Toto Wolff potvrdil, že Mercedes je blízko dohodě o prodloužení smlouvy s Georgem Russellem. Podle něj je to „téměř veřejné tajemství“, což naznačuje brzké oficiální oznámení.
Týmový šéf Mercedesu Toto Wolff prozradil, že zajištění budoucnosti George Russella v týmu je prioritou, a označil závazek k britskému jezdci za „téměř veřejné tajemství“. To naznačuje, že prodloužení smlouvy je na spadnutí.
Mercedes se chystá pokračovat ve spolupráci s Russellem i po úspěšném startu do sezóny 2025, navzdory spekulacím o možném příchodu Maxe Verstappena. Russell, který je součástí týmu od roku 2022, letos zaujal roli lídra po boku nováčka Kimiho Antonelliho. Se dvěma pódiovými umístěními v úvodních závodech sezóny se drží na třetím místě v šampionátu za Landem Norrisem a Verstappenem.
Během uplynulého víkendu zaznamenal jeden z nejlepších výkonů své kariéry, když si v kvalifikaci zajistil druhé místo za Oscarem Piastrim a následně dojel třetí. Tento konzistentní výkon jen potvrdil Wolffovu důvěru v britského pilota.
Na otázku ohledně Russellovy smlouvy, která vyprší na konci roku 2025, Wolff pro Motorsport.com uvedl: „Ano, absolutně. Prakticky je to veřejné tajemství, že máme v úmyslu udržet naše jezdce dlouhodobě. Nezveřejňujeme každou diskusi, kterou vedeme, ale vše probíhá tak, jak má.“
Zároveň upozornil, že kontrakt není jen o samotném potvrzení jezdeckého místa, ale obsahuje řadu podmínek důležitých jak pro tým, tak pro jezdce.
Spekulace o možné Verstappenově změně týmu zesílily poté, co Red Bull zažil nepřesvědčivý vstup do sezóny a došlo k rozhodnutí odsunout Liama Lawsona na vedlejší kolej ve prospěch Yukiho Tsunody. Údajná výkonnostní klauzule v jeho smlouvě s Red Bullem mu umožňuje hledat jiné možnosti před rokem 2028, přičemž Mercedes je favorizován jako silný hráč v nové éře pohonných jednotek od roku 2026.
Wolffovy komentáře naznačují, že Mercedes má jasnou strategii pro budoucnost, počítá s Russellem jako klíčovým jezdcem a zároveň připravuje Antonelliho na dlouhodobou roli v týmu.
Lewis Hamilton se zaměřuje na zlepšení svého výkonu v závěru sezóny a hledá způsoby, jak z vozu Ferrari dostat co nejvíce.
Max Verstappen po vítězství v Austinu promluvil o svém návratu navrhlo, kterému málokdo věřil.
Jenson Button otevřeně hovoří o psychickém nastavení obou pilotů McLarenu a rozebírá, kdo má momentálně navrch v souboji o formu do konce sezony.
Šéf Ferrari John Elkann vydal prohlášení na podporu Freda Vasseura v reakci na nedávné spekulace ohledně vedení týmu.
I přes náročný víkend ve Spojených státech odjíždí šéf McLarenu Andrea Stella z Austinu optimistický.
Red Bull byl potrestán za porušení pravidel v souvislosti s neobvyklou situací kolem startovního roštu Landa Norrise.
Lewis Hamilton po závodě Velké ceny USA přiznal, že si není jistý, co se během závěru stalo. Závěrečné chvíle podle něj vyžadovaly maximální soustředění, aby udržel vůz na trati a zajistil bodované umístění.
Max Verstappen předvedl ve Spojených státech naprosto suverénní výkon a výrazně tím stáhl ztrátu v boji o titul, na čelo šampionátu mu nyní chybí už jen 40 bodů.
Sobotní sprint Velké ceny USA na okruhu Circuit of the Americas přinesl napínavý start, během něhož oba vozy McLarenu čelily komplikacím. K situaci se vyjádřil i poradce Red Bullu Helmut Marko.
Oscar Piastri má v Austinu pomalejší tempo než jeho týmový kolega Lando Norris. Podle šéfa McLarenu Andrea Stelly je za tím kombinace několika faktorů.
Lewis Hamilton měl během sprintu Velké ceny USA v první zatáčce velmi napjatý moment, kdy se musel rychle vyhnout nebezpečné situaci. Halo v této situaci znovu sehrálo svoji roli.
Lando Norris upozornil, že McLaren před Velkou cenou USA čelí výzvám. I přes slibnou startovní pozici za Maxem Verstappenem zůstává tým v napjaté nejistotě.