Podle bývalého závodního pilota Formule 1 Dereka Warwicka, jenž v Maďarsku asistoval komisařům FIA, měl Michael Schumacher štěstí, že se vyhnul diskvalifikaci za svůj manévr na Barrichella.
Warwick hrál rozhodující roli při udělení penalizace pilotovi Mercedesu poté, co jej přitlačil na boxovou zídku, když se jej snažil na hlavní rovince předjet. Odhalil, že kdyby k manévru došlo dříve než pár kol před koncem závodu, zřejmě by se Němec diskvalifikaci nevyhnul.
"Vyvěšení černé vlajky by bylo lepším příkladem pro naše mladé piloty. V době, kdy se k nám dostal důkaz v podobě videa, již bylo pozdě, a proto jsem museli vynést rozhodnutí zpětně," popisuje rozhodování komisařů Warwick.
"Pohovořili jsme s Rubensem a Michaelem a bylo docela zklamáním, jak se k tomu Michael stavěl. Neměli jsme jinou možnost než mu udělit trest v podobě odsunu o deset míst zpět na startovním roštu. Kdyby zbývalo více kol, mohli bychom ho vyloučit, museli jsme však počkat na průkazné video a ujistit se, že všichni čtyři komisaři s penalizací souhlasí," popisuje bývalý závodní pilot.
Derek Warwick, jenž se v Maďarsku podílel na rozhodování komisařů
Někteří kritici trest napadli s tím, že vzhledem k povaze incidentu není odpovídající. Dle Warwicka však Schumiho připravuje o naděje na dobrý výsledek v Belgii: "Musíte shlédnout důkazy, které máte k dispozici. Mohli byste jej vyloučit z příští či dvou následujících velkých cen. Cítili jsme však, že odsun o deset míst bude ve Spa velkým trestem. Částečně jej to vyřazuje z tamějšího závodu. Snad se z toho poučí a bude pamatovat na to, že noví komisaři takovou jízdu nebudou tolerovat."
Charles Leclerc se ohlíží za sezonou 2025 s kombinací spokojenosti a kritického pohledu. Poté přinesl svůj pohled na budoucnost.
První sezona Lewise Hamiltona ve Ferrari byla poznamenána výzvami a adaptací na nový tým, přičemž výrazné úspěchy se objevily jen zřídka. Insideři odhalili, jaký je skutečný stav vztahů a atmosféra uvnitř týmu.
Třídenní akce McLaren F1 Teamu a společnosti Allwyn proměnila pražské Holešovice v interaktivní centrum Formule 1. Fanouškům nabídla bezplatný a otevřený pohled do světa F1.
Honda Racing poprvé poodhalila zvukovou identitu své pohonné jednotky pro Formuli 1 od roku 2026. Krátká zvuková ukázka nabízí autentický náhled na to, jaký projev budou mít monoposty nové generace
Lando Norris převzal v Taškentu trofej za titul mistra Formule 1 v sezóně 2025. Ceremoniál završil jeho úspěšnou sezonu a oslavil triumf McLarenu v Poháru konstruktérů.
Dosavadní prezident FIA si zajistil další čtyřleté funkční období v čele federace. Pokračuje tak kontinuita vedení jedné z klíčových institucí světového motorsportu.
Odchod Helmuta Marka znamená pro Red Bull i Maxe Verstappena konec klíčové kapitoly moderní éry týmu. Muž, který stál u zrodu týmu současné dominance, zanechává výraznou stopu.
Jack Doohan měl náročný start v Super Formuli a během testů v Suzuce havaroval dva dny po sobě v zatáčce Degner 2. Debut tedy rozhodně neprobíhal podle jeho očekávání.
Lewis Hamilton má za sebou první rok u Ferrari, který se od předsezónních očekávání výrazně lišil. Pro slavného jezdce to byla náročná sezóna, jež ostře kontrastovala s jeho ambiciózním příchodem do Maranella.
Bývalý pilot Formule 1 Ralf Schumacher se vyjádřil k budoucnosti jednoho z jezdců Aston Martinu a otevřeně komentoval jeho postavení v šampionátu.
Yuki Tsunoda pogratuloval Landu Norrisovi k zisku titulu v sezóně 2025. Britský pilot z McLarenu porazil svého týmového kolegu z Red Bullu Maxe Verstappena.
Šéf Ferrari Fred Vasseur se nenechává znepokojit veřejnými komentáři svých jezdců a zdůrazňuje, že jeho hlavním zájmem je práce týmu a příprava na další sezonu.