Přípravné práce na okruhu v Indii, kde se letos 30. října pojede první velká cena, zdárně pokračují.
Práce pokračují rychlým tempem, vše jde podle plánu. Bernie Ecclestone, který se zasazoval o proniknutí F1 do země čítající více než miliardu obyvatel, může být spokojený.
Ředitel závodů FIA Charlie Whiting dokončil svou inspekci v neděli a byl velmi potěšený pokrokem, který v Noidě viděl. Tvrdý podklad, na nějž zbývá položit asfalt, je hotový, dokončení se blíží také veškeré únikové zóny. Asfaltování je plánováno na 15. března. Dobře pokračují také práce na veřejných příjezdových komunikacích od dálnice Jamuna, připraveny by měly být do příští inspekce FIA.
Prezident Federace indických klubů motosportu (FMSCI) Vicky Chandhok uvedl: "Pokrok od poslední Charlieho návštěvy byl docela rychlý a my všichni včetně pana Whitinga jsme velmi potěšeni se současným stavem věcí. Těšíme se na první Velkou cenu Indie. Okruh JPSIL bude dokončen dříve, než je plánováno."
Profil připravovaného okruhu v Indii
Whiting vykoná v následujících měsících na tamějším okruhu ještě několik kontrol, aby se FIA ujistila, že práce budou dále řádně postupovat. Finální inspekce je plánována na 30. června 2011. Velká cena Indie bude jednou z největších sportovních událostí země v tomto roce - těší se na ni nejen místní obyvatelé, ale i týmy a diváci z celého světa.
Bývalý jezdec F1 Jolyon Palmer označil penalizaci Oscara Piastriho po Velké ceně Velké Británie za „extrémní, mírně řečeno“. Trest vyvolal mezi odborníky a fanoušky kontroverzi.
James Vowles poskytl nejnovější zprávy o své manželce Rachel Rolph a jejich novorozeném miminku. Ve veřejném prohlášení vyjádřil radost a vděčnost za zdraví celé rodiny a podělil se o první dojmy z otcovství.
Andrea Kimi Antonelli začal svou kariéru ve Formuli 1 slibně, ale nyní čelí obtížím. Mercedes věří, že mu pomůže tyto problémy překonat a vrátit se zpět na vítěznou cestu.
McLaren suverénně vede šampionát konstruktérů a Lando Norris si je vědom, jaké štěstí má s monopostem MCL39. Tento vůz mu dává potřebnou rychlost a jistotu k tomu, aby tým mohl bojovat o titul.
Christian Horner nezůstal jediný, kdo opustil Red Bull, společnost s ním opustili i dva další členové vrcholového managementu. Tým tak čelí největšímu otřesu ve vedení od svého vstupu do Formule 1.
Martin Brundle se domnívá, že problémy Red Bullu začaly po odchodu Christiana Hornera, který byl klíčovým stabilizačním prvkem týmu. Podle něj tým od té doby postrádá vedení a soudržnost, což se odráží i na trati.
Christian Horner byl v úterý oficiálně odvolán z vedení týmu Red Bull a ve středu se emotivně rozloučil se zaměstnanci v továrně v Milton Keynes. Red Bull zároveň zpřísnil komunikaci s médii a veškerá veřejná prohlášení nyní řídí centrála v Salcburku.
Red Bull provedl zásadní změnu ve svém vedení, když se rozhodl ukončit spolupráci s Christianem Hornerem. Max Verstappen na tuto nečekanou zprávu reagoval s klidem a zaměřil se na pokračování sportovních cílů týmu.
Nečekané odvolání Christiana Hornera z čela Red Bull Racing může zásadně ovlivnit budoucnost Maxe Verstappena. Verstappen nyní stojí před rozhodnutím, zda zůstane u týmu, nebo využije výstupní klauzuli ve své smlouvě.
Martin Brundle potvrdil, že napjatá atmosféra uvnitř Red Bullu je v paddocku snadno rozpoznatelná. Podle něj není těžké vycítit, že v týmu není vše v pořádku.
Alan Permane se po překvapivých změnách v Red Bull Racing Group stává novým šéfem týmu Racing Bulls, čímž se vrací do klíčové manažerské role. Jeho jmenování je důkazem důvěry v jeho bohaté zkušenosti a schopnost vést tým k stabilitě a růstu po náročném období.
Christian Horner byl po dvaceti letech náhle odvolán z pozice šéfa týmu Red Bull. Tým mu poděkoval za dlouholeté vedení, které přineslo osm jezdeckých a šest konstruktérských titulů.