Jezdci Formule 1 nadšeně reagovali na premiéru nového filmu „F1“. Slavnostní uvedení proběhlo přímo na Times Square v New Yorku.
Ulice slavného Times Square v New Yorku zaplnily monoposty Formule 1, které lemovaly červený koberec před světovou premiérou očekávaného filmu „F1“. Atmosféra byla nabitá energií a nebyli to jen fanoušci, kdo projevoval nadšení. I samotní piloti si užívali výjimečný večer, během kterého odpovídali na otázky moderátorek Laury Winter a Madeleine White.
Lando Norris ocenil, že film vystihuje klíčový a často opomíjený aspekt závodění, tedy vztah týmových kolegů. Podle něj snímek realisticky ukazuje, jak náročné je vyvážit týmovou spolupráci s vnitřním soupeřením. „Všichni chceme být na vrcholu, nejen před týmovým kolegou, ale před všemi. Je to neustálý boj o rovnováhu,“ řekl Norris, který ocenil, že film toto napětí dokáže divákům přiblížit.
Na autentičnost filmu upozornil i Alex Albon, který ocenil množství detailů a skrytých odkazů, jež potěší skalní fanoušky motorsportu. „Jsou tam momenty, kterým porozumí jen ti, kdo F1 opravdu sledují,“ podotkl. S ním souhlasil i Esteban Ocon, který film označil za „nejlepší závodní film vůbec“ a vyzdvihl, jak se produkci pod vedením Lewise Hamiltona podařilo zachovat věrnost skutečnému závodění.
Carlos Sainz se během promítání bavil i napínal. Přiznal, že sledovat některé nehody bylo nepříjemné, a zároveň se podělil o neobvyklý zážitek z natáčení. „Bylo zvláštní být vedle Brada Pitta při grid walku. Nevěděl jsem, jestli jsem v realitě, nebo ve filmu,“ řekl se smíchem. Charles Leclerc zase ocenil, jak film podporuje globální růst F1. „Drive to Survive přivedlo nové publikum, ale tohle posune věci ještě dál,“ uvedl.
Mladičký Oliver Bearman vyzdvihl jedinečnost toho, jak hluboko se filmový štáb dokázal začlenit do skutečného paddocku, podle něj to nemá obdoby v žádném jiném sportu. I další jezdci, včetně Hülkenberga či Bortoletta, hovořili o filmu jako o silném nástroji pro přiblížení zákulisí F1 širšímu publiku. „Tahle podívaná vás vtáhne, i když o F1 zatím nevíte nic,“ ujistil Bortoleto.
Premiéra filmu „F1“ je naplánovaná na 25. června, v USA se začne promítat o dva dny později. Podle prvních reakcí jezdců to vypadá, že Formule 1 vstupuje do nové éry nejen na závodních tratích, ale i ve světě filmu.
Yuki Tsunoda stojí před rozhodujícím obdobím své kariéry u Red Bullu. Jezdec i tým potvrdili, kdy padne definitivní rozhodnutí.
Bývalý mechanik Red Bullu, Calum Nicholas, odhalil nové a zajímavé detaily o dění během kontroverzní Velké ceny Abu Dhabi 2021.
Guenther Steiner se po Velké ceně Mexika opět dostal do centra pozornosti, když vyzdvihl skvělý výkon Olivera Bearmana.
Italská média naznačují, že George Russell by se mohl objevit na radaru Ferrari, pokud by se v týmu uvolnilo místo po Hamiltonovi nebo Leclercovi. I když je v Mercedesu spokojený, jeho schopnosti z něj činí lákavou možnost pro budoucnost Maranella.
Liam Lawson zažil v úvodu Velké ceny Mexika okamžik, který vyděsil celý paddock. Krátce po startu se ocitl v nečekané a znepokojivé situaci, jež znovu připomněla, jak křehká může být bezpečnost ve Formuli 1.
Bývalý jezdec F1 Christijan Albers zpochybnil, že Lando Norris a Oscar Piastri patří mezi největší talenty současného motorsportu.
Lewis Hamilton se otevřeně podělil o své dojmy z nové kapitoly své kariéry a popsal ji jako mimořádně silný moment.
Po působivém výkonu Olivera Bearmana v Mexiku Martin Brundle vyzdvihl jeho talent a rychlý rozvoj. Podle něj patří mladý Brit mezi jezdce, kteří by mohli zaujmout, pokud se objeví nové šance ve špičkových týmech.
George Russell po podpsisu nové smlouvy s Mercedesem prozradil detaily i ohledně jeho manažeerského týmu.
Valtteri Bottas absolvoval 112 kol na okruhu Autódromo Hermanos Rodríguez při testovacím programu s týmem Mercedes. Pro finského závodníka šlo o důležitou příležitost znovu usednout do monopostu Formule 1 před novou sezonou s Cadillacem.
Mexická národní sportovní autorita OMDAI poskytla komentář k události z minulého závodního víkendu, kdy Liam Lawson zažil nebezpečný moment na trati.
Felipe Massa zahájil u londýnského Nejvyššího soudu spor o 82 milionů dolarů kvůli aféře „Crashgate“ z roku 2008.