Kdo z bývalých jezdců bude asistovat komisařům na Hockenheimu?

GP Španělska (Barcelona)
GP Španělska (Barcelona), foto: Lucky Strike B.A.R Honda
Petr Hlawiczka 23. července 2010 6:30
Sdílej:

V každém závodě letošní sezóny vypomáhal komisařům FIA jeden z bývalých pilotů. Pro Velkou cenu Německa byl vybrán Daniel Sullivan.

Ten je znám ze svého dlouholetého působení v sérii CART, kde závodil od roku 1982 do roku 1995. Největší úspěch zažil v roce 1988, kdy vyhrál americký šampionát. V roce 1985 se stal vítězem závodu Indy 500.

Chvíli závodil i ve Formuli 1: v roce 1983 odjel sezónu v barvách Tyrellu. Během patnácti startů nasbíral pouze 2 body za páté místo ve Velké ceně Monaka a v šampionátu nakonec skončil celkově sedmnáctý.

Témata:
FIA
Stalo se
Novinky
Pascal Wehrlein při rozhovoru s Johnym Herbertem v Bahrajnu

Johnny Herbert končí v pozici komisaře FIA. Můžou za to jeho veřejná prohlášení

Bývalý pilot F1 Johnny Herbert končí ve své roli traťového komisaře. Mezinárodní automobilová federace FIA uvedla, že jeho působení jako komisaře nebylo slučitelné s jeho prací mediálního experta.

Novinky
Günther Steiner

Předpověď Günthera Steinera. Verstappen se letos šampionem nestane

Letošní sezóna Formule 1 slibuje napínavou podívanou, jelikož do boje o titul se zapojí hned čtyři týmy, což je v moderní historii této disciplíny opravdu výjimečné. Po loňské vyrovnané sezóně jsou očekávání ještě vyšší, což znamená, že se můžeme těšit na neuvěřitelně intenzivní závody a souboje o každý bod. Ačkoliv se vše rozhodne až na konci sezóny, Günther Steiner prozradil, kdo je jeho favorit.

Novinky
Nový prezident FIA Mohamed ben Sulajem

Nová pravidla neznají bratra: FIA může trestat jezdce nejen za politické výroky

Jezdce formule 1 v nadcházející sezoně čekají přísnější sankce za nevhodné chování – přísnější tresty mohou padnout za vulgarity i politické komentáře. Informovala o tom agentura AP.

Novinky
Carlos Sainz s Ferrari SF-23 v Belgii

F1 2025: Nová technická směrnice FIA pro flexi křídla je připravena

V minulé sezóně opět dostalo pozornost téma flexe křídel a toho, jak některým týmům vychází „obejít“ statické kontroly FIA, což umožňuje, aby se první makroprvek ovlivněný aerodynamickým prouděním dynamicky ohnul. Informace zveřejnil web AutoRacer.