Tým Stefan GP musel odvolat testování naplánované na tento týden do Portugalska. Nepodařilo se mu sehnat pneumatiky pro závodní vůz. Tým zatím stále nemá potvrzené místo na roštu a Bridgestone mu proto neposkytl obutí.
Srbská stáj si brousí zuby na místo týmu USF1. Účast amerického týmu v letošním šampionátu F1 je v ohrožení. Schází finance, projekt opouští důležití lidé. Mezinárodní automobilová federace už se do situace vložila a snaží se stáji s potvrzeným místem na roštu pomoci. Zoran Stefanović se zatím stále nevzdává naděje, že dostane svůj Stefan GP do formule jedna už letos. Nadále pokračují přípravy, jako by měl tým start v Bahrajnu jistý. Šasi Stefan 01 už je připraveno a na tento týden bylo naplánované testování v portugalském Portimau. Kvůli zamítavému postoji Bridgestonu však k jízdám zřejmě nedojde. Výrobce pneumatik má smlouvu na obouvání účastníků šampionátu F1, a tím zatím Stefan GP není.„Teď nemůžeme testovat a stále se snažíme to nějak vyřešit. Nemáme pneumatiky a nebudeme testovat na těch, které nejsou vhodné pro jízdu v plné rychlosti. Musíme zjistit, jaké teď máme možnosti – ale rozhodně to musíme nějak vyřešit,“ řekl Stefanović novinářům Autosportu. Majitel vyčkávajícího týmu také potvrdil, že jejich jezdeckou dvojici by skutečně měli tvořit Kazuki Nakadžima a Jacques Villeneuve. „S Nakadžimou jsme už uzavřeli smlouvu, očekáváme dohodu s Villeneuvem. Myslím, že je to pro nás dobré rozhodnutí a pro něj to není nesmyslná nabídka.“ Stefan GP nyní může pouze čekat na vývoj v týmu USF1. První závod letošního ročníku královské disciplíny motorsportu se jede 14.března v Bahrajnu.
Williams po Monze stojí za Carlosem Sainzem, který projel cílem až na 11. místě, a zdůrazňuje potřebu týmové podpory. Šéf James Vowles věří, že se tým dokáže zlepšit v kvalifikaci a v Baku opět bodovat.
Damon Hill vtipně na adresu Mclarenu poznamenal, že se obává, že by po něm Renault mohl chtít, aby své vítězství na GP Itálie 1993 přenechal Alanu Prostovi. Jeho tehdejší týmový kolega totiž kvůli poruše motoru nedokončil závod a Hill zvítězil.
Šéf týmu Fred Vasseur věří, že Lewis Hamilton se ještě během sezony vrátí na pódiové umístění. Podle něj návrat Britovy radosti a motivace v Monze slibuje, že se sedminásobný mistr světa brzy znovu prosadí mezi nejlepšími.
Podle poradce Red Bullu se Max Verstappen znovu plně zapojil do Formule 1 díky rychlejšímu vozu, možnosti prosazovat vlastní nastavení a přesvědčivé výhře na Monze.
Christian Horner se po vítězství Maxe Verstappena v Monze ozval Martinu Brundlovi, aby ocenil jeho chladnokrevný výkon i práci celého týmu Red Bull.
Šéf Mercedesu Toto Wolff projevil výrazné rozhořčení nad výkonem svého týmu na Velké ceně Itálie. Podle něj výsledky nebyly podle očekávání a ukázaly, že tým má před sebou ještě mnoho práce, než bude konkurenceschopný na nejvyšší úrovni.
Max Verstappen se vyjádřil k týmovým příkazům McLarenu během Velké ceny Itálie. Čtyřnásobný mistr světa zdůraznil, že podobné situace nejsou jeho záležitostí a raději se soustředí na závod.
Na startu Velké ceny Itálie se Lando Norris a Max Verstappen utkali tvrdě o vedení. Norris kritizoval Verstappena za agresivní manévr, který ho donutil vyjet do trávy.
Jezdec Racing Bulls Liam Lawson označil incident s Yukim Tsunodou ve 30. kole v zatáčce č. 4 na Monze za ukázku tvrdého, ale férového závodění. Podle něj šlo o běžný kontakt v rámci souboje, bez jakéhokoli úmyslného zavinění.
Šéf Ferrari Fred Vasseur přiznal, že riskantní strategie overcutu pro Hamiltona během Velké ceny Itálie nevyšla kvůli nečekaně nízké degradaci pneumatik.
Nico Rosberg kritizoval týmovou režii McLarenu z konce Velké ceny Itálie, kdy byl Oscar Piastri požádán, aby pustil před sebe Landa Norrise. Podle něj by měl tým situaci vyjasnit, protože může ovlivnit vnitřní dynamiku i další spolupráci jezdců.
McLaren způsobil pozdvižení na GP Itálie, když tým dočasně vyměnil pozice Norrisovi a Piastrimu po pomalé zastávce Brita. Oba nakonec dojeli na pódiu, ale týmové instrukce ovlivnily konečné pořadí.