Ken Anderson zareagoval na poslední zprávy o konci amerického týmu - podle něj jsou jednoduše přehnané a stále mají šanci na odložení svého vstupu do šampionátu Formule 1 na rok 2011.
V médiích se již objevují zprávy o konci USF1 - jejich zaměstnanci byli v úterý posláni domů na neplacenou dovolenou - podle Andersona nemá za současné situace smysl pokračovat ve stavbě vozu, dokud se vše nevyřeší.
Zaměstnancům bylo nicméně řečeno, že se jedná o situaci dočasnou a že špetka naděje existuje. Anderson tvrdí, že se tým zapojí do závodů o rok později a věří, že jim FIA podrží místo a umožní jim pak nastoupit.
Zdroje blízké FIA však jeho optimismus nesdílejí - podle nich je to velmi nepravděpodobné. Tým by zřejmě musel znovu podat přihlášku a o místo by pak bojoval s dalšími případnými zájemci - pokud tedy nějaké volné místo v sezóně 2011 bude!
Trpělivost zaměstnanců, kteří jsou loajální vůči Andersonovi, jenž nenašel odvahu se s nimi osobně sejít a informovat je o situaci, však nebude neomezená. Z neplaceného volna příliš dlouho člověk nevyžije.
Bude zajímavé sledovat, jak se věci kolem USF1, ale také kolem Camposu (jehož web se nedávno změnil - chystá se na spojení?) a Stefan GP vyvinou - času do prvního závodu již moc nezbývá. Prezident FIA Jean Todt, v jehož moci je věci rozseknout, může mít přitom k dispozici dobré zákulisní informace - jeho syn Nicolas je totiž manažerem Pastora Maldonada, kandidáta na závodní sedačku u Camposu (přejmenovaného na HRT).
Max Verstappen se těší na spolupráci s Laurentem Mekiesem, který od Velké ceny Belgie převezme roli nového šéfa týmu Red Bull. Verstappen věří, že Mekies přinese týmu novou energii a pomůže mu dosáhnout dalších úspěchů.
Dodavatel pneumatik testuje nový „mezistupeň“ mezi střední a tvrdou směsí, aby zkomplikoval strategické volby týmů. Nevyzpytatelné počasí ale může tento plán výrazně narušit.
Italský veterán F1 Riccardo Patrese rozvířil vody paddocku překvapivým prohlášením na adresu svého někdejšího šéfa z týmu Benetton. Jeho slova naznačují, že zákulisí tehdejších událostí možná nebylo tak průhledné, jak se dosud zdálo.
Ferrari otestovalo nové zadní zavěšení na SF-25 během natáčecího dne v Mugellu, kde za volant usedli Hamilton a Leclerc. Oba však po jízdách uvedli, že v chování vozu nezaznamenali výraznou změnu.
Jacques Villeneuve zpochybnil budoucnost Yukii Tsunody v Red Bullu po slabém začátku sezóny 2025. Podle něj Tsunodovy dosavadní výkony neodpovídají vysokým očekáváním týmu.
Charles Leclerc přiznal, že příchod Lewise Hamiltona do Ferrari mu otevřel nové obzory. Podle něj přinesl Hamilton do týmu jiný pohled na práci a závodění, který ho inspiruje.
George Russell zůstává bez smlouvy pro příští sezónu a jeho budoucnost u Mercedesu tak visí ve vzduchu. Tým mezitím nepřestává projevovat zájem o Maxe Verstappena, který je nadále jejich vysněnou posilou, i když má stále platný kontrakt u Red Bullu.
Carlos Sainz přiznal, že ho zpráva o příchodu Lewise Hamiltona do Ferrari v roce 2025 naprosto šokovala. Nejvíc ho však zaskočilo, že se to nedozvěděl od týmu, ale od kamaráda.
Uprostřed sezony se objevuje jedna z nejneočekávanějších statistik, která překvapuje fanoušky i odborníky. Tento údaj jasně ukazuje, jak nevyzpytatelná a napínavá letošní sezona je, a jak nečekané momenty mohou zásadně ovlivnit celkové pořadí.
Johnny Herbert míní, že o titul mistra světa F1 2025 rozhodne duševní síla a vývoj jezdců McLarenu. Podle něj bude klíčové, jak si Lando Norris a Oscar Piastri poradí se stále ostřejší týmovou rivalitou.
Martin Brundle si myslí, že s náhlým odchodem Christiana Hornera se šance Maxe Verstappena na setrvání v týmu Red Bull výrazně zvýšily. Podle něj může tato změna přinést Verstappenovi větší pocit stability a klidu.
Ari Luyendyk obdivuje talent i vyrovnanost Maxe Verstappena ve Formuli 1. Rád by ho jednou viděl závodit i v IndyCar, kde by podle něj mohl ukázat svou univerzálnost.