Rubens Barrichello chce završit své dvě dekády ve Formuli 1, tzn. závodit minimálně i příští sezonu. K tomu mu ale budou muset asi očividně pomoci sponzoři.
Sezona 2011 je pro Rubense Barrichella již jeho 19. v královské třídě motorsportu. Že by se ale jednalo o jeho poslední si Brazilec, který již nastoupl do 321 Grand Prix, což je rekord, nepřipouští. "Tato situace je zcela jednoznačně moji nejsložitější za dobu kariéry v F1. Už vloni byla složitá, ale teď, kdy bylo spousta spolupracovníků propuštěno, je to ještě složitější," přiznává Brazilec.
Harcovník startovního pole F1 už pochopitelně myslí na novou sezonu: "Příští rok mi bude 40 a budu v tomto businesse 20 let. Je to pro mne tudíž absolutní nutnost, abych v F1 zůstal. Udělám úplně vše, co bude v mých silách, abych i příští rok byl na startu Grand Prix. Dělám totiž práci, která mě baví."
Aby Brazilec dosáhl svého cíle, tak se musí spolehnout na pomoc: "Už sem i začal shánět sponzory, kteří by mě dokázaly v F1 udržet, když je tým tolik potřebuje. Chci jednoduše dokázat, že moje místo je za volantem monopostu." Rubens by tedy očividně i příští rok chtěl startovat za volantem Williamsu.
Stáj z Grove zatím nepotvrdila žádného pilota pro novou sezonu. Spekuluje se o Kimim Räikkönenovi nebo třeba Adrianu Sutilovi. Všeobecně se má za to, že Pastor Maldonado, současný kolega Brazilce, v týmu asi zůstane. Ale i u něj zatím není nic potvrzeno.
Charles Leclerc se ohlíží za sezonou 2025 s kombinací spokojenosti a kritického pohledu. Poté přinesl svůj pohled na budoucnost.
První sezona Lewise Hamiltona ve Ferrari byla poznamenána výzvami a adaptací na nový tým, přičemž výrazné úspěchy se objevily jen zřídka. Insideři odhalili, jaký je skutečný stav vztahů a atmosféra uvnitř týmu.
Třídenní akce McLaren F1 Teamu a společnosti Allwyn proměnila pražské Holešovice v interaktivní centrum Formule 1. Fanouškům nabídla bezplatný a otevřený pohled do světa F1.
Honda Racing poprvé poodhalila zvukovou identitu své pohonné jednotky pro Formuli 1 od roku 2026. Krátká zvuková ukázka nabízí autentický náhled na to, jaký projev budou mít monoposty nové generace
Lando Norris převzal v Taškentu trofej za titul mistra Formule 1 v sezóně 2025. Ceremoniál završil jeho úspěšnou sezonu a oslavil triumf McLarenu v Poháru konstruktérů.
Dosavadní prezident FIA si zajistil další čtyřleté funkční období v čele federace. Pokračuje tak kontinuita vedení jedné z klíčových institucí světového motorsportu.
Odchod Helmuta Marka znamená pro Red Bull i Maxe Verstappena konec klíčové kapitoly moderní éry týmu. Muž, který stál u zrodu týmu současné dominance, zanechává výraznou stopu.
Jack Doohan měl náročný start v Super Formuli a během testů v Suzuce havaroval dva dny po sobě v zatáčce Degner 2. Debut tedy rozhodně neprobíhal podle jeho očekávání.
Lewis Hamilton má za sebou první rok u Ferrari, který se od předsezónních očekávání výrazně lišil. Pro slavného jezdce to byla náročná sezóna, jež ostře kontrastovala s jeho ambiciózním příchodem do Maranella.
Bývalý pilot Formule 1 Ralf Schumacher se vyjádřil k budoucnosti jednoho z jezdců Aston Martinu a otevřeně komentoval jeho postavení v šampionátu.
Yuki Tsunoda pogratuloval Landu Norrisovi k zisku titulu v sezóně 2025. Britský pilot z McLarenu porazil svého týmového kolegu z Red Bullu Maxe Verstappena.
Šéf Ferrari Fred Vasseur se nenechává znepokojit veřejnými komentáři svých jezdců a zdůrazňuje, že jeho hlavním zájmem je práce týmu a příprava na další sezonu.