George Russell zůstává bez smlouvy pro příští sezónu a jeho budoucnost u Mercedesu tak visí ve vzduchu. Tým mezitím nepřestává projevovat zájem o Maxe Verstappena, který je nadále jejich vysněnou posilou, i když má stále platný kontrakt u Red Bullu.
George Russell čelí stále silnější vlně spekulací o své budoucnosti v týmu Mercedes, ale zůstává klidný a soustředěný. Mladý Brit, který zažívá svou nejlepší sezónu ve Formuli 1, se nenechává vyvést z míry a jasně dává najevo, že jeho jediným cílem je odvádět co nejlepší výkony na trati. „Soustředím se jen na řízení,“ zopakoval novinářům během víkendu.
Tlak přichází především kvůli neutuchajícím zprávám o zájmu Mercedesu získat Maxe Verstappena od roku 2026. Šéf stáje Toto Wolff nikdy neskrýval svůj obdiv k nizozemskému šampionovi a není tajemstvím, že by ho rád viděl v barvách stříbrných šípů. Tato situace však vrhá stín na budoucnost současných jezdců – jak Russella, tak jeho mladého týmového kolegy Kimiho Antonelliho.
Ačkoli oba jezdci nemají smlouvu pro sezónu 2026, Russell je mnohými vnímán jako ten, kdo by musel uvolnit místo, pokud by příchod Verstappena skutečně nastal. Ironií osudu je, že právě letos George předvádí stabilní a silné výkony. Na svém kontě má už pět pódií včetně jednoho vítězství a v šampionátu je pouhých 18 bodů za samotným Verstappenem.
Russell si ale uvědomuje, že ve Formuli 1 je všechno podmíněno výkonností. „Na začátku roku jsem říkal, že můžete mít smlouvu, ale když neodvádíte výsledky, stejně skončíte,“ poznamenal pragmaticky. Také přiznal, že se naučil být odolný vůči tlaku a spekulacím, informuje RacingNews365. „Nevěnuju moc pozornost zprávám nebo fámám. Zajímám se jen o fakta a o to, co můžu ovlivnit na trati.“
Jeho přístup ukazuje na silnou vnitřní disciplínu a vyspělost. I přes nejistotu zůstává soustředěný, vyrovnaný a odhodlaný potvrdit své místo u Mercedesu nejen smlouvou, ale především výkonem. Zůstává tak ve hře nejen jako důležitý člen současné sestavy, ale možná i jako klíčový faktor, který nakonec přesvědčí Mercedes, že Verstappena vlastně vůbec nepotřebuje.
Zatímco vedení týmu hledá cestu do nové éry Formule 1 od roku 2026, George Russell dál bojuje – nejen o body, ale i o důvěru, budoucnost a své místo mezi elitou.
Max Verstappen se ani po skončení sezóny F1 nezastavil a už se objevil za volantem závodního vozu. Zdá se, že jeho vášeň pro rychlost stále hoří naplno.
Formule 1 se po letech vrací na portugalskou půdu. Fanoušky čeká návrat atraktivní destinace, která se v sezonách 2027 a 2028 znovu objeví v kalendáři královny motorsportu.
Charles Leclerc se ohlíží za sezonou 2025 s kombinací spokojenosti a kritického pohledu. Poté přinesl svůj pohled na budoucnost.
První sezona Lewise Hamiltona ve Ferrari byla poznamenána výzvami a adaptací na nový tým, přičemž výrazné úspěchy se objevily jen zřídka. Insideři odhalili, jaký je skutečný stav vztahů a atmosféra uvnitř týmu.
Třídenní akce McLaren F1 Teamu a společnosti Allwyn proměnila pražské Holešovice v interaktivní centrum Formule 1. Fanouškům nabídla bezplatný a otevřený pohled do světa F1.
Honda Racing poprvé poodhalila zvukovou identitu své pohonné jednotky pro Formuli 1 od roku 2026. Krátká zvuková ukázka nabízí autentický náhled na to, jaký projev budou mít monoposty nové generace
Lando Norris převzal v Taškentu trofej za titul mistra Formule 1 v sezóně 2025. Ceremoniál završil jeho úspěšnou sezonu a oslavil triumf McLarenu v Poháru konstruktérů.
Dosavadní prezident FIA si zajistil další čtyřleté funkční období v čele federace. Pokračuje tak kontinuita vedení jedné z klíčových institucí světového motorsportu.
Odchod Helmuta Marka znamená pro Red Bull i Maxe Verstappena konec klíčové kapitoly moderní éry týmu. Muž, který stál u zrodu týmu současné dominance, zanechává výraznou stopu.
Jack Doohan měl náročný start v Super Formuli a během testů v Suzuce havaroval dva dny po sobě v zatáčce Degner 2. Debut tedy rozhodně neprobíhal podle jeho očekávání.
Lewis Hamilton má za sebou první rok u Ferrari, který se od předsezónních očekávání výrazně lišil. Pro slavného jezdce to byla náročná sezóna, jež ostře kontrastovala s jeho ambiciózním příchodem do Maranella.
Bývalý pilot Formule 1 Ralf Schumacher se vyjádřil k budoucnosti jednoho z jezdců Aston Martinu a otevřeně komentoval jeho postavení v šampionátu.