Mistr světa z roku 2009, si myslí, že systém KERS, který má k dispozici stáj McLaren je na vyšším stupni vývoje než systémy ostatních týmů.
Jenson Button je přesvědčen, že McLaren bude mít výhodu vůči svým rivalům z Ferrari a Red Bullu právě díky perfektnímu fungování systému KERS. Brit vysvětluje, že KERS vyvinutý Mercedesem je velice účinný a byl efektivně vyvíjen během loňské sezony - práce na něm nebyly údajně nikdy přerušeny.
„Příští rok nebudeme mít F-kanál, což je velká škoda, protože ten náš byl opravdu dobrý, ale jako kompensaci získáme KERS,“ prohlásil Jenson. „Se systémem má tým zkušenosti z roku 2009, který ve svých vozech používala a s poměrně slušnými výsledky. Osobně jsem se systémem KERS nikdy nejezdil, ale lidé v mém okolí nají bohaté zkušenosti a pro nás, stejně jako pro Mercedes a tým Force India, to bude velká výhoda.“
Podle britského pilota, změna technických předpisů pro nadcházející období se zavedením pohyblivého zadního křídla a zrušením regulace nastavení předních křídel, výrazně ztíží hledání optimálního vyvážení vozu: „Začínáme se 150 kg paliva na startu a končíme s pěti, bez možnosti regulace předního křídla bude hodně obtížné najít správnou rovnováhu, vozy se budou hůře ovládat.“
Jenson také prohlásil, že vývoj vozu pro rok 2011 vychází z letošního modlelu, a jelikož v pravidlech nenastaly radikální změny, očekává, že jejich vůz bude konkurenceschopný a umožní mu bojovat o titul na stejné, ne-li lepší, úrovni jako letos.
Carlos Sainz označil znovuvybudování Williamsu na vítězný tým za svůj „životní projekt“ a zdůraznil, že je připraven do toho vložit vše. Jeho cílem není jen osobní úspěch, ale návrat celé stáje mezi nejlepší v F1.
Jacques Villeneuve upozornil, že Cadillac bude muset doufat, že najde jezdce srovnatelného s Valtterim Bottasem z Mercedesu. Klíčové bude, aby druhý pilot doplnil Bottasovy zkušenosti a stabilitu pro dosažení špičkových výsledků.
Po vítězství na okruhu v Monze, který byl pro Red Bull v roce 2024 nejproblematičtější, zůstává Helmut Marko optimistický. Věří, že tým dokáže uspět i na dalších náročnějších tratích ve zbytku kalendáře.
Oscar Piastri po GP Itálie potvrdil svou loajalitu k McLarenu a zdůraznil, že důvěra v tým je pro něj důležitější než osobní ambice získat titul mistra světa.
Toto Wolff uznal, že Lewis Hamilton projevuje své emoce naplno, ale jeho výroky po Velké ceně Maďarska označil za nepovedený moment.
Max Verstappen nebude tuto neděli závodit na Nürburgringu. Přestože od komise získal potřebné povolení DMSB Permit A, podle informací se rozhodl ihned odcestovat zpět domů. Jeho krok vyvolává spekulace o dalších plánech a přípravách nizozemského šampiona.
Max Verstappen si v sobotu odbyl premiéru v závodech GT na legendární Nordschleife a okamžitě ukázal, že dokáže držet tempo i mimo monoposty F1. Jeho debut vzbudil velkou pozornost, přestože formální podmínky pro plnohodnotnou licenci ještě nesplnil.
Tým Williams uspěl se svou žádostí o přezkum desetisekundové penalizace, kterou ve Velké ceně Nizozemska obdržel Carlos Sainz.
Lewis Hamilton ocenil, že Cadillac od roku 2026 vstoupí do Formule 1, vidí v tom příležitost pro větší rozmanitost a posílení soutěživosti šampionátu.
Isack Hadjar zůstává hlavním kandidátem na postup do Red Bullu pro sezonu 2026, zatímco týmový šéf Laurent Mekies hodnotí situaci Yukiho Tsunody.
James Vowles přiblížil okolnosti přezkoumání trestu Carlose Sainze a vysvětlil co celý proces obnáší a proč se zdržel.
Adrian Newey, nový technický partner Aston Martinu, v sezóně 2025 pravidelně sledoval McLaren MCL39, aby se poučil od konkurence. Přestože se soustředí na vývoj vozu AMR26 pro pravidla 2026, jeho zkušenosti a schopnost analyzovat data výrazně posilují tým i přípravu jezdců.