Stefan GP hodlá financovat své plány na testování díky programu rozvoje mladých talentů, jenž nováčkům zajistí potřebné zkušenosti a odjeté kilometry, samotnému týmu pak peníze.
Tým ze Srbska stále usiluje o získání místa v příští sezóně. Jeho šance jsou však minimální, proto podepsali předběžnou dohodu s bývalým závodním týmem Toyoty o využití jejich vozů a dalšího zázemí.
Ačkoli detaily nechtějí před oficiálním představením stáje koncem ledna zveřejňovat, její majitel Zoran Stefanovič prozradil, že se chystají rozběhnout rozsáhlý testovací program.
Testování je během sezóny ve Formuli 1 striktně zakázáno - protože však Stefan GP nebude účastníkem šampionátu, bude se moci naplno věnovat testování, se kterým hodlají obchodovat - ostatní týmy či piloti si u nich budou moci zkušební jízdy zaplatit a také bez problémů vykonat.
"Nováčkům a týmům, jež budou během sezóny měnit své jezdce, nabídneme šanci testovan náš vůz - piloti tak budou moci získat zkušenosti. Byla by to čistě obchodní záležitost," odhaluje Stefanovič svůj podnikatelský záměr.
Rovněž prohlásil, že jejich první vůz, který vychází vozu Toyoty TF110 vyvíjeného pro sezónu 2010, minulý týden úspěšně prošel crash testy FIA. Vývojáři však přišli na ještě efektivnější řešení, které by jim umožnilo odlehčit zadní část vozu, proto tyto testy zřejmě podstoupit ještě jednou.
Williams po Monze stojí za Carlosem Sainzem, který projel cílem až na 11. místě, a zdůrazňuje potřebu týmové podpory. Šéf James Vowles věří, že se tým dokáže zlepšit v kvalifikaci a v Baku opět bodovat.
Damon Hill vtipně na adresu Mclarenu poznamenal, že se obává, že by po něm Renault mohl chtít, aby své vítězství na GP Itálie 1993 přenechal Alanu Prostovi. Jeho tehdejší týmový kolega totiž kvůli poruše motoru nedokončil závod a Hill zvítězil.
Šéf týmu Fred Vasseur věří, že Lewis Hamilton se ještě během sezony vrátí na pódiové umístění. Podle něj návrat Britovy radosti a motivace v Monze slibuje, že se sedminásobný mistr světa brzy znovu prosadí mezi nejlepšími.
Podle poradce Red Bullu se Max Verstappen znovu plně zapojil do Formule 1 díky rychlejšímu vozu, možnosti prosazovat vlastní nastavení a přesvědčivé výhře na Monze.
Christian Horner se po vítězství Maxe Verstappena v Monze ozval Martinu Brundlovi, aby ocenil jeho chladnokrevný výkon i práci celého týmu Red Bull.
Šéf Mercedesu Toto Wolff projevil výrazné rozhořčení nad výkonem svého týmu na Velké ceně Itálie. Podle něj výsledky nebyly podle očekávání a ukázaly, že tým má před sebou ještě mnoho práce, než bude konkurenceschopný na nejvyšší úrovni.
Max Verstappen se vyjádřil k týmovým příkazům McLarenu během Velké ceny Itálie. Čtyřnásobný mistr světa zdůraznil, že podobné situace nejsou jeho záležitostí a raději se soustředí na závod.
Na startu Velké ceny Itálie se Lando Norris a Max Verstappen utkali tvrdě o vedení. Norris kritizoval Verstappena za agresivní manévr, který ho donutil vyjet do trávy.
Jezdec Racing Bulls Liam Lawson označil incident s Yukim Tsunodou ve 30. kole v zatáčce č. 4 na Monze za ukázku tvrdého, ale férového závodění. Podle něj šlo o běžný kontakt v rámci souboje, bez jakéhokoli úmyslného zavinění.
Šéf Ferrari Fred Vasseur přiznal, že riskantní strategie overcutu pro Hamiltona během Velké ceny Itálie nevyšla kvůli nečekaně nízké degradaci pneumatik.
Nico Rosberg kritizoval týmovou režii McLarenu z konce Velké ceny Itálie, kdy byl Oscar Piastri požádán, aby pustil před sebe Landa Norrise. Podle něj by měl tým situaci vyjasnit, protože může ovlivnit vnitřní dynamiku i další spolupráci jezdců.
McLaren způsobil pozdvižení na GP Itálie, když tým dočasně vyměnil pozice Norrisovi a Piastrimu po pomalé zastávce Brita. Oba nakonec dojeli na pódiu, ale týmové instrukce ovlivnily konečné pořadí.