Podle dodavatele pneumatik pro F1, firmy Pirelli, budou týmy v Malajsii nejčastěji volit strategii tří až čtyř zastávek v boxech. Rozhodnutí ovlivní i teploty trati, které jsou v Malajsii větší než v Melbourne.
Před sezonou se spekulovalo, že během závodů se bude v boxech stavět až pětkrát. To se v Melbourne nepotrvrdilo, většina pilotů zajela do boxů jen dvakrát, Sergio Pérez dokonce jen jednou. Ale podle Paula Hemberyho z Pirelli to v Malajsii bude jiné. Očekávají se tři až čtyři zastávky.
"Byli jsme nadšení z našeho debutu v Austrálii, v Malajsii to ale bude jiné," říká Hembery, sportovní ředitel firmy Pirelli. "Vyšší teploty budou znamenat i vyšší degradaci pneumatik. Pokud se v Austrálii stavělo dva až třikrát, tak v Malajsii očekáváme až čtyři zastávky."
Pirelli také během pátku otestuje novou verzi tvrdých pneumatik, od které každý pilot dostane dvě sady: "Každý pilot dostane dvě extra sady vylepšených pneumatik tvrdé směsi, které si bude moct vyzkoušet během pátečního tréninku. To nám poskytne lepší zpětnou vazbu, která bude užitečná při dalším vývoji. V Pirelli věříme ve vývoj, proto v něm pokračujeme. Týmy navíc budou mít možnost otestovat, jak se pneumatiky chovají a budou na vylepšené směsi lépe připraveny," dodal Hembery.
Pneumatiky budou opět hrát velkou roli - po Velké ceně Austrálie si na ně někteří piloti stěžovali, jiní byli spokojeni. Problémy se týkaly zejména tvrdší směsi, kterou nedokázali zahřát na ideální teplotu.
Charles Leclerc se ohlíží za sezonou 2025 s kombinací spokojenosti a kritického pohledu. Poté přinesl svůj pohled na budoucnost.
První sezona Lewise Hamiltona ve Ferrari byla poznamenána výzvami a adaptací na nový tým, přičemž výrazné úspěchy se objevily jen zřídka. Insideři odhalili, jaký je skutečný stav vztahů a atmosféra uvnitř týmu.
Třídenní akce McLaren F1 Teamu a společnosti Allwyn proměnila pražské Holešovice v interaktivní centrum Formule 1. Fanouškům nabídla bezplatný a otevřený pohled do světa F1.
Honda Racing poprvé poodhalila zvukovou identitu své pohonné jednotky pro Formuli 1 od roku 2026. Krátká zvuková ukázka nabízí autentický náhled na to, jaký projev budou mít monoposty nové generace
Lando Norris převzal v Taškentu trofej za titul mistra Formule 1 v sezóně 2025. Ceremoniál završil jeho úspěšnou sezonu a oslavil triumf McLarenu v Poháru konstruktérů.
Dosavadní prezident FIA si zajistil další čtyřleté funkční období v čele federace. Pokračuje tak kontinuita vedení jedné z klíčových institucí světového motorsportu.
Odchod Helmuta Marka znamená pro Red Bull i Maxe Verstappena konec klíčové kapitoly moderní éry týmu. Muž, který stál u zrodu týmu současné dominance, zanechává výraznou stopu.
Jack Doohan měl náročný start v Super Formuli a během testů v Suzuce havaroval dva dny po sobě v zatáčce Degner 2. Debut tedy rozhodně neprobíhal podle jeho očekávání.
Lewis Hamilton má za sebou první rok u Ferrari, který se od předsezónních očekávání výrazně lišil. Pro slavného jezdce to byla náročná sezóna, jež ostře kontrastovala s jeho ambiciózním příchodem do Maranella.
Bývalý pilot Formule 1 Ralf Schumacher se vyjádřil k budoucnosti jednoho z jezdců Aston Martinu a otevřeně komentoval jeho postavení v šampionátu.
Yuki Tsunoda pogratuloval Landu Norrisovi k zisku titulu v sezóně 2025. Britský pilot z McLarenu porazil svého týmového kolegu z Red Bullu Maxe Verstappena.
Šéf Ferrari Fred Vasseur se nenechává znepokojit veřejnými komentáři svých jezdců a zdůrazňuje, že jeho hlavním zájmem je práce týmu a příprava na další sezonu.