Mistr světa z roku 2009, si myslí, že systém KERS, který má k dispozici stáj McLaren je na vyšším stupni vývoje než systémy ostatních týmů.
Jenson Button je přesvědčen, že McLaren bude mít výhodu vůči svým rivalům z Ferrari a Red Bullu právě díky perfektnímu fungování systému KERS. Brit vysvětluje, že KERS vyvinutý Mercedesem je velice účinný a byl efektivně vyvíjen během loňské sezony - práce na něm nebyly údajně nikdy přerušeny.
„Příští rok nebudeme mít F-kanál, což je velká škoda, protože ten náš byl opravdu dobrý, ale jako kompensaci získáme KERS,“ prohlásil Jenson. „Se systémem má tým zkušenosti z roku 2009, který ve svých vozech používala a s poměrně slušnými výsledky. Osobně jsem se systémem KERS nikdy nejezdil, ale lidé v mém okolí nají bohaté zkušenosti a pro nás, stejně jako pro Mercedes a tým Force India, to bude velká výhoda.“
Podle britského pilota, změna technických předpisů pro nadcházející období se zavedením pohyblivého zadního křídla a zrušením regulace nastavení předních křídel, výrazně ztíží hledání optimálního vyvážení vozu: „Začínáme se 150 kg paliva na startu a končíme s pěti, bez možnosti regulace předního křídla bude hodně obtížné najít správnou rovnováhu, vozy se budou hůře ovládat.“
Jenson také prohlásil, že vývoj vozu pro rok 2011 vychází z letošního modlelu, a jelikož v pravidlech nenastaly radikální změny, očekává, že jejich vůz bude konkurenceschopný a umožní mu bojovat o titul na stejné, ne-li lepší, úrovni jako letos.
Uprostřed sezony se objevuje jedna z nejneočekávanějších statistik, která překvapuje fanoušky i odborníky. Tento údaj jasně ukazuje, jak nevyzpytatelná a napínavá letošní sezona je, a jak nečekané momenty mohou zásadně ovlivnit celkové pořadí.
Johnny Herbert míní, že o titul mistra světa F1 2025 rozhodne duševní síla a vývoj jezdců McLarenu. Podle něj bude klíčové, jak si Lando Norris a Oscar Piastri poradí se stále ostřejší týmovou rivalitou.
Martin Brundle si myslí, že s náhlým odchodem Christiana Hornera se šance Maxe Verstappena na setrvání v týmu Red Bull výrazně zvýšily. Podle něj může tato změna přinést Verstappenovi větší pocit stability a klidu.
Ari Luyendyk obdivuje talent i vyrovnanost Maxe Verstappena ve Formuli 1. Rád by ho jednou viděl závodit i v IndyCar, kde by podle něj mohl ukázat svou univerzálnost.
Šéf McLarenu Zak Brown nepovažoval odvolání Christiana Hornera z čela Red Bullu za žádné překvapení. Podle něj události směřovaly k tomuto kroku už delší dobu, a Brown tak naznačil, že situaci u konkurence bedlivě sledoval a vnímal známky napětí, které k rozhodnutí mohly vést.
Po suverénním vítězství ve Velké ceně Velké Británie McLaren rozhodně neusíná na vavřínech. Tým z Wokingu jasně naznačuje, že letošní forma není náhoda a do Belgie vyráží s cílem potvrdit, že patří mezi hlavní hráče sezony 2025 a nechce polevit ani po letní přestávce.
Juan Pablo Montoya označil konkrétní „moment hlouposti“, který podle něj ukončil kariéru Daniela Ricciarda ve Formuli 1. Tento okamžik podle něj stál Ricciarda šanci na návrat mezi nejlepší.
Alan Permane přiznal, že po svém jmenování šéfem týmu Racing Bulls pocítil mimo jiné i šok. Zkušený inženýr se tak nečekaně ujímá vedení ambiciózní sesterské stáje Red Bullu.
Zak Brown připisuje úspěchy McLarenu v různých závodních sériích efektivní delegaci pravomocí a silnému vedení. Pod jeho vedením tým funguje díky jasnému rozdělení rolí a pevnému zaměření na společný cíl vítězství.
Lewis Hamilton uvedl, že už nyní spolupracuje s Ferrari na voze pro rok 2026. Chce, aby nový monopost nesl část jeho "DNA" a odrážel jeho závodní filozofii.
Nizozemský jezdec přijímá změny plánované pro rok 2026 s chladnou hlavou a bez emocí. Zatímco jiní vyjadřují nadšení či obavy, on si zachovává odstup a vyčkává, jak se nová pravidla projeví v praxi.
Charles Leclerc je zaskočen tím, že jeho tradičně silné kvalifikace mu v roce 2025 přestaly vycházet. I přes snahu najít příčinu zůstává důvod neúspěchu nejasný.