Nyck De Vries nepodává dobré výkony a podle mnoha indicií bude v monopostu AlphaTauri brzy nahrazen. Myslí si to také uznávaný novinář Ted Kravitz.
„Myslím, že De Vriesovy dny u AlphaTauri jsou sečteny," prohlásil Kravitz v Rakousku. Pravda je taková, že De Vries rozhodně nepodává výkony, jaké by se od něj očekávaly. Ve srovnání s týmovým kolegou Jukim Cunodou poměrně výrazně zaostává.
Navíc Helmut Marko nemá problém vyměnit jezdce během sezony. Příklad Pierre Gaslyho a Alexe Albona je více než výmluvný. O nespokojenosti Marka a spol. svědčí také skutečnost, že De Vries byl v poslední době podroben poměrně výrazné veřejné kritice.
Holanďana by v kokpitu AlphaTauri mohl nahradit Daniel Ricciardo, který působí u Red Bullu jakožto rezervní jezdec. Takový scénář ale Ted Kravitz neočekává a předkládá jiného kandidáta. „Šanci dostane Liam Lawson. Je dalším v žebříčku pilotů Red Bullu a v Rakousku byl přítomen na okruhu. Vezměte si z toho, co chcete," hlásí Kravitz.
Naopak ke změně prý nedojde u Red Bullu. „Všechno nasvědčuje tomu, že Pérez u týmu zůstane i příští rok. Ricciardo si tedy bude muset na svou šanci počkat," domnívá se žurnalista.
Lewis Hamilton promluvil o svých plánech do budoucna a možné době odchodu z Formule 1. S nadsázkou přiznal, že se při rozhodování o ukončení kariéry možná nechá vést tím, jak dlouho bude na trati stále aktivní jeho rival Fernando Alonso.
George Russell nebude před Velkou cenou Ázerbájdžánu plnit své mediální povinnosti. Všechny rozhovory a tiskové aktivity tak v Baku zůstanou na jeho týmovém kolegovi Kimim Antonellim.
Zak Brown naznačil, že spolupráce Maxe Verstappena s McLarenem v budoucnu není vyloučená, zejména po návratu týmu do vytrvalostních závodů v roce 2027.
Max Verstappen překvapil svět Formule 1 vítězstvím v Monze, ale podle Ralfa Schumachera nebude mít jednoduchou cestu k dalšímu úspěchu v Ázerbájdžánu, a to ani McLaren.
Zak Brown naznačil, že Lando Norris a Oscar Piastri by v budoucnu mohli reprezentovat McLaren i na legendárních 24 hodinách Le Mans.
Pro Lewise Hamiltona se po slabších začátcích sezony začíná rýsovat světlo na konci tunelu. Lepší výkony během Velkých cen Nizozemska a Itálie naznačují, že britský závodník začíná nacházet rytmus a konkurenceschopnost vozu.
Ralf Schumacher naznačil, že by se Toto Wolff měl blíže podívat na smlouvu Carlose Sainze a její podmínky. Důvodem je slabší výkon Kimiho Antonelliho v Monze, který Wolff označil za „nevýrazný“ a který znovu vyvolal debatu o budoucí jezdecké sestavě Mercedesu.
Fernando Alonso odstoupil z italské Grand Prix z boje o sedmé místo poté, co na prvním kole nálet štěrku poškodil zavěšení jeho Aston Martinu. Tým uvedl, že právě tento incident nakonec vedl k jeho odstoupení ze závodu.
Jacques Villeneuve zdůraznil, že druhý pilot Red Bullu musí auto přizpůsobit svému stylu a poskytovat přesnou technickou zpětnou vazbu. Úspěch podle něj nespočívá v kopírování Verstappena, ale v samostatnosti a práci na nastavení vozu.
Formule 1 představila šest okruhů, na kterých se v roce 2026 pojedou sprintové závody. Do kalendáře se vrací Silverstone, naposledy se představí Zandvoort a poprvé se sprint pojede v Montrealu a Singapuru.
David Coulthard nevěří Hamiltonovu tvrzení, že je pro něj Ferrari zatím neznámé. Podle něj jsou základy vozu stejné a sedminásobný mistr světa by se měl dokázat přizpůsobit bez hledání výmluv.
Carlos Sainz označil znovuvybudování Williamsu na vítězný tým za svůj „životní projekt“ a zdůraznil, že je připraven do toho vložit vše. Jeho cílem není jen osobní úspěch, ale návrat celé stáje mezi nejlepší v F1.