Šéf nového týmu Formule 1 - Campos Meta 1 - doufá, že se počátkem příštího týdne definitivně vyřeší otázka jejich budoucnosti.
Tým je kvůli svým finančním problémům předmětem intenzivních spekulací o tom, zda bude v Bahrajnu stát na startovním roštu prvního závodu či nikoliv.
Adrián Campos pracuje na řešení: "Budeme se snažit v pondělí vše vyřešit - lidé navykládají spoustu hloupostí. V některých věcech mají pravdu, v jiných ne. Velmi tvrdě pracujeme na tom, abychom v Bahrajnu byli."
Campos, kterým podepsal smlouvu se závodním pilotem Brunem Sennou, zatím nemůže potvrdil, zda při prvním závodu nebudou chybět. Není tajemstvím, že vede rozhovory se zakladatelem série A1GP Tonym Teixeirou o případném vstupu do týmu. Žel z mého pohledu se o moc dobrou zprávu nejedná, i kdyby Teixeira byl pro. Série A1GP v současnosti nefunguje a zakládající businessman má dost co dělat, aby uhradil své závazky, jež mu z pořádání těchto závodů vyplynuly. Podle Autosportu již smlouva s Teixeirou byla uzavřena, Campos to ale odmítl potvrdit: "Problém je, že vše, co nyní děláme, je důvěrného charakteru."
Na otázku ohledně svých zpožděných splátek italskému výrobci závodních vozů Dallara, s nimiž mají smlouvu na vyhotovení návrhu a výroby monopostu, Campos odpověděl: "Někdy splátku ve výši 7 mil. Eur (kolem 185 mil. Kč) uhradíme, jindy ty peníze nemáme. Snažíme se to vyřešit."
Popřel však zprávu, že Dallara s nimi rozvázala kontrakt a prodala vůz týmu Stefan GP, jenž se usilovně snaží vstoupit do F1. Srbský podnikatel a majitel tohoto týmu Zoran Stefanovič místo v letošním seriálu zajištěné nemá. "Dallara to (prodat monopost vyvíjený pro Campos) nemůže udělat - máme s nimi smlouvu," tvrdí Campos a vyvrací tak domněnku, že by je Stefanovič mohl odkupem plánů od Dallary vyšachovat. Výkonný ředitel Dallary Andrea Pontremoli se k této otázce zatím nevyjádřil.
Stefan GP si brousí zuby na start ještě do letošní sezóny - stále si dělají naděje na to, že buď Campos nebo USF1 do Bahrajnu nedorazí. Vozy pro letošní rok získali od Toyoty, do Bahrajnu již údajně vyslali první kontejner se svou techniku a navíc kontaktovali i bývalého pilota F1 Ralfa Schumachera, který kontakt se Stefanovičem potvrdil. Prohlásil, že Srb na něj učinil "dojem velmi seriózního a cílevědomého muže."
Šéf týmu USF1 Peter Windsor všechny opakovaně ujišťuje o tom, že oni na první závod rozhodně připraveni budou. Podaří se Camposu sehnat peníze a bude si muset Stefanovič ještě minimálně rok počkat? Odpovědi se dočkáme již brzy.
Jacques Villeneuve zpochybnil budoucnost Yukii Tsunody v Red Bullu po slabém začátku sezóny 2025. Podle něj Tsunodovy dosavadní výkony neodpovídají vysokým očekáváním týmu.
Charles Leclerc přiznal, že příchod Lewise Hamiltona do Ferrari mu otevřel nové obzory. Podle něj přinesl Hamilton do týmu jiný pohled na práci a závodění, který ho inspiruje.
George Russell zůstává bez smlouvy pro příští sezónu a jeho budoucnost u Mercedesu tak visí ve vzduchu. Tým mezitím nepřestává projevovat zájem o Maxe Verstappena, který je nadále jejich vysněnou posilou, i když má stále platný kontrakt u Red Bullu.
Carlos Sainz přiznal, že ho zpráva o příchodu Lewise Hamiltona do Ferrari v roce 2025 naprosto šokovala. Nejvíc ho však zaskočilo, že se to nedozvěděl od týmu, ale od kamaráda.
Uprostřed sezony se objevuje jedna z nejneočekávanějších statistik, která překvapuje fanoušky i odborníky. Tento údaj jasně ukazuje, jak nevyzpytatelná a napínavá letošní sezona je, a jak nečekané momenty mohou zásadně ovlivnit celkové pořadí.
Johnny Herbert míní, že o titul mistra světa F1 2025 rozhodne duševní síla a vývoj jezdců McLarenu. Podle něj bude klíčové, jak si Lando Norris a Oscar Piastri poradí se stále ostřejší týmovou rivalitou.
Martin Brundle si myslí, že s náhlým odchodem Christiana Hornera se šance Maxe Verstappena na setrvání v týmu Red Bull výrazně zvýšily. Podle něj může tato změna přinést Verstappenovi větší pocit stability a klidu.
Ari Luyendyk obdivuje talent i vyrovnanost Maxe Verstappena ve Formuli 1. Rád by ho jednou viděl závodit i v IndyCar, kde by podle něj mohl ukázat svou univerzálnost.
Šéf McLarenu Zak Brown nepovažoval odvolání Christiana Hornera z čela Red Bullu za žádné překvapení. Podle něj události směřovaly k tomuto kroku už delší dobu, a Brown tak naznačil, že situaci u konkurence bedlivě sledoval a vnímal známky napětí, které k rozhodnutí mohly vést.
Po suverénním vítězství ve Velké ceně Velké Británie McLaren rozhodně neusíná na vavřínech. Tým z Wokingu jasně naznačuje, že letošní forma není náhoda a do Belgie vyráží s cílem potvrdit, že patří mezi hlavní hráče sezony 2025 a nechce polevit ani po letní přestávce.
Juan Pablo Montoya označil konkrétní „moment hlouposti“, který podle něj ukončil kariéru Daniela Ricciarda ve Formuli 1. Tento okamžik podle něj stál Ricciarda šanci na návrat mezi nejlepší.
Alan Permane přiznal, že po svém jmenování šéfem týmu Racing Bulls pocítil mimo jiné i šok. Zkušený inženýr se tak nečekaně ujímá vedení ambiciózní sesterské stáje Red Bullu.