Trojnásobný mistr světa, sir Jackie Stewart, hodnotí současné startovní pole jako nejlepší, které kdy Formule 1 spatřila a zároveň věří, že jezdci jako Vettel se časem vyrovnají legendám jako Hill, Clark či Brabham.
Sezona 2010 byla bezesporu velice zajímavou podívanou až do posledního závodu. Ví to i Jackie Stewart, trojnásobný mistr světa a později i majitel vlastního týmu. Současné startovní pole je podle něj vůbec nejlepší, které se kdy ve Formuli 1 vyskytlo.
"Red Bull měl letos jak silné auto, tak i dobré piloty. Dlouho o titul bojovalo pět pilotů a nakonec to bylo opravdu těsné, to svědčí o tom, že současné startovní pole musí být opravdu kvalitní. Red Bull byl nejlepší, ale celou sezonu ho stíhali Mclaren a Ferrari, občas měl dobrý výsledek i Renault."
Na otázku, zda se dá kvalita jezdců srovnat s jezdci, s nimiž závodil na přelomu šedesátých a sedmtesátých let on, odpověděl Skot jednoznačně: "A proč ne. Nemyslím si, že je nějaký větší rozdíl mezi Sebastianem Vettelem a například Jackem Brabhamem nebo Jimem Clarkem. Má stejný talent a cíle jako oni, chce být nejlepší. Je mladý, je mu teprve 23 let, ještě může dosáhnout mnoha úspěchů. Věřím, že jednoho dne se mistrem světa stane i Kubica.
Stewart ale neodepisuje ani Marka Webbera: "Je mu sice už 34 let, ale když mě bylo 34, stále jsem byl lepší než mnoho mladších pilotů. Pokud bude chtít a bude mu přát štěstí, ještě se prosadí.Samozřejmě že je tu spousta skvělých pilotů, například Jenson Button, Lewis Hamilton a nejspíše nejlepší současný pilot - Alonso. Díky tomu, že tu máme tolik vynikajících jezdců, můžeme očekávat, že i sezona 2011 bude velice napínavá."
Fernando Alonso odstoupil z italské Grand Prix z boje o sedmé místo poté, co na prvním kole nálet štěrku poškodil zavěšení jeho Aston Martinu. Tým uvedl, že právě tento incident nakonec vedl k jeho odstoupení ze závodu.
Jacques Villeneuve zdůraznil, že druhý pilot Red Bullu musí auto přizpůsobit svému stylu a poskytovat přesnou technickou zpětnou vazbu. Úspěch podle něj nespočívá v kopírování Verstappena, ale v samostatnosti a práci na nastavení vozu.
Formule 1 představila šest okruhů, na kterých se v roce 2026 pojedou sprintové závody. Do kalendáře se vrací Silverstone, naposledy se představí Zandvoort a poprvé se sprint pojede v Montrealu a Singapuru.
David Coulthard nevěří Hamiltonovu tvrzení, že je pro něj Ferrari zatím neznámé. Podle něj jsou základy vozu stejné a sedminásobný mistr světa by se měl dokázat přizpůsobit bez hledání výmluv.
Carlos Sainz označil znovuvybudování Williamsu na vítězný tým za svůj „životní projekt“ a zdůraznil, že je připraven do toho vložit vše. Jeho cílem není jen osobní úspěch, ale návrat celé stáje mezi nejlepší v F1.
Jacques Villeneuve upozornil, že Cadillac bude muset doufat, že najde jezdce srovnatelného s Valtterim Bottasem z Mercedesu. Klíčové bude, aby druhý pilot doplnil Bottasovy zkušenosti a stabilitu pro dosažení špičkových výsledků.
Po vítězství na okruhu v Monze, který byl pro Red Bull v roce 2024 nejproblematičtější, zůstává Helmut Marko optimistický. Věří, že tým dokáže uspět i na dalších náročnějších tratích ve zbytku kalendáře.
Oscar Piastri po GP Itálie potvrdil svou loajalitu k McLarenu a zdůraznil, že důvěra v tým je pro něj důležitější než osobní ambice získat titul mistra světa.
Toto Wolff uznal, že Lewis Hamilton projevuje své emoce naplno, ale jeho výroky po Velké ceně Maďarska označil za nepovedený moment.
Max Verstappen nebude tuto neděli závodit na Nürburgringu. Přestože od komise získal potřebné povolení DMSB Permit A, podle informací se rozhodl ihned odcestovat zpět domů. Jeho krok vyvolává spekulace o dalších plánech a přípravách nizozemského šampiona.
Max Verstappen si v sobotu odbyl premiéru v závodech GT na legendární Nordschleife a okamžitě ukázal, že dokáže držet tempo i mimo monoposty F1. Jeho debut vzbudil velkou pozornost, přestože formální podmínky pro plnohodnotnou licenci ještě nesplnil.
Tým Williams uspěl se svou žádostí o přezkum desetisekundové penalizace, kterou ve Velké ceně Nizozemska obdržel Carlos Sainz.