscarovi Piastrimu. Ten zatím beze slov přebírá roli lídra a ukazuje, kdo má aktuálně navrch.
Začátek nové kapitoly Lewise Hamiltona ve Ferrari se zatím nese ve znamení zklamání. Očekávaný restart kariéry v ikonickém červeném voze se rychle proměnil v sérii neuspokojivých výsledků, které zatím nenaplňují ambice ani fanouškovská očekávání.
Max Verstappen z Red Bullu je známý svou přímočarostí a otevřeností, když přijde na hodnocení dění ve světě formule 1.
Pilot McLarenu si zakládá na férovém přístupu a přátelském vystupování, přesto by bylo chybou vnímat jeho slušnost jako nedostatek bojovnosti. Na trati je připraven tvrdě si jít za svým cílem.
Andrea Kimi Antonelli vstoupil do Formule 1 s velkými očekáváními a silnou podporou Mercedesu, který stojí za ním i v případě chyb. Šéf týmu Toto Wolff mu poskytuje plnou podporu, zatímco Valtteri Bottas, jako rezervní pilot a mentor, ochotně sdílí své zkušenosti.
Yuki Tsunoda po třech závodech v Red Bullu ukazuje potenciál, ale jeho plná adaptace ještě není dokončena. Rozdíl oproti Verstappenovi se projevuje nejen v rychlosti, ale i v práci s pneumatikami, stabilitě a konzistenci výkonu.
Šéf Aston Martinu Andy Cowell přiznal, že nové aerodynamické zařízení týmu jim od svého spuštění výrazně rozšířilo obzory. Podle jeho slov poskytl nový větrný tunel cenné poznatky, které Aston Martin plánuje využít k vývoji rychlejšího a konkurenceschopnějšího monopostu.
Gabriel Bortoleto přiznal, že přechod z vítězství v šampionátech F2 a F3 na závodění na chvostu startovního pole Formule 1 pro něj představuje značnou výzvu.
Red Bull Racing se v roce 2026 chystá představit vlastní pohonné jednotky, které vyvinul ve spolupráci s Fordem. Šéf týmu Christian Horner je nadšený z tohoto kroku, i když si je vědom rizika, které s ním souvisí.
Lewis Hamilton čelí jednomu z nejtěžších období své kariéry, což potvrzuje i renomovaný novinář Mark Hughes. V Džiddě utrpěl pravděpodobně svou nejtvrdší porážku od týmového kolegy, což zdůrazňuje složitost jeho současné situace.