Ferrari čelí vnitřnímu konfliktu ohledně modernizace podlahy pro Bahrajn, přičemž rozhodnutí padne v nejbližší době. Podle italských médií je nový upgrade připraven pro model SF-25, ale tým je stále rozdělen v otázce, zda jej nasadí během nadcházející Velké ceny v Bahrajnu. Zpráva přichází těsně po oznámení, že tým má klíčové rozhodnutí stanovené na konkrétní datum.
Ferrari je v současnosti rozdělené ohledně nasazení nové podlahy pro svůj vůz SF-25 na nadcházející Velkou cenu Bahrajnu.
Podle La Gazzetta dello Sport se tým rozhodne ve čtvrtek, zda tuto modernizaci nasadí do závodu. Vedení Ferrari čelí rozdílným názorům, přičemž šéf týmu Fred Vasseur a technický ředitel Loic Serra jsou opatrní a chtějí počkat na stabilizaci vyvážení vozu před tak zásadní změnou.
Nová podlaha by měla zlepšit stabilitu a vyvážení vozu, což je problém, který Ferrari trápí už od začátku sezóny F1 2025. Jak uvedli ve Formula Uno, SF-25 trpí nedotáčivostí v raných fázích závodů, což ovlivňuje celkový výkon vozu. Modernizace má podle plánu posunout těžiště vozu dopředu a zlepšit rotaci v zatáčkách, což by mohlo přinést lepší přítlak.
Lewis Hamilton, který se umístil na sedmém místě v Japonsku, v rozhovoru po závodě poznamenal, že se tým stále potýká s nedostatečným výkonem vozu. "Jsem rád, že jsem se posunul kupředu, ale cítím, že máme v zadní části vozu nedostatečný výkon," řekl Hamilton. "V příštím závodě doufám, že uvidíme nějaké pozitivní změny," dodal.
Přestože Ferrari stále bojuje s výkonem svého vozu, Hamilton věří, že se tým dokáže zlepšit: "Myslím, že jsme v tuto chvíli čtvrtí nejrychlejší, ale máme hodně práce, abychom ztrátu stáhli. Když to opravíme, začnu mít lepší výsledky."
Ferrari se momentálně nachází na 4. místě v Poháru konstruktérů, 76 bodů za vedoucím McLarenem, a jak ukazují aktuální výkony, bude muset velmi rychle najít způsob, jak zlepšit svou konkurenceschopnost, pokud chce být součástí boje o titul.
Všichni očekávají, že rozhodnutí o nové podlaze bude klíčovým krokem pro blízkou budoucnost týmu.
Sergio Pérez přiznal, že mu čas mimo Formuli 1 pomohl získat jiný pohled na závodění. Pauza mu umožnila znovu si užít samotnou podstatu sportu.
Kimi Antonelli měl letos v Mercedesu několik slabších chvil, ale postupně sbírá cenné zkušenosti. Max Verstappen přesto vyjádřil nováčkovi jasnou podporu.
Současný prezident FIA Mohammed Ben Sulayem se ocitl v unikátní pozici před prosincovými volbami, když byl potvrzen jako jediný způsobilý kandidát. Jeho další kroky ve vedení motorsportu a plánované iniciativy nyní přitahují pozornost odborné i fanouškovské veřejnosti.
Lewis Hamilton vyjádřil nadšení nad postupem britského nováčka Olivera Bearmana, který debutuje ve Formuli 1 pod záštitou Ferrari.
Lando Norris promluvil o tom, jak se během své klíčové sezony ve Formuli 1 učí zvládat tlak i neustálou pozornost veřejnosti.
Güenther Steiner se ostře vyjádřil k veřejným komentářům prezidenta Ferrari Johna Elkanna ohledně jezdců týmu.
Yuki Tsunoda si z Interlagosu odnesl tvrdou lekci poté, co jeho kolize s Lansem Strollem vedla k dvěma desetisekundovým trestům.
Sezona 2025 vstupuje do finále a napětí v McLarenu nikdy nebylo vyšší. Oscar Piastri prochází obtížným obdobím a musí se pokusit zvrátit vývoj proti svému týmovému kolegovi Landu Norrisovi.
Lando Norris vede před Oscarem Piastrim o 24 bodů, ale Andrea Stella odmítá řeči o tom, že by měl titul jistý. Podle něj jsou podobné úvahy jen akademické a nic nemění na pokračujícím boji o prvenství.
Šéf týmu Audi ve Formuli 1 Mattia Binotto naznačil, že jeho jezdci si pomalu zvykají na nové podmínky pro sezonu 2026 a začínají je objevovat z nové perspektivy.
Helmut Marko připustil, že tým čelí výzvám, které mohou ovlivnit šance Maxe Verstappena v závěru sezony. Podle něj se některé problémy začaly objevovat po závodě v Imole.
Člen týmu Racing Bulls byl během Velké ceny Brazílie zachycen, jak povzbuzuje fanoušky k bučení na Landa Norrise.