Michael Schumacher se sice vrátil k závodění v F1, ale zatím se nestal členem Asociace pilotů Velkých cen (GPDA).
GPDA je organizací pilotů, která v minulosti pracovala na zvýšení bezpečnosti. Za vstup do ní se platí "symbolických" 2 000 liber (kolem 57 tis. Kč).
Schumacher je jedním z mála jezdců, kteří do ní nevstoupili, dle slov jeho manažerky však její práci plně podporuje.
"Michael stále podporuje práci GPDA," uvádí Sabine Kehmová. "Jen si není jistý, zda se znovu stane jejím členem. Krom toho tuto jí dlouho vedl. Nyní by opravdu chtěl, aby ostatní pokračovali v tom, co začali."
Schumacher jí předsedal téměř 13 let (1994 - 2006). Podle některých spekulací si příliš nerozumí s jejím současným lídrem - Pedrem de la Rosou (od roku 2008), který po návratu k závodění zvažuje své setrvání na této pozici. Není divu, že De la Rosa Schumimu moc nevoní - v roce 2006 se totiž Pedro zřekl členství v ní na protest proti jeho incidentu během kvalifikace v Monaku.
Jezdci se v Bahrajnu setkali, aby prodiskutovali setrvání De la Rosy na postu předsedy, schůzka však předčasně skončila a rozhovory budou pokračovat příští týden v Melbourne.
Lewis Hamilton se zaměřuje na zlepšení svého výkonu v závěru sezóny a hledá způsoby, jak z vozu Ferrari dostat co nejvíce.
Max Verstappen po vítězství v Austinu promluvil o svém návratu navrhlo, kterému málokdo věřil.
Jenson Button otevřeně hovoří o psychickém nastavení obou pilotů McLarenu a rozebírá, kdo má momentálně navrch v souboji o formu do konce sezony.
Šéf Ferrari John Elkann vydal prohlášení na podporu Freda Vasseura v reakci na nedávné spekulace ohledně vedení týmu.
I přes náročný víkend ve Spojených státech odjíždí šéf McLarenu Andrea Stella z Austinu optimistický.
Red Bull byl potrestán za porušení pravidel v souvislosti s neobvyklou situací kolem startovního roštu Landa Norrise.
Lewis Hamilton po závodě Velké ceny USA přiznal, že si není jistý, co se během závěru stalo. Závěrečné chvíle podle něj vyžadovaly maximální soustředění, aby udržel vůz na trati a zajistil bodované umístění.
Max Verstappen předvedl ve Spojených státech naprosto suverénní výkon a výrazně tím stáhl ztrátu v boji o titul, na čelo šampionátu mu nyní chybí už jen 40 bodů.
Sobotní sprint Velké ceny USA na okruhu Circuit of the Americas přinesl napínavý start, během něhož oba vozy McLarenu čelily komplikacím. K situaci se vyjádřil i poradce Red Bullu Helmut Marko.
Oscar Piastri má v Austinu pomalejší tempo než jeho týmový kolega Lando Norris. Podle šéfa McLarenu Andrea Stelly je za tím kombinace několika faktorů.
Lewis Hamilton měl během sprintu Velké ceny USA v první zatáčce velmi napjatý moment, kdy se musel rychle vyhnout nebezpečné situaci. Halo v této situaci znovu sehrálo svoji roli.
Lando Norris upozornil, že McLaren před Velkou cenou USA čelí výzvám. I přes slibnou startovní pozici za Maxem Verstappenem zůstává tým v napjaté nejistotě.