Další nováček příštího ročníku Formule 1 - americká stáj USF1 - očekává, že svůj vůz budou mít do ledna hotov.
Podle jednoho z majitelů stáje Kena Andersona pokračují konstrukční práce dle plánu a do březnového startu nové sezóny v Bahrajnu příští rok bude vše připraveno.
"Naše centrála už je kompletní a plně funkční, závodní vůz 2010 je již připravován. Postupujeme podle plánu - počátkem listopadu bychom chtěli začít s prvovýrobou a dokončen by měl být před testy v lednu 2010," uvádí Anderson.
Tým měl zatím napilno se sháněním zkušených lidí. Určitou část personálu USF1 pochází z jiných týmů F1. "Budování týmu a prvotřídní továrny stále pokračuje, ale jsme oproti plánu o něco napřed a již se moc těšíme na závodění příští rok."
Američané jej pilotovat zřejmě nebudou
Na jezdecké složení je stále ještě brzy, ale plány na získání amerických pilotů zřejmě vezmou za své. Peter Windsor prohlásil: "Chtěli bychom dát šanci aspoň jednomu Američanovi, ale málokdo z nich má superlicenci."
Na americké půdě věru není moc z čeho vybírat. Danica Patrick zájem nemá, spekuluje se o Jonathanu Summertonovi, jenž úspěšně bojuje v A1GP a během víkendu by mohl získat titul ve Formuli Atlantic na okruhu Laguna Seca. V hledáčku je i mistr Indy Lights série John R. Hildebrand.
"Pokud se nám nepodaří získat Američana, tak budeme určitě podporovat program pro mladé americké piloty. Budeme se jim snažit pomoci dostats se do Formule BMW v Evropě, Formule Ford 2000 u nás v USA nebo do GP2 - ta je sice drahá, ale věřím, že se nám podaři sehnat dost peněz a naplnit náš záměr," pokračuje Windsor.
"Potřebujeme aspoň jednoho zkušeného pilota. V naší první sezóně potřebujeme někoho, kdo by dokázal pomoci s vývojem vozu. K dispozici je nyní dostatek kvalitních pilotů - například talentovaní Anthony Davidson, Jamie Green či Gary Paffett, jenž nikdy nedostal šanci, což je mrzuté."
Lando Norris předvedl v Mexiku výkon, který znovu potvrdil jeho skvělou formu i rostoucí sebevědomí. V náročných podmínkách zvládl závod s chladnou hlavou.
Šéf McLarenu Andrea Stella uvedl, že Oscar Piastri v sobotní kvalifikaci ztrácel v každé zatáčce několik milisekund.
Lewis Hamilton si zajistil silné místo na startu kvalifikace a je připraven k nedělnímu závodu s odhodláním. Brit slibuje agresivní přístup na trati a soustředí se na každý detail, aby využil svůj potenciál.
Max Verstappen po kvalifikaci v Mexiku přiznal zklamání z nedostatku přilnavosti a rovnováhy svého Red Bullu. Tyto problémy mu zabránily držet krok s McLareny a zkomplikovaly jeho boj o titul.
Lando Norris si v Mexiku připsal možná nejcennější pole position své dosavadní kariéry. Britský jezdec McLarenu zajel mistrovské kolo, kterým jasně převýšil jak týmového kolegu Oscara Piastriho, tak i dosud dominantního Maxe Verstappena.
Max Verstappen předvedl působivý výkon ve druhém tréninku, ovšem dlouhodobé tempo Red Bullu na okruhu v Mexico City zůstávalo znepokojivě slabé.
Během pátku v Mexico City se udála nečekaná situace, která zaujala fanoušky. George Russell si našel originální způsob, jak si užít závodní atmosféru a pobavit fanoušky po celém světě.
Druhý volný trénink v Mexico City přinesl napínavé momenty a technické komplikace několika jezdců. Závěr ukázal vyrovnanou konkurenci a naznačil, že nadcházející závod bude velmi zajímavý.
Charles Leclerc zahájil víkend v Mexiku nejrychlejším časem v prvním volném tréninku na okruhu v Mexico City. Mezi nováčky se nejlépe předvedl Arvid Lindblad, který zazářil jako nejrychlejší z debutantů.
Lewis Hamilton se zaměřuje na zlepšení svého výkonu v závěru sezóny a hledá způsoby, jak z vozu Ferrari dostat co nejvíce.
Max Verstappen po vítězství v Austinu promluvil o svém návratu navrhlo, kterému málokdo věřil.
Jenson Button otevřeně hovoří o psychickém nastavení obou pilotů McLarenu a rozebírá, kdo má momentálně navrch v souboji o formu do konce sezony.