Prohlášení jezdců a představitelů týmů po kvalifikaci na GP Maďarska.
Lewis Hamilton, 1. místoJe to skvělý pocit, tohle auto se řídí opravdu parádně. Děkuji všem v továrně, kteří se na těm podílí. Ti všichni mají na našich úspěších svůj podíl. Nebylo to vůbec jednoduché, Valtteri zajel také skvěle, takže jsem ze sebe musel vydat maximálně soustředěný výkon. Těším se na závod.
Valtteri Bottas, 2. místoByla to dobrá kvalifikace. Zvlášť se svým posledním kolem jsem spokojený, ale Lewis byl prostě o trošičku rychlejší. Do první zatáčky je daleko, snad se mi povede start, to bude klíč k úspěchu. Gratuluji celému týmu a těším se na zítřek.
Racing PointLance Stroll, 3. místoSuper výsledek! Děkuji týmu. Po celý víkend jsme zde rychlí, přičemž dnes jsme to korunovali ziskem druhé řady. Snad se nám bude dařit i zítra. Náš letošní vůz je zatím ten nejlepší, jaký jsem kdy řídil. Užívám si to.
Sergio Pérez, 4. místoByla to zvláštní kvalifikace. Z ničeho nic jsem pociťoval závratě a trochu mě bolel krk. Nevím, proč tomu tak bylo. Z tohoto důvodu je čtvrté místo dobrá výchozí pozice pro zítřejší závod.
FerrariSebastian Vettel, 5. místoPro nás je to o dost lepší než v Rakousku. Tam jsme hodně ztráceli na rovinkách, tady je o dost víc zatáček, kde ztracený čas můžeme dohnat. Celkově jsme Racing Pointu, Red Bullu i McLarenu o dost blíž. Pneumatiky sehrají zítra důležitou roli. Strategie jsou rozdělené, takže to bude zajímavé. My jsme museli nasadit měkké gumy, abychom se dostali do Q3. Zítra nás čeká hodně práce, uvidíme, co se nám z toho povede získat.
Charles Leclerc, 6. místoJe to pokrok. Páte a šesté místo je oproti minulým kvalifikacím krok vpřed. Myslím, že naše závodní tempo navíc převyšuje to kvalifikační, takže snad přivezeme dobré body. Pro mě to byla těžká kvalifikace. V prvních dvou částech jsem se trápil s řízením, v té třetí už to ale bylo lepší.
Red BullMax Verstappen, 7.místoJe to frustrující! Auto nemá vůbec žádnou přilnavost, nemáme ani balans. Už od začátku víkendu se hodně trápíme, teď už s tím nic neuděláme. Nerozumím tomu, proč to tak je, zítra se ze sebe pokusím vydat to nejlepší, ale... Dnes opravdu nejsme spokojení. Loni se tady naše auto chovalo mnohem lépe.
Alex Albon, 13. místoUpřímně... Dnes sehrálo roli více faktorů. Nedal jsem dohromady ideální kolo. Jsem zklamaný. Musíme si sednout a společně s inženýry přijít na to, co můžeme udělat lépe, abychom byli příště lépe připraveni. Ve třetím tréninku to bylo ok, kvalifikace ale dobrá nebyla.
McLarenLando Norris, 8. místoTým dnes nemohl odvést lepší práci, já ale ano. Nepovedlo se mi poskládat dohromady ideální kolo. Udělal jsem několik chyb. I tak jsme se ale dokázali dostat do třetí části kvalifikace, což je pozitivní. O moc víc jsme už asi stejně získat nemohli. Takhle pozice je realistickým odrazem naší výkonnosti.
Carlos Sainz, 9. místoDnes to bylo lepší. Včera jsem se trápil s vyvážením a teplotou pneumatik. Pořád mám ale problémy odhadnout, jak se vůz bude chovat. Hlavně ve třetím sektoru se ještě můžeme dost zlepšit. Zítra bude klíčová strategie správná péče o pneumatiky.
WilliamsGeorge Russell, 12. místoUžil jsem si dnes spoustu zábavy. Naše auto funguje v těchto chladnějších podmínkách lépe. Je škoda provozu, který mě potkal během posledního kola ve druhé části kvalifikace. Myslím, že Q3 dnes byla dosažitelná. Miluju tuhle trať. Děkuji celému týmu. Snad budeme mít zítra dobrý závod, mohla by nám pomoci i trocha deště.
