US F1 odvolalo plánované crash testy a také odřeklo několik rozhovorů. Nic zatím není jisté, ale stále více to vypadá, že tým na startu sezony v Bahrainu neuvidíme.
Stále ještě jsme neviděli kompletní šasi týmu a také ještě nebyl potvrzen žádný test před blížící se sezonou. Původně však auto mělo v únoru začít testovat na některé z amerických tratí. Podle The New York Times tým sužuje nedostatek peněz poté, co jim padlo partnerství s hlavním sponzorem.„Je to jednoduché, nepřišly peníze od sponzora, i když jsme s nimi počítali, to továrnu zastavilo. Jsou zde problémy s vyplácením mezd, placením závazků k dodavatelům, to je situace, ve které se momentálně nachází,“ řekl anonymní zdroj z týmu.Oficiálně tým zůstává potichu, i týmový boss, Peter Windsor, odmítá cokoliv komentovat. Hlavním sponzorem měl být Chad Hurley, provozovatel YouTube. Objevily si ovšem zvěsti, že i on se snaží domluvit s Camposem, který má alespoň hotový monopost od Dallary. Jediným oznámeným jezdcem týmu je Jose Maria Lopez, ten se již také začal poohlížet po jiném místě. Zdroj blízký Lopeze řekl pro argentinský tisk toto: „Možná, že je to tak lepší a Pechito (Lozez) skončí v lepším autě než US F1.“
Christian Horner se po vítězství Maxe Verstappena v Monze ozval Martinu Brundlovi, aby ocenil jeho chladnokrevný výkon i práci celého týmu Red Bull.
Šéf Mercedesu Toto Wolff projevil výrazné rozhořčení nad výkonem svého týmu na Velké ceně Itálie. Podle něj výsledky nebyly podle očekávání a ukázaly, že tým má před sebou ještě mnoho práce, než bude konkurenceschopný na nejvyšší úrovni.
Max Verstappen se vyjádřil k týmovým příkazům McLarenu během Velké ceny Itálie. Čtyřnásobný mistr světa zdůraznil, že podobné situace nejsou jeho záležitostí a raději se soustředí na závod.
Na startu Velké ceny Itálie se Lando Norris a Max Verstappen utkali tvrdě o vedení. Norris kritizoval Verstappena za agresivní manévr, který ho donutil vyjet do trávy.
Jezdec Racing Bulls Liam Lawson označil incident s Yukim Tsunodou ve 30. kole v zatáčce č. 4 na Monze za ukázku tvrdého, ale férového závodění. Podle něj šlo o běžný kontakt v rámci souboje, bez jakéhokoli úmyslného zavinění.
Šéf Ferrari Fred Vasseur přiznal, že riskantní strategie overcutu pro Hamiltona během Velké ceny Itálie nevyšla kvůli nečekaně nízké degradaci pneumatik.
Nico Rosberg kritizoval týmovou režii McLarenu z konce Velké ceny Itálie, kdy byl Oscar Piastri požádán, aby pustil před sebe Landa Norrise. Podle něj by měl tým situaci vyjasnit, protože může ovlivnit vnitřní dynamiku i další spolupráci jezdců.
McLaren způsobil pozdvižení na GP Itálie, když tým dočasně vyměnil pozice Norrisovi a Piastrimu po pomalé zastávce Brita. Oba nakonec dojeli na pódiu, ale týmové instrukce ovlivnily konečné pořadí.
Charles Leclerc dojel v Monze čtvrtý a přiznal, že Ferrari bude muset letos hledat vítězství v jiných závodech. Jeho hlavní naděje jsou Baku, Singapur a Las Vegas.
Po krátkém souboji s Landem Norrisem o vedení v úvodu Velké ceny Itálie převzal Max Verstappen vedení a bez větších potíží si dojel pro své třetí vítězství letošní sezony.
Kimi Antonelli prolomil svou kletbu z Monzy a po napínavé, ale čisté kvalifikaci se posunul na šestou pozici na startu díky Hamiltonovu trestu. Mladý Ital ukázal, že dokáže udržet nervy na uzdě a zvládnout tlak na legendární italské trati.
Fernando Alonso přiznal, že osmá pozice na startu v Monze je pro Aston Martin poněkud lichotivá a realisticky očekává, že se v neděli během závodu propadne zpět.