Mistr světa z roku 2009, si myslí, že systém KERS, který má k dispozici stáj McLaren je na vyšším stupni vývoje než systémy ostatních týmů.
Jenson Button je přesvědčen, že McLaren bude mít výhodu vůči svým rivalům z Ferrari a Red Bullu právě díky perfektnímu fungování systému KERS. Brit vysvětluje, že KERS vyvinutý Mercedesem je velice účinný a byl efektivně vyvíjen během loňské sezony - práce na něm nebyly údajně nikdy přerušeny.
„Příští rok nebudeme mít F-kanál, což je velká škoda, protože ten náš byl opravdu dobrý, ale jako kompensaci získáme KERS,“ prohlásil Jenson. „Se systémem má tým zkušenosti z roku 2009, který ve svých vozech používala a s poměrně slušnými výsledky. Osobně jsem se systémem KERS nikdy nejezdil, ale lidé v mém okolí nají bohaté zkušenosti a pro nás, stejně jako pro Mercedes a tým Force India, to bude velká výhoda.“
Podle britského pilota, změna technických předpisů pro nadcházející období se zavedením pohyblivého zadního křídla a zrušením regulace nastavení předních křídel, výrazně ztíží hledání optimálního vyvážení vozu: „Začínáme se 150 kg paliva na startu a končíme s pěti, bez možnosti regulace předního křídla bude hodně obtížné najít správnou rovnováhu, vozy se budou hůře ovládat.“
Jenson také prohlásil, že vývoj vozu pro rok 2011 vychází z letošního modlelu, a jelikož v pravidlech nenastaly radikální změny, očekává, že jejich vůz bude konkurenceschopný a umožní mu bojovat o titul na stejné, ne-li lepší, úrovni jako letos.
Před nadcházející sezónou 2025 se naplno rozběhne testování Formule 1. Týmy a jezdci nyní usilovně ladí své vozy a strategie, aby byli připraveni na další vzrušující ročník plný napínavých závodů a nečekaných momentů.
S okamžitou platností se nový tým Cadillac v rámci Formule 1 připojí k TWG Motorsports, nové divizi TWG Global. Tato akvizice zahrnuje i Andretti Global, který se účastní závodů v IndyCar, Formuli E a Indy Nxt, dále Spire v NASCAR Cup, Wayne Taylor Racing v IMSA a Walkinshaw Andretti v australských supersportech.
Tento týden v Bahrajnu poutají veškerou pozornost Lewis Hamilton a Charles Leclerc, kteří se účastní klíčového testování. Ferrari, které si v zimní přestávce zajistilo sedminásobného mistra světa, se stalo hlavním tématem motorsportových diskuzí.
Red Bull odhalil svůj nový monopost RB21, se kterým Max Verstappen bude usilovat o pátý titul mistra světa v řadě. Tým představil svůj vůz těsně před začátkem testů v Bahrajnu, čímž se stal posledním, kdo odkryl vůz pro nadcházející sezónu.
Alpine představil svůj monopost AP25 poprvé na dráze v Sachíru během filmovacího dne. Tyto dny slouží nejen k ověření funkčnosti nových monopostů, ale i k jejich oficiálnímu představení na dráze.
Michael Schumacher ukončil svou kariéru ve Formuli 1 na konci roku 2006 jako jeden z nejúspěšnějších jezdců historie, když dosáhl téměř všech možných triumfů v tomto sportu.
Lewis Hamilton čelí ve Ferrari obrovské výzvě – v legendárním týmu z Maranella se pokusí dosáhnout historického osmého titulu mistra světa, zatímco očekávání fanoušků i tlak konkurence neustále rostou.
Mercedes odhalil první snímky svého nového monopostu W16, se kterým do sezóny 2025 vstoupí George Russell a talentovaný nováček Andrea Kimi Antonelli. Stáj ze Stuttgartu se chystá na další boj v královně motorsportu a naděje vkládá do kombinace zkušeností a mladé dravosti.
Aston Martin v neděli představil svůj nový monopost AMR25 včetně hlavních inovací na svém na autě. Předsezónní představení monopostů obvykle odhalují jen minimální detaily o technických novinkách, přičemž skutečné změny jsou většinou známé až během předsezónních testů.
Carlos Sainz se připojil k George Russellovi jako jeden z mála aktivních jezdců F1, kteří se podílejí na vedení organizace hájící zájmy pilotů.
Lewis Hamilton stojí před jednou z největších výzev kariéry – uspět ve Ferrari, kde mnoho legend na titul nedosáhlo. Sedminásobný šampion si uvědomuje náročnost adaptace a s respektem vzhlíží k těm, kteří to zkusili před ním.
George Russell věří, že Mercedes zahájí nadcházející sezónu silněji než v minulých letech a vyhne se problémům, které tým sužovaly u jejich vozů.