Žádná změna. Mercedes dále dominuje světu Formule 1. Ve druhém tréninku mu byl nejblíže Daniel Ricciardo s Renaultem.
Druhý trénink přinesl zamračené počasí. Jako první se na trať vydali Daniel Ricciardo a Kevin Magnussen. Nejrychlejší čas si po čtvrt hodině jízd zapsal Stroll, Ferrari začalo na střední sadě pozvolna.
Oproti minulému týdnu se nic zásadního nezměnilo. Tempo opět udávaly Mercedesy, přičemž rychlejším z nich byl Hamilton, těsně následovaný Bottasem. Solidně se jevil třetí Ricciardo, který pkračoval v dobrém výkonu z nedělního závodu.
Hned za ním se nacházel čtvrtý Verstappen, jehož následovalo duo Racing Pointů. Až za nimi je první Ferrari Leclerca. Trochu za očekáváním jsou časy obou McLarenů, Ale i tak je to lepší, než v případě Vettela a Albona. Těm patří až jedenáctá a čtrnáctá pozice.
Konec výsledkové listiny si pro sebe rezervovaly už tradiční stáje. Alfa Romeo, Haas a Williams. Ani zde se žádného překvapení nejspíš nedočkáme.
Dlouhé jízdy patřily Mercedesu, velmi dobře se v nich jevil i McLaren, který by si dle svých slov troufal i na Red Bull. Klasicky šedě si počínalo Ferrari, nijak slavně nevypadalo ani závodní tempo potrestaného Racing Pointu.
Dvacet minut před koncem měřených jízd se mimo trať dostal Bottas, nešlo však o nic drastického. Zbytek odpoledního tréninku probíhal v klidu a bez zvláštních událostí. Až na nečekané odstavení vozu Sebastiana Vettela, jemuž z vozu teklo a Antonia Giovinazziho. Zítra nás čeká třetí trénink a kvalifikace.
FP2 HIGHLIGHTS 🎬@danielricciardo took P3 with this scorching lap - but what else happened in second practice? Watch all the best bits from Silverstone ⬇️#F170 🇬🇧 #F1
— Formula 1 (@F1) August 7, 2020
Jack Doohan měl náročný start v Super Formuli a během testů v Suzuce havaroval dva dny po sobě v zatáčce Degner 2. Debut tedy rozhodně neprobíhal podle jeho očekávání.
Lewis Hamilton má za sebou první rok u Ferrari, který se od předsezónních očekávání výrazně lišil. Pro slavného jezdce to byla náročná sezóna, jež ostře kontrastovala s jeho ambiciózním příchodem do Maranella.
Bývalý pilot Formule 1 Ralf Schumacher se vyjádřil k budoucnosti jednoho z jezdců Aston Martinu a otevřeně komentoval jeho postavení v šampionátu.
Yuki Tsunoda pogratuloval Landu Norrisovi k zisku titulu v sezóně 2025. Britský pilot z McLarenu porazil svého týmového kolegu z Red Bullu Maxe Verstappena.
Šéf Ferrari Fred Vasseur se nenechává znepokojit veřejnými komentáři svých jezdců a zdůrazňuje, že jeho hlavním zájmem je práce týmu a příprava na další sezonu.
Lando Norris představil svůj krátký, ale nabitý program zimní přestávky, zahrnující týmové rozbory, odpočinek s rodinou a přáteli a tradiční akce McLarenu.
Helmut Marko po dvou desetiletích v Red Bullu oznámil, že na konci roku tým opustí, přestože měl smlouvu i pro sezonu 2026. Jeho odchod vyvolává otázky o dopadu na Maxe Verstappena a budoucí strategii týmu.
Post-season testy v Abú Zabí jsou u konce, na trati se objevilo 25 jezdců. Společně absolvovali přes 2 500 kol v rámci příprav na sezonu 2025.
Pneumatiky Pirelli pro Formuli 1 budou příští rok vypadat trochu jinak. Změny se týkají hlavně designu a připravují týmům nové možnosti strategie.
Po sezóně plné kritiky si Sergio Pérez na konci roku 2025 může oddechnout. Statistiky ukázaly, že jeho výkony byly v porovnání s nástupci výrazně lepší, což potvrzuje jeho schopnosti a přínos týmu.
Lando Norris po zisku svého premiérového titulu ve Formuli 1 v Abú Zabí promluvil s nebývalou upřímností a otevřeností o emocích a okolnostech, které jeho cestu na vrchol provázely.
Helmut Marko po dvaceti letech končí ve své poradní roli u týmů Red Bull. Jeho odchod zasahuje i okruh lidí kolem Maxe Verstappena, který ho dříve označil za „druhého otce“.