Jezdci formule jedna jsou stále více znepokojeni funkcí moderních zpětných zrcátek. Na první pohled banální problém bude na nátlak jezdců nejspíše brzy řešit FIA.
Jezdci si v poslední době stále více stěžují na omezenou funkci svých zpětných zrcátek. Ty se od roku 2007 ve větší míře stěhují z oblasti monokoku na bočnice, kde platí za jeden z aerodynamických prvků. Doprovodným jevem je však obecně horší viditelnost plynoucí z nového umístění a především ze silných vibrací souvisejících s plněním aerodynamické funkce.
Komplikace se projevovaly i tento víkend, především při pátečních trénincích a sobotní kvalifikaci. Nejvíce nápadné problémy byly spojeny s opakovaným blokováním jiných jezdců Pedrem de la Rosou při pátečním druhém tréninku. Proto jezdci začali ihned jednat a hledají možnou shodu v této věci. Po FIA pak požadují stanovení nových pravidel. Rubens Barrichello k tomu řekl: "Doufám, že se nám, jako jezdecké asociaci, podaří podat návrh, a zpětná zrcátka se vrátí tam, kam patří – alespoň takto vypadala diskuse na našem pátečním briefingu.”
Lewis Hamilton se zaměřuje na zlepšení svého výkonu v závěru sezóny a hledá způsoby, jak z vozu Ferrari dostat co nejvíce.
Max Verstappen po vítězství v Austinu promluvil o svém návratu navrhlo, kterému málokdo věřil.
Jenson Button otevřeně hovoří o psychickém nastavení obou pilotů McLarenu a rozebírá, kdo má momentálně navrch v souboji o formu do konce sezony.
Šéf Ferrari John Elkann vydal prohlášení na podporu Freda Vasseura v reakci na nedávné spekulace ohledně vedení týmu.
I přes náročný víkend ve Spojených státech odjíždí šéf McLarenu Andrea Stella z Austinu optimistický.
Red Bull byl potrestán za porušení pravidel v souvislosti s neobvyklou situací kolem startovního roštu Landa Norrise.
Lewis Hamilton po závodě Velké ceny USA přiznal, že si není jistý, co se během závěru stalo. Závěrečné chvíle podle něj vyžadovaly maximální soustředění, aby udržel vůz na trati a zajistil bodované umístění.
Max Verstappen předvedl ve Spojených státech naprosto suverénní výkon a výrazně tím stáhl ztrátu v boji o titul, na čelo šampionátu mu nyní chybí už jen 40 bodů.
Sobotní sprint Velké ceny USA na okruhu Circuit of the Americas přinesl napínavý start, během něhož oba vozy McLarenu čelily komplikacím. K situaci se vyjádřil i poradce Red Bullu Helmut Marko.
Oscar Piastri má v Austinu pomalejší tempo než jeho týmový kolega Lando Norris. Podle šéfa McLarenu Andrea Stelly je za tím kombinace několika faktorů.
Lewis Hamilton měl během sprintu Velké ceny USA v první zatáčce velmi napjatý moment, kdy se musel rychle vyhnout nebezpečné situaci. Halo v této situaci znovu sehrálo svoji roli.
Lando Norris upozornil, že McLaren před Velkou cenou USA čelí výzvám. I přes slibnou startovní pozici za Maxem Verstappenem zůstává tým v napjaté nejistotě.