USF1 oznámil podpis smlouvy s argentinským pilotem jménem José María López. Ten má zkušenosti jak s cestovními vozy, tak i s formulemi, navíc s sebou do týmu přináší potřebný balík peněz.
27letý pilot byl v letech 2004 - 2006 členem programu Renaultu pro rozvoj mladých pilotů a v roce 2006 i oficiálním testovacím pilotem francouzského týmu. V roce 2004 skončil šestý ve Formuli 3000, další dva roky jezdil v GP2, kde končil v šampionátu na konci první desítky.
V roce 2008 zvítězil v domácím mistrovství silničních vozů a v následujícím roce tento titul také obhájil. Nastupoval i v dalších sériích: Turismo Carretera, Top Race V6 (kterou loni rovněž vyhrál) či ve vybraných závodech šampionátu FIA GT (zde za tým ACA Argentina).
Smlouva s novým americkým týmem Formule 1 byla oznámena včera v rezidenci argentinské prezidentky Cristiny Fernández de Kirchner, která při té příležitosti prohlásila: "Argentinská vláda má velkou radost z toho, že může stát v pozadí tohoto vzrušujícího projektu, a přeje Josému Maríovi a jeho týmu všechno nejlepší v sezóně 2010."
Samotný pilot řekl: "Je to pro mě, pro mou rodinu a pro argentinský lid vskutku památný den. Pro tento okamžik jsem pracoval většinu svého života a nemohu ani dostatečně poděkovat Peteru (Windsorovi) a Kenu (Andersonovi) za tuto příležitost. Nový tým F1 čelí mnoha výzvám, naším cílem je se s každým závodem zlepšovat a budovat základy, jež případně povedou tým k vítězstvím a titulům."
Peter Windsor (vlevo), Cristina Fernández de Kirchner a José María López
Max Verstappen si v kvalifikaci na Velkou cenu Saúdské Arábie vychutnal „prostě nádherné“ odpoledne, když v dramatickém závěru vybojoval pole position. Přestože tréninky Red Bullu nedávaly velké naděje, Verstappen v rozhodujícím momentu vytěžil maximum a opět potvrdil své mistrovství.
Lewis Hamilton dál bojuje se svým Ferrari. Při tréninku v Saúdské Arábii zazněla v rádiové komunikaci slova, která znepokojila i experta Martina Brundla. Britský jezdec čelí dalším technickým potížím, které zastiňují jeho přechod do nové stáje.
Ferrari a Lewis Hamilton čelili problémům se zahříváním pneumatik během tréninku na Velkou cenu Saúdské Arábie, což naznačuje, že mají před sebou náročnou práci. Tým a jezdec se potýkali s hledáním správného nastavení pro optimální výkon, což naznačuje dlouhou cestu k vyřešení těchto potíží.
Lando Norris ovládl závěrečný trénink před Velkou cenou Saúdské Arábie a potvrdil skvělou formu McLarenu. Tým z Wokingu tak před kvalifikací ukázal, že bude vážným kandidátem na nejvyšší příčky.
Max Verstappen varoval, že i když Red Bull během Velké ceny Saúdské Arábie učinil malý pokrok, tým se stále nachází daleko od vyřešení svých problémů. Přestože se na první pohled zdálo, že tým učinil krok vpřed, holandský šampion zdůraznil, že zbývá mnoho výzev, které je třeba překonat.
Zak Brown popsal, jak McLaren prošel hlubokou proměnou, kdy bylo nutné změnit strukturu i týmovou mentalitu. Díky odhodlanému vedení a trpělivé práci se McLaren vrátil mezi špičku a v sezoně 2024 získal titul mistrů konstruktérů.
Během pátečních tréninků Albon označil incident s Lewisem Hamiltonem za potenciálně nebezpečný. Jezdec Ferrari poté předstoupil před komisaře, aby situaci obhájil ze svého pohledu.
Lando Norris v barvách stáje McLaren udával tón druhému volnému tréninku na Velkou cenu Saúdské Arábie, který se v pátek odehrál v Džiddě. Mladý Brit předvedl na tamním městském okruhu vynikající výkon a stanovil nejrychlejší čas dne, čímž potvrdil, že s ním bude třeba v dalším průběhu víkendu vážně počítat.
Pierre Gasly se ukázal jako nejrychlejší jezdec na začátku víkendového programu Velké ceny Saúdské Arábie, když se první den závodního víkendu dostal na vrchol časových tabulek.
Lewis Hamilton je přesvědčen, že Formule 1 by měla zůstat tvrdým a náročným sportem. Místo spoléhání na chladicí systémy se proto soustředí na lepší fyzickou přípravu, která podle něj patří k pravému závodnickému duchu.
George Russell vyjádřil pochopení pro spekulace, že by Mercedes rád získal Maxe Verstappena. Podle něj je naprosto logické, že tým usiluje o nejlepšího jezdce současné generace, pokud se naskytne taková příležitost.
Yuki Tsunoda přiznává, že se za volantem náročného RB21 zatím necítí jistě ani uvolněně. Přesto dál pracuje na tom, aby lépe pochopil chování vozu a získal plnou kontrolu.