Bernie Ecclestone se ostře pustil do řídicího orgánu motosportu a jeho prezidenta Jeana Todta, kterého označil za "chudáčka Maxe" Mosleyho.
Francouz podle něj nemá na Formuli 1 žádný pozitivní vliv - bývalý šéf Ferrari se přespříliš snaží uspokojit FIA místo toho, aby myslel na fanoušky F1 a týmy.
"Jean Todt je chudáček Max. Cestuje po světě, což Max příliš nedělal, líbá děti a potřásá si rukama. Možná je to dobré pro FIA, ale my tohle ve Formuli 1 nepotřebujeme," cituje Ecclestona Daily Express.
Osmdesátiletý nejvyšší šéf F1 dává opět najevo také svůj nesouhlas se změnou motorů, která by měla přijít v roce 2013: "Není to Formule 1, vůbec to jako Formule 1 nezní." Nelíbí se mu ani letošní návrat KERSu: "Stojí to obrovské prachy. Nevím, co se tím dokázalo. Nemyslím si, že někoho zajímá, co či k čemu to vůbec je. Tyto věci mě štvou."
Pravidla by podle něj neměla diktovat FIA: "Pravidla bychom měli psát my [FOM] společně s týmy. Soupeři musí závodit a hodně investují. My také hodně investujeme. Pravidla bychom měli psát my a pak je dát FIA, která by měla zajistit, aby byla dodržována. Je to jako s policií - policie nepíše zákony a neříká, že máte jezdit 50 km/h. FIA je vtip," láteří Ecclestone.
Kimi Antonelli musel ve Velké ceně Británie po těžké kolizi s Hadjarem odstoupit. Incident v hustém dešti a nulové viditelnosti vyústil v jeho čtvrté DNF ze šesti závodů a jen podtrhl náročnost jeho nováčkovské sezóny
Lewis Hamilton otevřeně přiznal, že jej na Velké ceně Velké Británie brzdila nejen strategie Ferrari, ale i vlastní chyby a nedostatky vozu. Britský mistr světa se po náročném závodě cítil omezený komplexními problémy, které mu znemožnily naplno bojovat o lepší pozici.
Carlos Sainz označil své dvanácté místo v Silverstonu za zklamání, které se rovnalo odstoupení. Po slibném průběhu závodu ho smolná kolize s Leclercem připravila o body i další šanci na lepší výsledek pro trápící se Williams.
Charles Leclerc se na britské Grand Prix trápil. Kvůli střídavě mokré a suché trati se celý závod potýkal s problémy a nakonec dojel až čtrnáctý. Pro jezdeckou hvězdu Ferrari to byl závod, na který bude chtít co nejdříve zapomenout.
Po 15 letech ve Formuli 1 se Nico Hülkenberg konečně dočkal svého prvního pódia a ukončil tak dlouholeté čekání na vysněný výsledek. Německý jezdec předvedl vyzrálý výkon a potvrdil, že vytrvalost se ve světě motorsportu vyplácí.
Ferrari během britské Grand Prix přišlo o GPS signál Hamiltonova vozu a muselo činit strategická rozhodnutí prakticky naslepo. Výpadek dat ovlivnil i načasování přezutí, což stálo Hamiltona cenné sekundy a možný posun na pódium.
Red Bull vsadil na odvážnou strategii v nastavení Verstappenova vozu pro britskou Grand Prix – risk se však obrátil proti nim.
Lewis Hamilton letos v sezóně 2025 zatím zápasí s nepříznivými výsledky. Ačkoliv Silverstone přineslo zlepšení, Brit stále hledá formu a není s dosavadním výkonem spokojený.
Oscar Piastri po penalizaci ve Velké ceně Velké Británie chtěl vyměnit pozici s Landem Norrisem, ale uznal, že by to nebylo fér. I přes zklamání respektoval týmové rozhodnutí a chce se z této zkušenosti poučit.
Lando Norris si za výhru v Británii odnesl trofej složenou z 2 717 kostek LEGO. Tradiční RAC Trophy tak dostala moderní a hravý vzhled.
Oscar Piastri byl frustrovaný po deseti sekundové penalizaci, kterou dostal za zpomalení za safety carem. Trest ho připravil o vítězství a proměnil slibně rozjetý závod ve zklamání.
Po 239 startech se Nico Hülkenberg konečně dočkal svého prvního pódiového umístění ve Formuli 1. Trpělivost, vytrvalost a dlouholeté zkušenosti mu přinesly zasloužený úspěch.