Stefan GP hodlá financovat své plány na testování díky programu rozvoje mladých talentů, jenž nováčkům zajistí potřebné zkušenosti a odjeté kilometry, samotnému týmu pak peníze.
Tým ze Srbska stále usiluje o získání místa v příští sezóně. Jeho šance jsou však minimální, proto podepsali předběžnou dohodu s bývalým závodním týmem Toyoty o využití jejich vozů a dalšího zázemí.
Ačkoli detaily nechtějí před oficiálním představením stáje koncem ledna zveřejňovat, její majitel Zoran Stefanovič prozradil, že se chystají rozběhnout rozsáhlý testovací program.
Testování je během sezóny ve Formuli 1 striktně zakázáno - protože však Stefan GP nebude účastníkem šampionátu, bude se moci naplno věnovat testování, se kterým hodlají obchodovat - ostatní týmy či piloti si u nich budou moci zkušební jízdy zaplatit a také bez problémů vykonat.
"Nováčkům a týmům, jež budou během sezóny měnit své jezdce, nabídneme šanci testovan náš vůz - piloti tak budou moci získat zkušenosti. Byla by to čistě obchodní záležitost," odhaluje Stefanovič svůj podnikatelský záměr.
Rovněž prohlásil, že jejich první vůz, který vychází vozu Toyoty TF110 vyvíjeného pro sezónu 2010, minulý týden úspěšně prošel crash testy FIA. Vývojáři však přišli na ještě efektivnější řešení, které by jim umožnilo odlehčit zadní část vozu, proto tyto testy zřejmě podstoupit ještě jednou.
Jacques Villeneuve zpochybnil budoucnost Yukii Tsunody v Red Bullu po slabém začátku sezóny 2025. Podle něj Tsunodovy dosavadní výkony neodpovídají vysokým očekáváním týmu.
Charles Leclerc přiznal, že příchod Lewise Hamiltona do Ferrari mu otevřel nové obzory. Podle něj přinesl Hamilton do týmu jiný pohled na práci a závodění, který ho inspiruje.
George Russell zůstává bez smlouvy pro příští sezónu a jeho budoucnost u Mercedesu tak visí ve vzduchu. Tým mezitím nepřestává projevovat zájem o Maxe Verstappena, který je nadále jejich vysněnou posilou, i když má stále platný kontrakt u Red Bullu.
Carlos Sainz přiznal, že ho zpráva o příchodu Lewise Hamiltona do Ferrari v roce 2025 naprosto šokovala. Nejvíc ho však zaskočilo, že se to nedozvěděl od týmu, ale od kamaráda.
Uprostřed sezony se objevuje jedna z nejneočekávanějších statistik, která překvapuje fanoušky i odborníky. Tento údaj jasně ukazuje, jak nevyzpytatelná a napínavá letošní sezona je, a jak nečekané momenty mohou zásadně ovlivnit celkové pořadí.
Johnny Herbert míní, že o titul mistra světa F1 2025 rozhodne duševní síla a vývoj jezdců McLarenu. Podle něj bude klíčové, jak si Lando Norris a Oscar Piastri poradí se stále ostřejší týmovou rivalitou.
Martin Brundle si myslí, že s náhlým odchodem Christiana Hornera se šance Maxe Verstappena na setrvání v týmu Red Bull výrazně zvýšily. Podle něj může tato změna přinést Verstappenovi větší pocit stability a klidu.
Ari Luyendyk obdivuje talent i vyrovnanost Maxe Verstappena ve Formuli 1. Rád by ho jednou viděl závodit i v IndyCar, kde by podle něj mohl ukázat svou univerzálnost.
Šéf McLarenu Zak Brown nepovažoval odvolání Christiana Hornera z čela Red Bullu za žádné překvapení. Podle něj události směřovaly k tomuto kroku už delší dobu, a Brown tak naznačil, že situaci u konkurence bedlivě sledoval a vnímal známky napětí, které k rozhodnutí mohly vést.
Po suverénním vítězství ve Velké ceně Velké Británie McLaren rozhodně neusíná na vavřínech. Tým z Wokingu jasně naznačuje, že letošní forma není náhoda a do Belgie vyráží s cílem potvrdit, že patří mezi hlavní hráče sezony 2025 a nechce polevit ani po letní přestávce.
Juan Pablo Montoya označil konkrétní „moment hlouposti“, který podle něj ukončil kariéru Daniela Ricciarda ve Formuli 1. Tento okamžik podle něj stál Ricciarda šanci na návrat mezi nejlepší.
Alan Permane přiznal, že po svém jmenování šéfem týmu Racing Bulls pocítil mimo jiné i šok. Zkušený inženýr se tak nečekaně ujímá vedení ambiciózní sesterské stáje Red Bullu.