Bernie Ecclestone připustil, že se v roce 2009 zajímal o možnost koupit Renault. Tento plán však nakonec nevyšel.
Když byl tým Renaultu v roce 2009 po "Crashgate" aféře v restruktalizaci a francouzská automobilka se poohlížela po novém majiteli, tak bylo více zájemců. Už dříve bylo známo, že například Bernie Ecclestone doporučoval, aby tým převzal Craig Pollock.
Nakonec však vyhrál obchodník Gerard Lopez s jeho investiční firmou Genii Capital a později ještě sehnal hlavního sponzora (a možného budoucího investora), Lotus Group. Až teď však Ecclestone připustil, že pro Renault nehledal jen jiné partnery, ale sám také projevil zájem o koupi části týmu.
"Velice mě (to) lákalo" vstoupit do Renaultu, prozdradil Ecclestone pro Telegraph. "Ale Donald (Mackenzie z CVC Capital Partners) řekl, že bychom to tak udělat nemohli. Kdybychom vlastnili tým, tak by nám to činilo jen problémy. Kdyby pak lidé tým viděli v televizi, mohli by si myslet, že se nám nadržuje."
Pro 80letého Brita by to nebylo poprvé, co by vlastnil nějaký tým F1. Už v padesátých letech koupil závodní stáj Connaught, později vedl Brabham. V roce 1987 z této aktivity vycouval, aby se mohl koncentrovat na ovládání komerčních práv na F1.
Max Verstappen vynechává mediální den před Velkou cenou Miami, jeho soukromý letoun vyrazil z Francie do USA teprve před několika hodinami. Okamžitě se tak rozšířily spekulace, že nizozemský šampion a jeho partnerka Kelly Piquet možná právě přivítali na svět svého prvního potomka.
Po krátké pauze a nabírání sil po náročné trojici závodů je tu další adrenalinová jízda – Formule 1 se o víkendu vrací na scénu Velkou cenou Miami, kde se očekává další dramatické dějství sezóny 2025.
Racing Bulls představil pro Velkou cenu Miami jednorázové růžovo-bílé zbarvení monopostů inspirované novou příchutí Red Bull Summer Edition. Své zbarvení představil i Sauber.
Ferrari představilo pro Velkou cenu Miami speciální lakování. Zatímco někteří oceňují moderní prvky značky HP, jiní kritizují design jako nevyvážený a chaotický.
Johnny Herbert přirovnal podmínky, které musí Jack Doohan splnit, aby se prosadil v týmu Alpine, k jinému prostředí ve Formuli 1, se kterým bude tento Australan dobře obeznámen.
Franz Tost označil Aston Martin za tým s velkým potenciálem do budoucna díky příchodu Adriana Neweyho, Andyho Cowella a blížící se spolupráci s Hondou.
Alex Brundle analyzoval styl jízdy Lewise Hamiltona a zjistil, že jeho agresivní brzdění ve vysokorychlostních zatáčkách může být problémem pro stabilitu Ferrari SF-25. Tento rozdíl v přístupu k brzdám mezi ním a Charlesem Leclercem vysvětluje některé z jeho potíží s novým vozem.
Christian Horner odmítl tvrzení Tota Wolffa, že obavy ohledně motorů byly na program Komise F1 přidány na poslední chvíli jako "vtip". Podle Hornera jde o dlouhodobé téma, které bylo opakovaně diskutováno, nikoli novou stížnost.
Tento víkend se ve Miami uskuteční druhý sprintový závod letošní sezony Formule 1. Po šestitýdenní přestávce od prvního sprintu v Číně, kde to vypadalo, že Lewis Hamilton začíná úspěšnou éru ve Ferrari.
Prezident FIA Mohammed Ben Sulayem naznačil, že letošní kontroverzní pravidla upravující chování jezdců by mohla projít úpravami. Podle něj není vyloučeno, že se na základě reakcí z paddocku i širší veřejnosti dočkáme změn v aktuálním znění těchto předpisů.
Ferrari chystá velké technické změny svého vozu, které začne postupně zavádět už při Velké ceně v Imole. Vedení týmu věří, že díky těmto úpravám se brzy zařadí mezi nejrychlejší stáje na startovním roštu.
Lando Norris přiznává svou sebekritiku a frustraci, přičemž místo obviňování týmu se soustředí na analýzu vlastních chyb. Aby plně naplnil svůj potenciál, musí najít rovnováhu mezi sebekritikou a sebedůvěrou, jinak by mohl promarnit šanci na očekávaný průlom.