Mistr světa z roku 2009, si myslí, že systém KERS, který má k dispozici stáj McLaren je na vyšším stupni vývoje než systémy ostatních týmů.
Jenson Button je přesvědčen, že McLaren bude mít výhodu vůči svým rivalům z Ferrari a Red Bullu právě díky perfektnímu fungování systému KERS. Brit vysvětluje, že KERS vyvinutý Mercedesem je velice účinný a byl efektivně vyvíjen během loňské sezony - práce na něm nebyly údajně nikdy přerušeny.
„Příští rok nebudeme mít F-kanál, což je velká škoda, protože ten náš byl opravdu dobrý, ale jako kompensaci získáme KERS,“ prohlásil Jenson. „Se systémem má tým zkušenosti z roku 2009, který ve svých vozech používala a s poměrně slušnými výsledky. Osobně jsem se systémem KERS nikdy nejezdil, ale lidé v mém okolí nají bohaté zkušenosti a pro nás, stejně jako pro Mercedes a tým Force India, to bude velká výhoda.“
Podle britského pilota, změna technických předpisů pro nadcházející období se zavedením pohyblivého zadního křídla a zrušením regulace nastavení předních křídel, výrazně ztíží hledání optimálního vyvážení vozu: „Začínáme se 150 kg paliva na startu a končíme s pěti, bez možnosti regulace předního křídla bude hodně obtížné najít správnou rovnováhu, vozy se budou hůře ovládat.“
Jenson také prohlásil, že vývoj vozu pro rok 2011 vychází z letošního modlelu, a jelikož v pravidlech nenastaly radikální změny, očekává, že jejich vůz bude konkurenceschopný a umožní mu bojovat o titul na stejné, ne-li lepší, úrovni jako letos.
Před debutem motorů pro sezonu 2026 vznikla již první kontroverze. Spekuluje se, že Mercedes díky šedé zóně dokáže ze své pohonné jednotky získat o 15 koní víc.
Mercedes odstartoval společně s Hondou očekávání sezony 2026 krátkou ukázkou zvuku své nové pohonné jednotky ve Formuli 1.
Oscar Piastri se ohlíží za svou sezonou 2025 ve Formuli 1 a poukazuje na to, že mu tento rok přinesl cenné lekce a nové zkušenosti.
Carlos Sainz poděkoval Williamsu za jejich pokrok v sezoně 2025. Týmu předal dárky a dopis oslavující jejich páté místo v hodnocení konstruktérů.
Fred Vasseur přiznal, že přechod Lewise Hamiltona z Mercedesu do Ferrari byl náročnější, než očekával, a zdůraznil, že rozdíly v kultuře, týmu a technice ovlivnily jeho první sezonu ve Scuderii.
Sezona Formule 1 2026 přinese zásadní technické změny a nové možnosti strategie, které mohou proměnit podobu závodů. Mercedes a další týmy vstupují do této éry s očekáváním, že nový přístup k aerodynamice a pohonným jednotkám otevře fascinující kapitolu sportu.
Ferrari odhalilo plán uvedení svého monopostu pro sezonu 2026, přičemž šéf stáje Fred Vasseur nastínil strategii týmu pro náročnou předsezonní přípravu.
Bývalý šéf Haasu Guenther Steiner nabídnul mistru světa Lando Norrisovi test na KTM MotoGP motocyklu. Tento neobvyklý krok zřejmě nebude po chuti šéfovi McLarenu Zakovi Brownovi.
Max Verstappen se ohlíží za napínavou sezonou 2025 a popisuje, proč boj o titul Formule 1 nebyl takový, jaký si představoval. Přiznává, že soupeři měli výraznou převahu, a naznačuje, jaké lekce si z toho odnáší.
Sergio Pérez vyjadřuje optimismus ohledně nadcházejícího debutu Cadillacu ve Formuli 1 a věří, že tým dokáže „překvapit“ ostatní soupeře na startovním roštu, přičemž si klade ambiciózní cíle pro svou první sezonu.
Aston Martin se připravuje na zásadní změny pro sezonu 2026 a s novou technikou a designem týmu se očekává zvýšená konkurenceschopnost. Pozornost se soustředí i na jezdecké složení, přičemž Lance Stroll zůstává v týmu i nadále, přestože jeho výkony vyvolávají různé debaty.
Jacques Villeneuve komentuje, jak by mohl Oscar Piastri prožívat náročné okamžiky po průběhu letošní sezony. Podle něj určitá situace může zanechat silný emocionální dopad.