Bernie Ecclestone připustil, že se v roce 2009 zajímal o možnost koupit Renault. Tento plán však nakonec nevyšel.
Když byl tým Renaultu v roce 2009 po "Crashgate" aféře v restruktalizaci a francouzská automobilka se poohlížela po novém majiteli, tak bylo více zájemců. Už dříve bylo známo, že například Bernie Ecclestone doporučoval, aby tým převzal Craig Pollock.
Nakonec však vyhrál obchodník Gerard Lopez s jeho investiční firmou Genii Capital a později ještě sehnal hlavního sponzora (a možného budoucího investora), Lotus Group. Až teď však Ecclestone připustil, že pro Renault nehledal jen jiné partnery, ale sám také projevil zájem o koupi části týmu.
"Velice mě (to) lákalo" vstoupit do Renaultu, prozdradil Ecclestone pro Telegraph. "Ale Donald (Mackenzie z CVC Capital Partners) řekl, že bychom to tak udělat nemohli. Kdybychom vlastnili tým, tak by nám to činilo jen problémy. Kdyby pak lidé tým viděli v televizi, mohli by si myslet, že se nám nadržuje."
Pro 80letého Brita by to nebylo poprvé, co by vlastnil nějaký tým F1. Už v padesátých letech koupil závodní stáj Connaught, později vedl Brabham. V roce 1987 z této aktivity vycouval, aby se mohl koncentrovat na ovládání komerčních práv na F1.
Cesta Charlese Leclerca a Carlose Sainze zpět do Monaka po Velké ceně Ázerbájdžánu nabrala nečekaný směr. Let, který měl oba piloty Ferrari dopravit domů, byl z provozních důvodů odkloněn do Itálie, čímž se jejich návrat poněkud zkomplikoval.
Australan Oscar Piastri sice drží vedení v šampionátu Formule 1, ale na okruhu v Baku na něj čekal tvrdý pád z výsluní. Jeho naděje na další body skončily hned v úvodním kole, kdy po nešťastné nehodě musel ze závodu odstoupit.
Christian Horner a Red Bull formálně uzavřeli kapitolu své spolupráce po dohodě o vyrovnání, která přišla více než dva měsíce po jeho odvolání z operativních funkcí. Tímto krokem se definitivně uzavírá dlouhá éra Hornera u týmu.
Lewis Hamilton se po závodě v Baku omluvil Charlesi Leclercovi za to, že mu nevrátil osmé místo v posledním kole.
Charles Leclerc v Baku obsadil deváté místo, přičemž jeho závod zkomplikoval problém s pohonnou jednotkou, který ho zpomalil hned v úvodu.
Mclaren v Baku zažil katastrofální víkend. Lando Norris se v Baku propadl na sedmou pozici kvůli pomalé výměně pravého předního kola v boxech.
Lídr šampionátu Oscar Piastri zažil v Baku katastrofální start do závodu, když už v prvním kole havaroval. Tento incident navíc navázal na řadu chyb, které Australan během víkendu v Ázerbájdžánu udělal, a výrazně mu zkomplikoval boj o body i vedení v šampionátu.
Carlos Sainz vybojoval své první pódium s Williamsem, když v Baku dojel třetí. Jeho výkon potvrdil, že tým se postupně zlepšuje, což jsou dobré vyhlídky do budoucna.
Max Verstappen suverénně vyhrál Velkou cenu Ázerbájdžánu před Georgem Russellem a Carlosem Sainzem, který slavil první pódium s Williamsem. Mclaren prožil jeden z nejhorších víkendů sezony.
Lewis Hamilton v Baku nepostoupil do Q3, když ho překonal jeho týmový kolega Charles Leclerc. Po kvalifikaci britský jezdec otevřeně přiznal frustraci a upozornil, že Ferrari zvolilo pneumatiky, které neodpovídaly podmínkám na trati, což nakonec rozhodlo o jeho neúspěchu.
Max Verstappen vybojoval pole position pro Velkou cenu Ázerbájdžánu před Carlosem Sainzem. Šampionát vedoucí Oscar Piastri skončil až devátý poté, co způsobil poslední červenou vlajku kvalifikace.
Helmut Marko považuje nové regulace pro rok 2026 za ideální šanci pro Isacka Hadjara postoupit do Red Bullu. Otázkou zůstává, zda je nováček připraven zvládnout tlak a zdokonalit se v klíčových oblastech závodění.