USF1 oznámil podpis smlouvy s argentinským pilotem jménem José María López. Ten má zkušenosti jak s cestovními vozy, tak i s formulemi, navíc s sebou do týmu přináší potřebný balík peněz.
27letý pilot byl v letech 2004 - 2006 členem programu Renaultu pro rozvoj mladých pilotů a v roce 2006 i oficiálním testovacím pilotem francouzského týmu. V roce 2004 skončil šestý ve Formuli 3000, další dva roky jezdil v GP2, kde končil v šampionátu na konci první desítky.
V roce 2008 zvítězil v domácím mistrovství silničních vozů a v následujícím roce tento titul také obhájil. Nastupoval i v dalších sériích: Turismo Carretera, Top Race V6 (kterou loni rovněž vyhrál) či ve vybraných závodech šampionátu FIA GT (zde za tým ACA Argentina).
Smlouva s novým americkým týmem Formule 1 byla oznámena včera v rezidenci argentinské prezidentky Cristiny Fernández de Kirchner, která při té příležitosti prohlásila: "Argentinská vláda má velkou radost z toho, že může stát v pozadí tohoto vzrušujícího projektu, a přeje Josému Maríovi a jeho týmu všechno nejlepší v sezóně 2010."
Samotný pilot řekl: "Je to pro mě, pro mou rodinu a pro argentinský lid vskutku památný den. Pro tento okamžik jsem pracoval většinu svého života a nemohu ani dostatečně poděkovat Peteru (Windsorovi) a Kenu (Andersonovi) za tuto příležitost. Nový tým F1 čelí mnoha výzvám, naším cílem je se s každým závodem zlepšovat a budovat základy, jež případně povedou tým k vítězstvím a titulům."
Peter Windsor (vlevo), Cristina Fernández de Kirchner a José María López
Christian Horner se po vítězství Maxe Verstappena v Monze ozval Martinu Brundlovi, aby ocenil jeho chladnokrevný výkon i práci celého týmu Red Bull.
Šéf Mercedesu Toto Wolff projevil výrazné rozhořčení nad výkonem svého týmu na Velké ceně Itálie. Podle něj výsledky nebyly podle očekávání a ukázaly, že tým má před sebou ještě mnoho práce, než bude konkurenceschopný na nejvyšší úrovni.
Max Verstappen se vyjádřil k týmovým příkazům McLarenu během Velké ceny Itálie. Čtyřnásobný mistr světa zdůraznil, že podobné situace nejsou jeho záležitostí a raději se soustředí na závod.
Na startu Velké ceny Itálie se Lando Norris a Max Verstappen utkali tvrdě o vedení. Norris kritizoval Verstappena za agresivní manévr, který ho donutil vyjet do trávy.
Jezdec Racing Bulls Liam Lawson označil incident s Yukim Tsunodou ve 30. kole v zatáčce č. 4 na Monze za ukázku tvrdého, ale férového závodění. Podle něj šlo o běžný kontakt v rámci souboje, bez jakéhokoli úmyslného zavinění.
Šéf Ferrari Fred Vasseur přiznal, že riskantní strategie overcutu pro Hamiltona během Velké ceny Itálie nevyšla kvůli nečekaně nízké degradaci pneumatik.
Nico Rosberg kritizoval týmovou režii McLarenu z konce Velké ceny Itálie, kdy byl Oscar Piastri požádán, aby pustil před sebe Landa Norrise. Podle něj by měl tým situaci vyjasnit, protože může ovlivnit vnitřní dynamiku i další spolupráci jezdců.
McLaren způsobil pozdvižení na GP Itálie, když tým dočasně vyměnil pozice Norrisovi a Piastrimu po pomalé zastávce Brita. Oba nakonec dojeli na pódiu, ale týmové instrukce ovlivnily konečné pořadí.
Charles Leclerc dojel v Monze čtvrtý a přiznal, že Ferrari bude muset letos hledat vítězství v jiných závodech. Jeho hlavní naděje jsou Baku, Singapur a Las Vegas.
Po krátkém souboji s Landem Norrisem o vedení v úvodu Velké ceny Itálie převzal Max Verstappen vedení a bez větších potíží si dojel pro své třetí vítězství letošní sezony.
Kimi Antonelli prolomil svou kletbu z Monzy a po napínavé, ale čisté kvalifikaci se posunul na šestou pozici na startu díky Hamiltonovu trestu. Mladý Ital ukázal, že dokáže udržet nervy na uzdě a zvládnout tlak na legendární italské trati.
Fernando Alonso přiznal, že osmá pozice na startu v Monze je pro Aston Martin poněkud lichotivá a realisticky očekává, že se v neděli během závodu propadne zpět.