Jeden z původních kandidátů na rozšíření startovního roštu - tým Durango s partnerem Villeneuve Racing, stále hledá cestu do Formule 1, byť to se zřejmě nepovede dříve než příští rok. Jacques Villeneuve by prozměnu zase rád závodil.
Poté, co FIA zamítla začátkem září myšlenku na rozšíření počtu startujících týmů v roce 2011 na třináct, ihned oznámili partneři Durango s Villeneuvem svůj záměr odkoupit některou ze současných stájí - spekulovalo se o HRT, Sauberu i Toro Rosso.
Zakladatel Duranga Ivone Pinton pro server 422race.com opět vyjádřil svůj neutuchající zájem o nalezení cesty do F1: "Momentálně jsme v kontaktu s několika týmy Formule 1, s nimiž bychom buď vytvořili partnerství, nebo bychom je odkoupili. To se ale nestane letos, ale až příští rok. Mezitím se zaměříme na něco jiného." Tím "něčím jiným" by v mezidobí mohla být americká série NASCAR.
Piton také potvrdil, že Villeneuve stále usiluje o návrat k závodění, podobně to před sezónou udělal Michael Schumacher: "Naší první volbou je logicky F1. Villeneuve to chce a rád by několik let ještě závodil. Řekl: 'Pokud závodí Schumacher, já můžu také, protože jsem o tři roky mladší než on.'
Momentálně je na tom dobře, je silný, vypadá jako 15letý. Je zcela pohlcen tímto projektem a telefonuje mi pětkrát denně. Je dobrým člověkem, velmi rád s nim pracuji."
Charles Leclerc se ohlíží za sezonou 2025 s kombinací spokojenosti a kritického pohledu. Poté přinesl svůj pohled na budoucnost.
První sezona Lewise Hamiltona ve Ferrari byla poznamenána výzvami a adaptací na nový tým, přičemž výrazné úspěchy se objevily jen zřídka. Insideři odhalili, jaký je skutečný stav vztahů a atmosféra uvnitř týmu.
Třídenní akce McLaren F1 Teamu a společnosti Allwyn proměnila pražské Holešovice v interaktivní centrum Formule 1. Fanouškům nabídla bezplatný a otevřený pohled do světa F1.
Honda Racing poprvé poodhalila zvukovou identitu své pohonné jednotky pro Formuli 1 od roku 2026. Krátká zvuková ukázka nabízí autentický náhled na to, jaký projev budou mít monoposty nové generace
Lando Norris převzal v Taškentu trofej za titul mistra Formule 1 v sezóně 2025. Ceremoniál završil jeho úspěšnou sezonu a oslavil triumf McLarenu v Poháru konstruktérů.
Dosavadní prezident FIA si zajistil další čtyřleté funkční období v čele federace. Pokračuje tak kontinuita vedení jedné z klíčových institucí světového motorsportu.
Odchod Helmuta Marka znamená pro Red Bull i Maxe Verstappena konec klíčové kapitoly moderní éry týmu. Muž, který stál u zrodu týmu současné dominance, zanechává výraznou stopu.
Jack Doohan měl náročný start v Super Formuli a během testů v Suzuce havaroval dva dny po sobě v zatáčce Degner 2. Debut tedy rozhodně neprobíhal podle jeho očekávání.
Lewis Hamilton má za sebou první rok u Ferrari, který se od předsezónních očekávání výrazně lišil. Pro slavného jezdce to byla náročná sezóna, jež ostře kontrastovala s jeho ambiciózním příchodem do Maranella.
Bývalý pilot Formule 1 Ralf Schumacher se vyjádřil k budoucnosti jednoho z jezdců Aston Martinu a otevřeně komentoval jeho postavení v šampionátu.
Yuki Tsunoda pogratuloval Landu Norrisovi k zisku titulu v sezóně 2025. Britský pilot z McLarenu porazil svého týmového kolegu z Red Bullu Maxe Verstappena.
Šéf Ferrari Fred Vasseur se nenechává znepokojit veřejnými komentáři svých jezdců a zdůrazňuje, že jeho hlavním zájmem je práce týmu a příprava na další sezonu.