Tým Stefan GP musel odvolat testování naplánované na tento týden do Portugalska. Nepodařilo se mu sehnat pneumatiky pro závodní vůz. Tým zatím stále nemá potvrzené místo na roštu a Bridgestone mu proto neposkytl obutí.
Srbská stáj si brousí zuby na místo týmu USF1. Účast amerického týmu v letošním šampionátu F1 je v ohrožení. Schází finance, projekt opouští důležití lidé. Mezinárodní automobilová federace už se do situace vložila a snaží se stáji s potvrzeným místem na roštu pomoci. Zoran Stefanović se zatím stále nevzdává naděje, že dostane svůj Stefan GP do formule jedna už letos. Nadále pokračují přípravy, jako by měl tým start v Bahrajnu jistý. Šasi Stefan 01 už je připraveno a na tento týden bylo naplánované testování v portugalském Portimau. Kvůli zamítavému postoji Bridgestonu však k jízdám zřejmě nedojde. Výrobce pneumatik má smlouvu na obouvání účastníků šampionátu F1, a tím zatím Stefan GP není.„Teď nemůžeme testovat a stále se snažíme to nějak vyřešit. Nemáme pneumatiky a nebudeme testovat na těch, které nejsou vhodné pro jízdu v plné rychlosti. Musíme zjistit, jaké teď máme možnosti – ale rozhodně to musíme nějak vyřešit,“ řekl Stefanović novinářům Autosportu. Majitel vyčkávajícího týmu také potvrdil, že jejich jezdeckou dvojici by skutečně měli tvořit Kazuki Nakadžima a Jacques Villeneuve. „S Nakadžimou jsme už uzavřeli smlouvu, očekáváme dohodu s Villeneuvem. Myslím, že je to pro nás dobré rozhodnutí a pro něj to není nesmyslná nabídka.“ Stefan GP nyní může pouze čekat na vývoj v týmu USF1. První závod letošního ročníku královské disciplíny motorsportu se jede 14.března v Bahrajnu.
Jacques Villeneuve zpochybnil budoucnost Yukii Tsunody v Red Bullu po slabém začátku sezóny 2025. Podle něj Tsunodovy dosavadní výkony neodpovídají vysokým očekáváním týmu.
Charles Leclerc přiznal, že příchod Lewise Hamiltona do Ferrari mu otevřel nové obzory. Podle něj přinesl Hamilton do týmu jiný pohled na práci a závodění, který ho inspiruje.
George Russell zůstává bez smlouvy pro příští sezónu a jeho budoucnost u Mercedesu tak visí ve vzduchu. Tým mezitím nepřestává projevovat zájem o Maxe Verstappena, který je nadále jejich vysněnou posilou, i když má stále platný kontrakt u Red Bullu.
Carlos Sainz přiznal, že ho zpráva o příchodu Lewise Hamiltona do Ferrari v roce 2025 naprosto šokovala. Nejvíc ho však zaskočilo, že se to nedozvěděl od týmu, ale od kamaráda.
Uprostřed sezony se objevuje jedna z nejneočekávanějších statistik, která překvapuje fanoušky i odborníky. Tento údaj jasně ukazuje, jak nevyzpytatelná a napínavá letošní sezona je, a jak nečekané momenty mohou zásadně ovlivnit celkové pořadí.
Johnny Herbert míní, že o titul mistra světa F1 2025 rozhodne duševní síla a vývoj jezdců McLarenu. Podle něj bude klíčové, jak si Lando Norris a Oscar Piastri poradí se stále ostřejší týmovou rivalitou.
Martin Brundle si myslí, že s náhlým odchodem Christiana Hornera se šance Maxe Verstappena na setrvání v týmu Red Bull výrazně zvýšily. Podle něj může tato změna přinést Verstappenovi větší pocit stability a klidu.
Ari Luyendyk obdivuje talent i vyrovnanost Maxe Verstappena ve Formuli 1. Rád by ho jednou viděl závodit i v IndyCar, kde by podle něj mohl ukázat svou univerzálnost.
Šéf McLarenu Zak Brown nepovažoval odvolání Christiana Hornera z čela Red Bullu za žádné překvapení. Podle něj události směřovaly k tomuto kroku už delší dobu, a Brown tak naznačil, že situaci u konkurence bedlivě sledoval a vnímal známky napětí, které k rozhodnutí mohly vést.
Po suverénním vítězství ve Velké ceně Velké Británie McLaren rozhodně neusíná na vavřínech. Tým z Wokingu jasně naznačuje, že letošní forma není náhoda a do Belgie vyráží s cílem potvrdit, že patří mezi hlavní hráče sezony 2025 a nechce polevit ani po letní přestávce.
Juan Pablo Montoya označil konkrétní „moment hlouposti“, který podle něj ukončil kariéru Daniela Ricciarda ve Formuli 1. Tento okamžik podle něj stál Ricciarda šanci na návrat mezi nejlepší.
Alan Permane přiznal, že po svém jmenování šéfem týmu Racing Bulls pocítil mimo jiné i šok. Zkušený inženýr se tak nečekaně ujímá vedení ambiciózní sesterské stáje Red Bullu.