Nicholas Latifi, 15. místoMám radost, je to poprvé, kdy jsem se dostal do Q2. Ukazuje o pokrok, který jsme jako tým učinili. Věděli jsme, že nám Hungaroring bude vyhovovat, avšak dostat obě auta do Q2, to je opravdu úspěch. Myslím, že osobně jsem mohl dokázat ještě víc, ale za tým mám radost.
HaasKevin Magnussen, 16. místoAsi jsme čekali o trochu víc, ale nebylo to snadné. V mém posledním kole v Q1 jsem měl trochu provozu, přičemž na patnácté postupové místo mi chyběl jen kousíček, který jsem ztratil možná právě tady. Naše auto je v závodním režimu lepší, takže věřím v posun dopředu. Je možné, že do toho promluví výjezd safety caru nebo déšť. Obojí by mohla být naše šance.
Romain Grosjean, 18. místoVěřil jsem si tak na třinácté místo. Jenže jsme to špatně načasovali. Během mého posledního rychlého kola jsem se dostal před poslední zatáčkou do provozu, načež moje pneumatiky už pak odešly. Je to škoda.
Alfa RomeoAntonio Giovinazzi, 19. místoByl to těžký den, jsme zklamaní. Musíme pochopit, kde se potřebujeme zlepšit. Podmínky zítřejšího závodu jsou stále nejisté, každopádně startovat zezadu není ideální. Zvlášť když jste na trati, kde se složitě předjíždí... Doufáme, že naše závodní tempo bude lepší, než bylo to v Rakousku.
Kimi Raikkonen, 20. místoPořád je to daleko od místa, kde chceme být. Musíme udělat spoustu práce ve všech oblastech výkonnosti. Musíme zjistit, co je špatně. Zítra je další den, další závod, i když to nebude snadná práce. Uvidíme, co se dá dělat.
Paul Monaghan z Red Bullu upozornil, že poslední zlepšení týmu nejsou výsledkem jen jednotlivých technických novinek na voze RB21.
Max Verstappen z Red Bullu a Oliver Bearman z Haasu vstupují do víkendu v Brazílii s větším klidem, protože jim již nehrozí zákaz startu.
Podle informací médií si Ferrari po slibných výsledcích na nedávných závodech v USA a Mexiku rozmyslelo rozsah změn na svém voze pro sezónu 2026.
Jezdci McLarenu, Lando Norris a Oscar Piastri, prozradili, jak ladí přípravy na závěrečný boj o titul, aby zůstali konkurenceschopní až do posledního závodu sezóny.
Pilot Ferrari Charles Leclerc oznámil zásnuby se svou partnerkou Alexandrou Saint Mleux prostřednictvím příspěvku na Instagramu, který během chvíle zaplavil sociální sítě.
Yuki Tsunoda stojí před rozhodujícím obdobím své kariéry u Red Bullu. Jezdec i tým potvrdili, kdy padne definitivní rozhodnutí.
Bývalý mechanik Red Bullu, Calum Nicholas, odhalil nové a zajímavé detaily o dění během kontroverzní Velké ceny Abu Dhabi 2021.
Guenther Steiner se po Velké ceně Mexika opět dostal do centra pozornosti, když vyzdvihl skvělý výkon Olivera Bearmana.
Italská média naznačují, že George Russell by se mohl objevit na radaru Ferrari, pokud by se v týmu uvolnilo místo po Hamiltonovi nebo Leclercovi. I když je v Mercedesu spokojený, jeho schopnosti z něj činí lákavou možnost pro budoucnost Maranella.
Liam Lawson zažil v úvodu Velké ceny Mexika okamžik, který vyděsil celý paddock. Krátce po startu se ocitl v nečekané a znepokojivé situaci, jež znovu připomněla, jak křehká může být bezpečnost ve Formuli 1.
Bývalý jezdec F1 Christijan Albers zpochybnil, že Lando Norris a Oscar Piastri patří mezi největší talenty současného motorsportu.
Lewis Hamilton se otevřeně podělil o své dojmy z nové kapitoly své kariéry a popsal ji jako mimořádně silný moment.