Jezdci formule jedna jsou stále více znepokojeni funkcí moderních zpětných zrcátek. Na první pohled banální problém bude na nátlak jezdců nejspíše brzy řešit FIA.
Jezdci si v poslední době stále více stěžují na omezenou funkci svých zpětných zrcátek. Ty se od roku 2007 ve větší míře stěhují z oblasti monokoku na bočnice, kde platí za jeden z aerodynamických prvků. Doprovodným jevem je však obecně horší viditelnost plynoucí z nového umístění a především ze silných vibrací souvisejících s plněním aerodynamické funkce.
Komplikace se projevovaly i tento víkend, především při pátečních trénincích a sobotní kvalifikaci. Nejvíce nápadné problémy byly spojeny s opakovaným blokováním jiných jezdců Pedrem de la Rosou při pátečním druhém tréninku. Proto jezdci začali ihned jednat a hledají možnou shodu v této věci. Po FIA pak požadují stanovení nových pravidel. Rubens Barrichello k tomu řekl: "Doufám, že se nám, jako jezdecké asociaci, podaří podat návrh, a zpětná zrcátka se vrátí tam, kam patří – alespoň takto vypadala diskuse na našem pátečním briefingu.”
Sergio Pérez hovoří o svých očekáváních a plánech s novým týmem Cadillac, přičemž sdílel svůj pohled na nadcházející sezónu a výzvy, které ho čekají.
Red Bull opět upoutal pozornost na Velké ceně São Paula, když Max Verstappen nastoupil do závodu s novou pohonnou jednotkou a dokázal se výrazně posunout vpřed. McLaren nyní zvažuje, jak takové změny mohou ovlivnit dodržování pravidel F1 ohledně rozpočtového stropu
Prezident Ferrari John Elkann v pondělí vydal prohlášení, které vyvolalo celosvětovou pozornost. Jeho slova naznačila nespokojenost s výkonem týmu a vyvolala spekulace o možných změnách uvnitř stáje.
Toto Wolff údajně vede pokročilá jednání o prodeji menší části svého 33% podílu ve stáji Mercedes F1. Změna by mohla ovlivnit současnou vlastnickou strukturu týmu.
Brazilský závodník prožil v Sao Paulu dramatický víkend, který vyvrcholil havárií a předčasným odstoupením z domácího závodu. Nehoda negativně ovlivnila jeho bodový zisk a přinesla další komplikace v průběhu sezony.
Lewis Hamilton se po komentářích prezidenta Ferrari Johna Elkanna obrátil na sociální sítě, aby sdílel svůj pohled na situaci a přinesl širší kontext.
Ralf Schumacher uvedl, že Jos Verstappen mu v soukromí přiznal, jak náročné je pro tým optimalizovat vůz a jeho pneumatiky. Podle jeho slov jde stále o složitý proces, který vyžaduje další práci a ladění.
Po náročném víkendu v Brazílii, který Ferrari posunul za Mercedes a Red Bull, hledal šéf týmu Fred Vasseur i přes nepříznivý výsledek pozitivní momenty.
Navzdory obrovské kritice Lando Norris ve Velké ceně Brazílie dokázal, že je připraven bojovat o titul mistra světa.
Před posledními třemi závody sezony je boj o druhé místo v Poháru konstruktérů stále velmi vyrovnaný. Mercedes, Red Bull a Ferrari dělí jen 36 bodů a po Elkannově ostrém vzkazu je jasné, že si italský tým nemůže dovolit žádné další zaváhání.
Laurent Mekies přiblížil strategii Red Bullu během brazilského víkendu, kdy tým zvolil odvážné nastavení vozu.
Charles Leclerc po závodě v Brazílii nešetřil zklamáním a kriticky zhodnotil incident, který ukončil jeho nadějný víkend.