Tým Stefan GP musel odvolat testování naplánované na tento týden do Portugalska. Nepodařilo se mu sehnat pneumatiky pro závodní vůz. Tým zatím stále nemá potvrzené místo na roštu a Bridgestone mu proto neposkytl obutí.
Srbská stáj si brousí zuby na místo týmu USF1. Účast amerického týmu v letošním šampionátu F1 je v ohrožení. Schází finance, projekt opouští důležití lidé. Mezinárodní automobilová federace už se do situace vložila a snaží se stáji s potvrzeným místem na roštu pomoci. Zoran Stefanović se zatím stále nevzdává naděje, že dostane svůj Stefan GP do formule jedna už letos. Nadále pokračují přípravy, jako by měl tým start v Bahrajnu jistý. Šasi Stefan 01 už je připraveno a na tento týden bylo naplánované testování v portugalském Portimau. Kvůli zamítavému postoji Bridgestonu však k jízdám zřejmě nedojde. Výrobce pneumatik má smlouvu na obouvání účastníků šampionátu F1, a tím zatím Stefan GP není.„Teď nemůžeme testovat a stále se snažíme to nějak vyřešit. Nemáme pneumatiky a nebudeme testovat na těch, které nejsou vhodné pro jízdu v plné rychlosti. Musíme zjistit, jaké teď máme možnosti – ale rozhodně to musíme nějak vyřešit,“ řekl Stefanović novinářům Autosportu. Majitel vyčkávajícího týmu také potvrdil, že jejich jezdeckou dvojici by skutečně měli tvořit Kazuki Nakadžima a Jacques Villeneuve. „S Nakadžimou jsme už uzavřeli smlouvu, očekáváme dohodu s Villeneuvem. Myslím, že je to pro nás dobré rozhodnutí a pro něj to není nesmyslná nabídka.“ Stefan GP nyní může pouze čekat na vývoj v týmu USF1. První závod letošního ročníku královské disciplíny motorsportu se jede 14.března v Bahrajnu.
Lando Norris převzal v Taškentu trofej za titul mistra Formule 1 v sezóně 2025. Ceremoniál završil jeho úspěšnou sezonu a oslavil triumf McLarenu v Poháru konstruktérů.
Dosavadní prezident FIA si zajistil další čtyřleté funkční období v čele federace. Pokračuje tak kontinuita vedení jedné z klíčových institucí světového motorsportu.
Odchod Helmuta Marka znamená pro Red Bull i Maxe Verstappena konec klíčové kapitoly moderní éry týmu. Muž, který stál u zrodu týmu současné dominance, zanechává výraznou stopu.
Jack Doohan měl náročný start v Super Formuli a během testů v Suzuce havaroval dva dny po sobě v zatáčce Degner 2. Debut tedy rozhodně neprobíhal podle jeho očekávání.
Lewis Hamilton má za sebou první rok u Ferrari, který se od předsezónních očekávání výrazně lišil. Pro slavného jezdce to byla náročná sezóna, jež ostře kontrastovala s jeho ambiciózním příchodem do Maranella.
Bývalý pilot Formule 1 Ralf Schumacher se vyjádřil k budoucnosti jednoho z jezdců Aston Martinu a otevřeně komentoval jeho postavení v šampionátu.
Yuki Tsunoda pogratuloval Landu Norrisovi k zisku titulu v sezóně 2025. Britský pilot z McLarenu porazil svého týmového kolegu z Red Bullu Maxe Verstappena.
Šéf Ferrari Fred Vasseur se nenechává znepokojit veřejnými komentáři svých jezdců a zdůrazňuje, že jeho hlavním zájmem je práce týmu a příprava na další sezonu.
Lando Norris představil svůj krátký, ale nabitý program zimní přestávky, zahrnující týmové rozbory, odpočinek s rodinou a přáteli a tradiční akce McLarenu.
Helmut Marko po dvou desetiletích v Red Bullu oznámil, že na konci roku tým opustí, přestože měl smlouvu i pro sezonu 2026. Jeho odchod vyvolává otázky o dopadu na Maxe Verstappena a budoucí strategii týmu.
Post-season testy v Abú Zabí jsou u konce, na trati se objevilo 25 jezdců. Společně absolvovali přes 2 500 kol v rámci příprav na sezonu 2025.
Pneumatiky Pirelli pro Formuli 1 budou příští rok vypadat trochu jinak. Změny se týkají hlavně designu a připravují týmům nové možnosti strategie.