Včera se objevily zprávy o tom, že velký návrat do Formule 1 chystá jeden z bývalých mistrů světa - Jacques Villeneuve. Podle nich by měl v roce 2010 závodit za USF1.
Francouzský Kanaďan je mimo F1 už déle než tři roky, za tu dobu zkoušel závodit v různých sérií, včetně amerických NASCAR a Speedcar. Po F1 se mu, jak se několikrát nechal slyšet, docela stýská a kdyby se mu naskytla příležitost k návratu, okamžitě by ji využil. "Jsem závodník a vždycky jím budu. To je důvod, proč pokukuji po F1. Ježdění je jediná věc, která mě zajímá," řekl pro Autosprint. Německý Sport Bild z toho vydedukoval senzační správu - mistr světa F1 z roku 1997 se chystá podepsat smlouvu s USF1, za který bude nastupovat v příští sezóně. Pár hodin Villeneuve tyto zprávy na Auto123.com popřel: "Není to vůbec pravda. Ani jsem nikomu z toho časopisu neposkytl rozhovor. Nikdo z USF1 mě nekontaktoval." Dodal, že měl jen stručný rozhovor s ředitelem týmu Peterem Windsorem. Ten nesmyslnost celé záležitosti potvrdil: "Jacques má absolutní pravdu. Prohodili jsme spolu pár slov v Monaku, od té doby jsme spolu neměli příležitost znovu hovořit."
Pravdou nicméně zůstává, že by se Villeneuve do F1 rád vrátil: "Co jsem jasně řekl před několika týdny bylo, že se pokusím o návrat do Formule 1, ale mé šance jsou mizivé." Kanaďan se o víkendu zúčastní 24hodinovky ve Spa. Hodlá ovšem navštívit i Maďarsko, kde bych chtěl pokračovat ve vyjednávání o svém návratu.
George Russell stojí před klíčovým momentem své kariéry, protože jeho smlouva s Mercedesem vyprší už na konci této sezony. Zatímco britský závodník řeší svou budoucnost, Mercedes intenzivně usiluje o podpis Maxe Verstappena, což přidává do celého příběhu ještě větší napětí a nejistotu ohledně dalšího složení týmu.
Lance Stroll ostře kritizoval nová pravidla, která vstoupí v platnost ve Formuli 1 v příští sezoně. Podle něj mohou změny přinést více problémů než užitku.
Lewis Hamilton věří, že tentokrát prolomí své nestálé výsledky na Velké ceně Belgie. Mezitím Ferrari chystá významné technické vylepšení, které by mohlo výrazně ovlivnit boj o čelní příčky.
Jenson Button ocenil Maxe Verstappena za to, jak dokáže dostat maximum z náročného vozu RB21. Podle něj je to důkaz výjimečného jezdeckého talentu, který Verstappena odlišuje od ostatních.
Pokud Max Verstappen přestoupí k Mercedesu, Carlos Sainz by mohl zamířit do Red Bullu. Na jeho místo ve Williamsu by pak přišel Kimi Antonelli.
Adrian Newey potvrdil, že se naplno ponořil do vývoje klíčových konstrukčních částí monopostu Aston Martin pro revoluční sezonu 2026. Legendární konstruktér se v těchto týdnech soustředí na architekturu vozu, která položí základy budoucí konkurenceschopnosti stáje v nové éře Formule 1.
Max Verstappen se těší na spolupráci s Laurentem Mekiesem, který od Velké ceny Belgie převezme roli nového šéfa týmu Red Bull. Verstappen věří, že Mekies přinese týmu novou energii a pomůže mu dosáhnout dalších úspěchů.
Dodavatel pneumatik testuje nový „mezistupeň“ mezi střední a tvrdou směsí, aby zkomplikoval strategické volby týmů. Nevyzpytatelné počasí ale může tento plán výrazně narušit.
Italský veterán F1 Riccardo Patrese rozvířil vody paddocku překvapivým prohlášením na adresu svého někdejšího šéfa z týmu Benetton. Jeho slova naznačují, že zákulisí tehdejších událostí možná nebylo tak průhledné, jak se dosud zdálo.
Ferrari otestovalo nové zadní zavěšení na SF-25 během natáčecího dne v Mugellu, kde za volant usedli Hamilton a Leclerc. Oba však po jízdách uvedli, že v chování vozu nezaznamenali výraznou změnu.
Jacques Villeneuve zpochybnil budoucnost Yukii Tsunody v Red Bullu po slabém začátku sezóny 2025. Podle něj Tsunodovy dosavadní výkony neodpovídají vysokým očekáváním týmu.
Charles Leclerc přiznal, že příchod Lewise Hamiltona do Ferrari mu otevřel nové obzory. Podle něj přinesl Hamilton do týmu jiný pohled na práci a závodění, který ho inspiruje.