AUSTIN: První trénink mu vyšel, ve druhém se trápil a dokonce prohrál i s Danielem Ricciardem. Po skončení označil za příčinu svých potíží "katastrofální" brzdy. Rovněž vyslovil přesvědčení, že pro dnešek už bude vše v pořádku.
Zatímco v prvním tréninku si Hamilton vyjel náskok 0,315 vteřiny před Rosbergem, v druhém se karta otočila - obhájce titulu ztrácel na svého týmového kolegu 0,291 vteřiny, ovšem do tohoto odstupu se vešel ještě Red Bull Daniela Ricciarda. Jako důvod neuspokojivého výsledku uvedl Hamilton problémy s brzdami.
"Měl jsem nějaké potíže s bržděním ve druhém tréninku, takže jsem ztratil dost času. První trénink byl docela dobrý, pro druhý jsme udělali nějaké změny, které funguvaly, ale také začal mít problémy s brzdným systémem, takže doufám, že už byla tato věc odstraněna. S druhým tréninkem jsem nebyl spokojen, pár obecných změn vedlo k jistému zlepšení, ale nové nastavení brzd bylo prostě katastrofální, musel jsem se pokusit dokončit kolo, aniž bych se otočil. Musíme s tím něco udělat," volá po nápravě Hamilton.
S ohledem na povahu trati v Austinu je trojnásobný mistr světa přesvědčen, že zde Mercedes žádnou velku převahu neukáže. Věří však, že se prosadí především díky poznatkům ohledně pneumatik, které nabyl v pátek.
"Myslím, že Red Bull bude tento víkend velmi rychlý, opravdu tomu vše nasvědčuje, takže to bude boj. Myslím, že náš odstup bude víc vidět v kvalifikaci, ale oni rozhodně nezůstanou nijak zvlášť pozadu. Pro mě je opravdu dobrá superměkká směs. Poměrně dost vydrží a nepředstavovala pro nás takové problémy jako pro naše některé soupeře. Je rychlejší, takže se dá předpokládat, že na nich většina začne - uvidíme, jak dlouhý bude jejich první stint," uvažuje o nedělní strategii Hamilton.
Ralf Schumacher uvedl, že Jos Verstappen mu v soukromí přiznal, jak náročné je pro tým optimalizovat vůz a jeho pneumatiky. Podle jeho slov jde stále o složitý proces, který vyžaduje další práci a ladění.
Po náročném víkendu v Brazílii, který Ferrari posunul za Mercedes a Red Bull, hledal šéf týmu Fred Vasseur i přes nepříznivý výsledek pozitivní momenty.
Navzdory obrovské kritice Lando Norris ve Velké ceně Brazílie dokázal, že je připraven bojovat o titul mistra světa.
Před posledními třemi závody sezony je boj o druhé místo v Poháru konstruktérů stále velmi vyrovnaný. Mercedes, Red Bull a Ferrari dělí jen 36 bodů a po Elkannově ostrém vzkazu je jasné, že si italský tým nemůže dovolit žádné další zaváhání.
Laurent Mekies přiblížil strategii Red Bullu během brazilského víkendu, kdy tým zvolil odvážné nastavení vozu.
Charles Leclerc po závodě v Brazílii nešetřil zklamáním a kriticky zhodnotil incident, který ukončil jeho nadějný víkend.
Max Verstappen po závodě ocenil tým Red Bull za „neuvěřitelný výsledek“ po startu z pitlane. Dokázal se rychle prosadit vpřed a vyzdvihl práci týmu, která pomohla proměnit náročný začátek v silný výkon.
Lewis Hamilton popsal svůj první rok u Ferrari jako a přiznal, že poslední víkend pro něj nebyl snadný. Sedminásobný mistr světa tak dál čeká na moment, kdy se jeho přestup k italské stáji začne skutečně vyplácet.
Lando Norris navýšil vedení v šampionátu před Oscarem Piastrim po silném výkonu v Brazílii. Max Verstappen však na Interlagosu zazářil a znovu ukázal své kvality.
Oscar Piastri i po nehodě ve sprintu a čtvrtém místě v kvalifikaci v Brazílii zůstává přesvědčen, že může získat titul mistra světa F1.
Max Verstappen odstartuje závod na Interlagosu z boxové uličky poté, co byl už v Q1 vyřazen z kvalifikace. Red Bull po neúspěchu provedl změny v nastavení vozu, což šampiona čeká náročná stíhací jízda.
Lewis Hamilton opouštěl Interlagos po kvalifikaci s viditelným zklamáním, když se musel spokojit s 13. místem.