Lando Norris v podcastu zavzpomínal na dětství a zdůraznil, že klíčem k jeho úspěchu ve Formuli 1 byla přísná, ale podpůrná výchova s důrazem na disciplínu a hodnoty. Jeho láska k závodění začala u videoher, ale k výsledkům ho dovedla hlavně tvrdá práce a pokora.
Lando Norris se nedávno podělil o to, co stálo na začátku jeho úspěchu ve Formuli 1 a jak silné hodnoty a disciplínu, které mu vštěpovali rodiče, využil během své kariéry. V rozhovoru pro Pivot Podcast vzpomínal na své dětství a začátky v závodění.
Stejně jako u mnoha jiných, i Norrisova vášeň pro závodění začala u videoher. „Můj táta byl ten, kdo... když jsem měl tři nebo čtyři roky, přišel jsem domů a on právě hrál Gran Turismo,“ vzpomíná Norris. „Pak jsem chtěl porazit tátu, a tak jsem začal závodit na ovladači, pak jsem přešel na volant a pedály.“
Tato láska k závodním hrám se postupně proměnila v opravdový zájem o závodění, ale rodiče Norrise nenechali nic náhodě. „Začal jsem v dost mladém věku, ale to byli moji rodiče, kteří mě už od mala učili, že si musím všechno zasloužit,“ vysvětluje Norris. „Pokud jsem chtěl hrát Gran Turismo nebo řídit, musel jsem dělat domácí práce. Musel jsem se postarat o trávník nebo dělat jiné věci.“
Tato výchova mu pomohla vybudovat silnou pracovní morálku, kterou nyní využívá na vrcholu motorsportu. Norris zdůraznil, že jeho rodiče ho vychovali tak, aby měl dobré hodnoty, slušnost a respekt k lidem kolem sebe. „Vyrůstal jsem správně – s dobrými manýry a pokorou,“ říká Norris. „To je pro mě jedno z nejdůležitějších věcí – vyrůst v takovém prostředí, kde se z tebe stane dobrý člověk, a ne jen někdo, kdo je rychlý, ale rudej.“
Se začátkem sezóny 2025, kdy vyhrál náročnou australskou Grand Prix a získal pole position, ukázal, že je připraven na silnou sezónu. I když je jeho týmový kolega Oscar Piastri aktuálně lídrem šampionátu, Norris se od svého startu ve Formuli 1 etabloval jako jeden z nejsilnějších jezdců na gridu. Možná by tedy opravdu bylo na čase znovu si zahrát Gran Turismo.
Lewis Hamilton se zaměřuje na zlepšení svého výkonu v závěru sezóny a hledá způsoby, jak z vozu Ferrari dostat co nejvíce.
Max Verstappen po vítězství v Austinu promluvil o svém návratu navrhlo, kterému málokdo věřil.
Jenson Button otevřeně hovoří o psychickém nastavení obou pilotů McLarenu a rozebírá, kdo má momentálně navrch v souboji o formu do konce sezony.
Šéf Ferrari John Elkann vydal prohlášení na podporu Freda Vasseura v reakci na nedávné spekulace ohledně vedení týmu.
I přes náročný víkend ve Spojených státech odjíždí šéf McLarenu Andrea Stella z Austinu optimistický.
Red Bull byl potrestán za porušení pravidel v souvislosti s neobvyklou situací kolem startovního roštu Landa Norrise.
Lewis Hamilton po závodě Velké ceny USA přiznal, že si není jistý, co se během závěru stalo. Závěrečné chvíle podle něj vyžadovaly maximální soustředění, aby udržel vůz na trati a zajistil bodované umístění.
Max Verstappen předvedl ve Spojených státech naprosto suverénní výkon a výrazně tím stáhl ztrátu v boji o titul, na čelo šampionátu mu nyní chybí už jen 40 bodů.
Sobotní sprint Velké ceny USA na okruhu Circuit of the Americas přinesl napínavý start, během něhož oba vozy McLarenu čelily komplikacím. K situaci se vyjádřil i poradce Red Bullu Helmut Marko.
Oscar Piastri má v Austinu pomalejší tempo než jeho týmový kolega Lando Norris. Podle šéfa McLarenu Andrea Stelly je za tím kombinace několika faktorů.
Lewis Hamilton měl během sprintu Velké ceny USA v první zatáčce velmi napjatý moment, kdy se musel rychle vyhnout nebezpečné situaci. Halo v této situaci znovu sehrálo svoji roli.
Lando Norris upozornil, že McLaren před Velkou cenou USA čelí výzvám. I přes slibnou startovní pozici za Maxem Verstappenem zůstává tým v napjaté nejistotě.