Šéf Red Bullu, Christian Horner, neočekává, že by se Sebastien Buemi vrátil do F1. V posledních týdnech se přitom silně diskutovalo o tom, že rezervní jezdec týmu je nejžhavějším kandidátem na místo u Toro Rosso pro rok 2019.
Švýcar jezdil za Toro Rosso v letech 2009 až 2011 a aktuálně plní roli záložního jezdce pro oba týmu rakouského výrobce energetických nápojů, k tomu navíc závodí ve World Endurance Championship a Formuli E. 29 letý jezdec dokázal oba zmíněné šampionáty vyhrát a letos také ovládl Le Mans. O jeho návratu do F1 se spekulovalo už vloni, než Toro Rosso dalo přednost Brendonu Hartleymu.
"Má velmi podstatnou roli v týmu. Několik dalších týmů se o něj zajímalo," řekl Christian Horner pro Sky Sports F1. "Ale má smlouvu s námi na další tři roky na tu roli, kterou aktuálně plní. Bude to kombinovat s dalšími aktivitami. Nemyslím si, že by měl v plánu závodit v F1 - má program ve WEC a Formuli E. Myslím, že toho má dost. Pokud by se rozhodl vrátit do F1, tak by se musel smířit s podstatným snížením platu."
Buemi byl před závodem v Singapuru vyfocen v továrně Toro Rosso, kde si byl nechat udělat sedačku. Podle jiných zdrojů šlo o běžnou činnost pojící se s pozici náhradního jezdce. "Dělám pouze to, co mi řeknou, že mám udělat. Je jasné, že když jste záložním jezdcem, tak potřebujete sedačku pro případ, že by se něco stalo," komentoval Sebastien Buemi spekulace.
"Můj program ve WEC a Formuli E je dost provázaný. Vše je možné, ale zatím se soustředím na moji pozici záložního jezdce a pak uvidíme," dodal jezdec. Pokud tedy opravdu není v boji o sedačku u Toro Rosso, dalšími kandidáty jsou Daniil Kvajt (vývojový jezdec Ferrari), Stoffel Vandoorne z McLarenu nebo Pascal Wehrlein, který včera ukončil spolupráci s Mercedesem. Další možností je chráněnec Mercedesu, Esteban Ocon, nebo favorit na titul ve Formuli 2, Esteban Ocon nebo favorit na titul ve Formuli 2 George Russell.
Před blížící se výjimečnou Velkou cenou Velké Británie se významná část komunity Formule 1 sešla s britským premiérem. Setkání poskytlo příležitost zdůraznit důležitost tohoto prestižního závodu a podpořit dlouhodobý vztah mezi F1 a Spojeným královstvím.
McLaren představuje na Velkou cenu Velké Británie speciální chromové zbarvení „Legacy at Speed“, vytvořenou ve spolupráci s Google Chrome, která spojuje historii týmu s novými fanoušky.
George Russellovi končí smlouva u Mercedesu na konci sezony. Stále silnější spekulace naznačují, že by ho mohl nahradit Max Verstappen, pokud opustí Red Bull.
Max Verstappen odstoupil z Velké ceny Rakouska už v prvním kole po kolizi s nováčkem Antonellim. Místo aby šel za novináři a k týmu, sledoval raději 24hodinovku ve Spa, kde jeho tým vyhrál třídu Gold Cup.
Yuki Tsunoda zaznamenal v Rakousku svůj nejhorší závod, kdy ho výrazně zpomalila degradace pneumatik a nedokázal najít příčinu propadu. Tým Red Bull i Christian Horner varují, že je potřeba rychle situaci řešit kvůli velkému rozdílu v tempu oproti Verstappenovi.
Ačkoliv má Max Verstappen platný kontrakt s Red Bullem až do roku 2028, jeho jméno se v souvislosti s Mercedesem objevuje stále častěji. Opakované náznaky i zákulisní debaty znovu rozdmýchaly otázku, zda by čtyřnásobný šampion mohl změnit barvy dříve, než by kdokoli čekal.
Lewis Hamilton usiluje o rekordní osmý titul mistra světa. Podle Bernieho Ecclestona však nemá v letošní sezóně příliš velké šance.
Mercedes údajně měsíce pracoval na řešení přehřívání pneumatik. Výkon v Rakousku však ukázal, že problém přetrvává.
Lando Norris potvrdil svůj impozantní vzestup a v Rakousku si připsal už třetí vítězství v sezóně 2025. Ačkoliv jeho triumf nepřišel jako překvapení, svým výkonem nekompromisně dokázal, že patří mezi absolutní špičku. Navíc poslal jasný vzkaz všem, kdo o jeho schopnostech pochybují.
Nové záběry mimo televizní přenos, kde Fernando Alonso vyjel z tratě poté, co Lewis Hamilton při předjíždění v Rakousku přišel „trochu pozdě“. Alonso se tak vyhnul kolizi při Hamiltonově riskantním manévru.
Toto Wolff vyzval italské fanoušky a média, aby dali Fredericu Vasseurovi čas a prostor na práci ve Ferrari. Reagoval tak na rostoucí spekulace o jeho budoucnosti v čele týmu.
Red Bull se i po povýšení Jukiho Cunody stále potýká s problémy na druhém místě, což vyvolává otázky, zda bude muset provést druhou změnu jezdce v tomto roce.