Druhý trénink v Singapuru ovládlo opět Ferrari, jezdci si jen prohodili pozice. Sainze s Leclercem doplnil na pomyslných stupních vítězů George Russell. Problémy potkaly Albona i oba Red Bully.
Umělé osvětlení ozářilo okruh v Singapuru a druhý volný trénink mohl začít. S teplotami pohybujícími se okolo 30 °C se potýkala celá dvacítka jezdců včetně Logana Sargeanta, který stanovil časový benchmark v hodnotě 1:36,897. Williams navíc nejen tento víkend zvolil speciální design inspirovaný hlavním partnerem Gulf - naposledy jsme mohli obdobné zbarvení vidět na vozech McLaren u příležitosti VC Monaka 2021.
BOLDER THAN BOLD 😍Here's your #GulfxWilliams livery for Singapore, Japan and Qatar! 🤩 pic.twitter.com/h961CO005T
— Williams Racing (@WilliamsRacing) September 14, 2023Po nějaké chvíli už ale na trati kroužil pouze jeden Williams - důvodem byl technický problém u Alexe Albona. Sám jezdec reportoval problémy s výkonem a byl zavolán zpět do boxů.
O nejrychlejší časy se hlásili už od začátku jezdci Ferrari. Dobrá kola zajížděli i Cunoda s Lawsonem. Se svým monopostem se ale trápil Verstappen, který byl po 20 minutách na devátém místě se ztrátou čítající více než vteřinu na Charlese Leclerca.
Ferrari dokázalo ještě zrychlit a nejrychlejší čas 1:32,120 svítil u kolonky Carlose Sainze. Jeho týmový kolega Charles Leclerc byl pomalejší jen v řádech tisícin. Ovšem ostatní jezdci se začali přibližovat - Russell, Alonso a Hamilton.
Stále se ale nedařilo Red Bullu - i Sergio Pérez si stěžoval na svůj vůz, přesněji na zadní část monopostu RB19.
V závěru tréninkových jízd již probíhaly simulace závodního tempa, tudíž se výsledky již neměnily a Ferrari bylo opět nejrychlejší.
Christian Horner při Velké ceně Velké Británie otevřeně přirovnal Red Bull k Ferrari, což získalo nový rozměr poté, co byl sám nečekaně odvolán z vedení týmu Red Bull.
Alain Prost přiznal, že významně pomohl Oscaru Piastrimu na začátku jeho kariéry. Nyní ho podporuje v souboji o titul v roce 2025 proti týmovému kolegovi Landu Norrisovi.
Fernando Alonso přiznal, že celý tým Aston Martin se učí od Adriana Neweyho, který přináší širší pohled na to, jak by měl tým fungovat. Podle něj nejde jen o techniku, ale o komplexní přístup k práci celé organizace.
Šampion Super Formule Sho Tsuboi a rezervní jezdec Haasu Ryo Hirakawa otestují vůz VF-23 během testu TPC na okruhu Fuji. Pro oba Japonce půjde o cennou příležitost ukázat se v technice F1 na domácí trati.
Na Festivalu rychlosti v Goodwoodu došlo k neobvyklé nehodě ikonického vozu, se kterým Sebastian Vettel získal titul mistra světa. Incident se obešel bez zranění.
Aston Martin spustil v červnu 2025 vlastní jezdeckou akademii. Cílem programu je vychovávat nové talenty pro budoucnost motorsportu, včetně Formule 1.
McLaren zatím nepolevuje a směřuje k snadnému obhájení titulu v Poháru konstruktérů. Tato sezona se rýsuje jako jedna z nejpřevratnějších a nejdominantnějších kapitol v historii F1.
Toto Wolff přiznává, že ne vždy souhlasil se stylem vedení FIA pod Mohammedem Ben Sulayemem. Uznává však, že jeho pevný postoj přinesl sportu určité výhody.
Odvolání Christiana Hornera z čela Red Bullu zasáhlo svět Formule 1 jako blesk z čistého nebe. Po letech úspěchů a dominance tak tým náhle ztrácí jednu ze svých klíčových postav.
Lewis Hamilton nedávno provedl zásadní změnu, která mu má pomoci lépe se adaptovat v novém týmu Ferrari. Tento krok je součástí jeho snahy urychlit proces zapracování a dosáhnout co nejrychlejšího zlepšení ve výkonech během sezóny.
Lewis Hamilton zhodnotil velký balíček vylepšení Ferrari v Rakousku jako krok vpřed, ale nikoli zásadní průlom. Podle něj Scuderia stále ztrácí na nejlepší týmy, zejména v závodním tempu.
Odchod Christiana Hornera z Red Bullu překvapil jak fanoušky, tak celý paddock. Brzy se však objevily teorie, že za jeho náhlým koncem stojí vnitřní napětí uvnitř týmu.